110 סיבות למה
היא סדרה שולתת!

PURPLE CHICKEN

New member
110 סיבות למה ../images/Emo15.gif היא סדרה שולתת!

קבלו אותן- 110 סיבות למה
היא סדרה שולתת
1. טריסטוש היה שם. זה פשוט קדוש! (מכלול) 2. לורליי. הוונדר-וומן הכי שווה בשטח. (לאנה) 3. ג´ס! כי הוא כזה חמוד ומשעשע... (ירדן) 4. הטקסטים. (רחי) 5. בגלל איך שהתסריטאים וכל העובדים שם מצליחים לגרום לנו להמשך. ואני לא יודעת מה עושה את זה. (רחי) 6. מישל. וכל מילה נוספת מיותרת. (לאנה) 7. המהירות. (לירון) 8. השנינות. (לירון) 9. ה-70 דפים במקום 50. (לירון + תיקון של כרמל) 10. יש להם פסקול טובבבב! (לירון) 11. הטעם המצוין של רורי ולור וג´ס ולין במוזיקהההההההה!!!!!!!! (לירון) 12. והשיר פתיחה ! (לירון) 13. העובדה שפתחו בסטארס הולו חנות מוזיקה. (לירון) 14. אמא של ליין. (לירון) 15. לוק! (לירון) 16. אל פאנקייקיס- למרות שאין שם פאנקייקס... (לירון, שוב.) 17. האופנוע של כריס!! (לירון) 18. טקסט מקורי! (לירון) 19. קירק! (לירון) 20. טיילור! (לירון) 21. הריקודים של מיס פאאאאאאטי! (לירון) 22. העובדה שיש בעיירה רק רמזור אחד. (לירון) 23. סוקייייי! (לירון) 24. הציניות של מישל. (לירון) 25. אמילי!!! (לירון) 26. ימי שישי אבל ההורים של לור... (לירון) 27. הפתיחה של הסדרה. זה תמיד מצחיק!! (לירון) 28. הסוף של הסדרה שתמיד משאיר חיוך וטעם של עוד... (לירון) 29. ההתמכרות לקפה. (לירון) 30. פריס וחברותיה. (לירון) 31. בראד. (לירון הגנבה) 32. הבגדים של ג´ס. *חולצה של מטאליקה* *חולצה צבאית* *חולצה מעל חולצה* |מאוהבות| (לירון) 33. הסצינה שלוק זרק את ג´ס למים!!(לירון) 34. המתלה שלור השלישית נתנה לאמילי שנתנה ללור... (לירון) 35. העוזרות המתחלפות של אמילי וריצ´ארד! (לירון) 36. התאונה של ג´ס ורורי!! (לירון) 37. "הלוווווו מרי!" *התמונה! התמונה!* (לירון + תוספת של ירדן) 38. הספרים!! אחח... הספרים!! *התפסן בשדה השיפון* (לירון) 39. הבגדים של לור!! (ירדן) 40. רורי! כי היא די חמודה... בעצם חמודה, בלי הדי. (ירדן) 41. אלכסיס, כי היא כזאת יפה. (ירדן) 42. המונולוגים והדיאלוגים המדהימים (ולרוב גם הארוכים ואף עמוקים). (תמר) 43. העובדה שאי אפשר להבדיל בסדרה הזו בין הצחוק והרצינות, השגעון והשפיות, הילדותיות והבגרות, האמהות והבנות, ועוד , ועוד, וגם אף אחד לא רוצה לנסות... (שירה) 44. פריס!! הרי, ללא פריס, מי יעצבן את רורי ויגרוס לויכוחים האלה ביניהן? (גיל) 45. העלילה! (כרמל) 46. כי אם הסדרה לא הייתה קיימת, לא היה קיים גם הפורום ולא היינו מכירים אחד את השני. (אנד דה קרווד גווז- אוווווו...) (ירדן) 47. כי שרי צריכה למות. (לירון) 48. בגלל סטארס הולו השולתת! איזו עיירה מגנייייייייבה אני מקווה שלא אמרו את זה.... (כרמל) 49. בגלל הבית היפה של רור ולור! (כרמל) 50. בגלל הבלאגן השולת שיש להן בבית!(כרמל) 51. בגלל שיש להן טעם טוב בסרטים/מוזיקה/בגדים!(כרמל) 52. בגלל התספורות!(כרמל) 53. בגלל ג´ינג´ר! (כרמל) 54. בגלל ברט! (כרמל) 55. בגלל גילברט! (כרמל) 56. כי אפשר לצחוק על כמה דין (סליחה, מין בין.) גבוה וכועס. (ירדן) 57. בזכות בנות גילמור אז קודם כל היה לנו מה לעשות הימי ראשון ב-9:15 וגם אפשר לפנטז ככה על חיים מושלמים שלא ידענו שהם קיימים... (בלינקי) 58. הביטויים המגניבים שאנחנו יכולים לאמץ לנו. (ע"ע: אוי וויד דה פודלס אולרדי! וכו´...) (ירדן) 59. בגלל שאפשר לסקול את רורי בלב (אפשר גם להכין בובת וודו) בגלל שהכל הולך לה כל כך טוב. (ירדן) 60. בגלל טריסטן וג´ס החתיכיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם... (כרמל) 61. בגלל החנות של מיס. קים! (כרמל) 62. בגלל שהוחלט פה אחד להעיף את דודה ססיל ממשכבה הנצחי... (זאת עם הבדיחות קרש. "נוק נוק" "מי שם" אננס" איזה אננס" -וזהו. נוטינג דר-) (לירון) 63. (אין לי מושג איך זה לא היה עד עכשיו) בגלל הנשיקה של רורי וטריסטן!! (כרמל) 64. בגלל הבנגלס! (כרמל) 65. בגלל הנשיקה של ג´ס ורורי! ..(כרמל) 66. בגלל מדלין! (כרמל) 67. בגלל לואיז! (כרמל) 68. בגלל רון! (לירון) 69. בגלל הגמדי גינה של באבט! (לירון) 70. בגלל ההוקי שולחן!(לירון) 71. בגלל שלייק סנד טרו די אאור גלס סו אר דה גילמורס אוף אאור לייפס! (לירון) 72. בגלל האישת שלג בדמות ביורק! (לירון) 73. בגלל החגיגות המוזרות שיש בעיירה. (לירון) 74. בגלל שאוכל הודי מסריח את כל הבית! (לירון) 75. כי להשאר לבד בבית בשביל לעשות כביסה שולטטט!! (לירון) 76. כי עכשיו אנחנו יודעות מי זו דונה ריד <ואנחנו לא נחזור על אותה טעות> (לירון) 77. כי המשרד של אבא זה אחלה מקום לגור בו. (לירון) 78. כי היה מצחיק לראות את לין בבגדי מעודדת..(לירון) 79. בגלל שזכינו לראות את הארוורד מבפנים. (לירון) 80. בגלל שעכשיו כל תסריטאי חושב לעצמו: איך לא חשבתי על זה קודם??" (לירון) 81. בגלל שרורי התחפשה לדונה ריד.. (כרמל) 82. בגלל סטלה. (כרמל) 83. בגלל החופה (חיחיחי, כתבתי "החופשה") שלוק בנה ללורליי ומקס!.(כרמל) 84. בגלל שהם אומרים "הופה". ..(כרמל) 85. בגלל שאמילי חושבת שלוק ולורליי צריכים להיות ביחד. (כרמל) 86. בגלל החדר של רורי בבית של אמילי וריצ´רד. (כרמל) 87. בגלל המוכר עיתונים. (כרמל) 88. בגלל ישיבות העיירה או מה שזה לא יהיה.. (כרמל) 89. בגלל שללורליי ולרורי אין כמעט אף אוכל בבית. (כרמל) 90. בגלל שהן אוכלות פיצות כל הזמן (כרמל) ולא משמינות
(ירדן) 91. בגלל שלורליי היא האמא הכי טובה שיש........ ?(כרמל) 92. בגלל שלורליי ממש יצירתית ואפילו הדביקה אותנו ביצירתיות שלה! (ירדן) 93. כי אין כמו משפחה קוריאנית חביבה. (ירדן) 94. כי סטלה זה שם גאוני לציפור!! (אפילו קראתי להיביקוס שלי כריטופר סטנלי [להזכירכם, ככה סטלה הייתה אמורה להיקראות לפני שנודע שהיא נקבה] גליה.) (ירדן) 95. בגלל שלור ורור גאונות! (אני באמת צריכה לפרט?! אממ, הכל!) (ירדן) 96. הטרובדור! (מיכל) 97. וה-puppy face שטריסטוש עשה בפרק הארור הזה בסוף העונה הראשונה...(מיכל) 98. בגלל ש-Run Away Little Boy היה כל כך עצוב... (בכיתי)(מיכל) 99. בגלל שאין כמו banter טוב בין רור וטריס! (מיכל) 100. בגלל שזה
, ואין שולת יותר
(מיכל) 101. בגלל שזאת הסדרה הראשונה שהתעסקה עם בניית רמזור ראשון בעיירה ללא צורך כלשהו. רעיון שולט. (גיל) 102. בגלל הרבי המזמר. (הדר) 103. כי לרורי יש תמונה עם המילה "ישראל" בחדר. (הדר) 104. כי אמי שרמן-פלאדינו היא משלנו! (הדר) 105. בגלל החולצה האפורה. (הדר) 106. בגלל שברונט זה שולט! (הדר) 107. בגלל שגם פריס ובראד הם משלנו! (הדר) 108. הבדיחות בסידרה שאחר כך אפשר לצחוק לפני כל אלה שלא רואים... (מיכל-בלינקי) 109. בגלל ההיפי! (מיכל) 110. בגלל שמצאנו יותר ממאה סיבות וזאת סיבה ל-
! (ירדן)
**אתם מוזמנים להוסיף עוד סיבות.
ואם יש טעויות- לתקן.
 
למעלה