11 והולכת לישון-מהאפונה של נוש 4,5-בשאלה -יש תצפית לסביבה הפוכה ,יהרוג.---תשלום שלום
ח חיננית2 New member 11/7/01 #1 11 והולכת לישון-מהאפונה של נוש 4,5-בשאלה -יש תצפית לסביבה הפוכה ,יהרוג.---תשלום שלום
L Lollypop New member 11/7/01 #2 אפרופו לישון... חיננית מתי יש עוד משחק כזה...? ונראה לי שגם אלך... היה ממש כיף כן ירבו כאלה.