106fm - הכי הרבה מוזיקה שחורה ברדיו
אף אחד לא ראה את ההודעה מרוב שטויות אוף טופיק..
אז שוב קול הקמפוס ממולץ בחום (106fm באזור תל אביב) מהאתר שלהם- (בקשר למוזיקה שחורה) סלט גרוב (יום ראשון 10-11 בבוקר) התוכנית מעבירה את הזרמים השונים של המוזיקה השחורה של היום עם תשומת לב מיוחדת לשורשים של המוזיקה השחורה. הכוונה בתכנית להשמיע מוזיקה מנוגנת ולא מיקסים או סימפולים. בתוכנית אפשר לשמוע fאנק,סול, ג´אז,מוזיקה קובנית, מוזיקה אפריקאית והיפ-הופ. הרעיון הוא לערבב בין הסגנונות ולשמוע כמה כל סגנון מושפע מהשני. פאנק על הבוקר (יום שני 10-12 בבוקר) ה-FUNK הוא הבסיס של ההיפ-הופ של הדיסקו של ההאוס ושל הברייקביט הגרוב. כמעט בכל מוסיקה היום אפשר לשמוע השפעות או אפילו סימפולים ממוזיקה זו. התוכנית משלבת בין כל סגנונות אלה לקוקטיל מלא סקס , שמחה ו-GROOVE תחשפו פעם אחת לתוכנית ותגלו עולם שלם שלא היכרתם-אין סיכוי שלא תתמכרו . אפריקה (יום שלישי 3-5 אחרה"צ) אפריקה היא הבסיס האמיתי להרבה מהסגנונות הפופולריים במוסיקה המערבית כמו ג´ז, בלוז, פאנק, היפ הופ ואפילו ההאוס והטראנס. התוכנית חוקרת לעומק את יבשת מסתורית זו ואת הסגנונות המוסיקליים המגוונים שלה המשתנים ממדינה למדינה ומאזור לאזור. בלאק באויר (יום שלישי 8-9 בערב) שעה של מוסיקה שחורה עכשווית. בתוכנית משולבים מיטב סגנונות ההיפ-הופ, ראפ, סול וr&b מהתקופה האחרונה, בעיקר קטעים שאינם מוכרים בארץ. כמו כן פינת קלאסיקה שבועית – שיר בולט מתקופת המוסיקה השחורה החדשה (שנות ה-80 וה-90). מדי שבוע, לקראת סוף השעה מוצגים ומושמעים שלושת השירים הגדולים במוסיקה השחורה באותו שבוע (על סמך מצעדים בעיקר מארה"ב). מי שאוהב את הגרוב – מוזמן! פאנקלטר (יום שלישי 9-11 בערב אחרי בלאק באוויר) FUNK הוא הבסיס של ההיפ-הופ של הדיסקו של ההאוס ושל הברייקביט הגרוב. כמעט בכל מוסיקה היום אפשר לשמוע השפעות או אפילו סימפולים ממוזיקה זו. התוכנית משלבת בין כל סגנונות אלה לקוקטיל מלא סקס , שמחה ו-GROOVE תחשפו פעם אחת לתוכנית ותגלו עולם שלם שלא היכרתם-אין סיכוי שלא תתמכרו סלט גרוב (יום ריבעי (5-6 אחרה"צ) (ראה יום ראשון) פאנקהלטר (שבת 9-11 בערב) (ראה יום שלישי) ......... ובכלל אחלה רדיו. המון המון אלקטרוני בבוקר ורוק מתקדם, הרבה סיפרס היל וראגי... האחים כהן (מצחיקים רצח) ובכלל רדיו טוב ושונה... בלי מאיהסטרים בלי בולשיט... המון ללמוד ולחדש
אף אחד לא ראה את ההודעה מרוב שטויות אוף טופיק..