~

~

ושוב אני ממאירה ברחם זר, בחושך הממצמץ מבעד לשמלה מופשלת, כשהשחר פוצע עוד שמיים, רק עוד כמה סיבובים סביב השמש, סביב בית הספר המתעורר, אנשים כמו לוויינים. אני חוזרת, אנשים כמו לוויינים, הלב משדר והגופים פועמים.
 
אני אנסה

לתת ביקורת טובה. כי בדרך כלל אני לא יודעת לתת ביקורת טובה. אני לא רואה את עצמי כמבקרת שירים, אבל אני אנסה להגיד את דעתי בכנות ובצורה בונה. :) אוקיי- ושוב אני ממאירה ברחם זר, (מה זאת אומרת ממאירה? קראתי את המשפט כמה פעמים ועדיין לא הבנתי אותו לגמרי. ממאירה ברחם זר?? מה זאת אומרת? נשמע הזוי... ) בחושך הממצמץ מבעד ( אהבתי) לשמלה מופשלת, (אהבתי) כשהשחר פוצע עוד שמיים, (אני לא מתה על הקשר של זה לשיר, כי אני אוהבת את החיבור של השיר לחושך, ופתאום השחר, די הורס את האפקט, ומבלבל קצת. הורס לדעתי. אבל המשפט עצמו בלי קשר לשיר ממש ממש מממש ממש יפה! אהבתי.) רק עוד כמה סיבובים סביב השמש, (אני לא חושבת שצריכה להיות פה שבירה. אולי "רק עוד כמה סיבובים. ואז ירידת שורה- סביב השמש" כי ככה זה מבלבל כי זה פתאום משהו אחר לגמרי וזה נראה מנותק מהשיר.) סביב בית הספר המתעורר, (בית ספר? השיר עצמו מאד מופשט וכאילו לא ברור, כי את לא מצביעה על משהו לגמרי, וזה נותן תחושה של משהו מפוזר ואובדני, והבית ספר די הורס את זה.) אנשים כמו לוויינים. ( יאיי! אהבתי) אני חוזרת, אנשים כמו לוויינים, (אהבתי גם) הלב משדר והגופים פועמים. (לא אהבתי. לא מבינה מה הקשר פה. וגם את המשפט עצמו. הבנתי שניסית כאילו להגיד על גופים פועמים באותו משפט עם לב, אבל לדעתי זה לא עובד, מה זאת אומרת לב משדר? הלב משדר לגוף לפעום. אוקיי, יכול להיות משפט יפה, אבל לא מתאים לשיר.) זאת רק רשימה של דעתי. בסך הכול שיר יפה. אני מקווה שהתגובה שלי בסדר.
 

taking place

New member
קראתי

שוב ושוב ושוב, ונשארתי - ריקה. משפטים כמו "כשהשחר פוצע עוד שמיים", או "ושוב אני ממאירה ברחם זר/בחושך הממצמץ מבעד/לשמלה מופשלת" נגעו בי. ואני אוהבת אותם ומוצאת בהם משהו. אבל השיר לא אמר לי כלום. בד"כ יוצא לי לעמוד דוממת מול השירים שאת כותבת. לנסות להבין, ובדרך להרגיש בעיקר בורה. אבל באחרים היה משהו שכן יכולתי להרגיש. פה אני פשוט - ריקה. ובאמת לא מצליחה להבין כלום. זה מרגיש כאילו לקחת המון רעיונות יפים ומשפטים יפים ושמת אותם ביחד. מן משהו לא קשור. אבל, מאוד יכול להיות שזו רק אני. וכל חלק לא קשור בשיר הזה יפיפה בפני עצמו ואולי יכל לפתח שיר משלו. לא יודעת. לילה טוב ושבת שלום
 

miss zebra

New member
../images/Emo13.gif

ושוב אני ממאירה ברחם זר, אני מאוד אוהבת את הרעיון הזה, של גידול ממאיר ברחם. זה כמובן מאוד עצוב, אבל זה נוגע, וזה טוב. בחושך הממצמץ מבעד לשמלה מופשלת, השבירה טובה, אני עדיין חושבת שאת מסוגלת ליותר בשני המשפטים האלה, שלי הרגישו קצת נדושים כשהשחר פוצע עוד שמיים, זה יפה. טיפטיפה לא קשור להתחלה לדעתי אבל זה נחמד רק עוד כמה סיבובים סביב השמש, אני אוהבת את הרעיון הראשון שבשורות הראשונות, ואני אפילו יותר אוהבת את השורות מכאן עד סוף השיר, אבל אני חושבת שזה לא כלכך קשור אחד לשני. הייתי רוצה שתפתחי את כל אחד מהרעיונות כאן, כי לדעתי יש כאן שני רעיונות שיכולים להיות שני שירים מדהימים. סביב בית הספר המתעורר, אנשים כמו לוויינים. אני חוזרת, זה מקסיםמקסים. שלוש השורות האלה גאוניות. אנשים כמו לוויינים, הלב משדר והגופים פועמים.
. כל הכבוד.
 
~

ושוב אני ממאירה ברחם זר, יפה נורא. בחושך הממצמץ מבעד לשמלה מופשלת, כשהשחר פוצע עוד שמיים, רק עוד כמה סיבובים סביב השמש, סביב בית הספר המתעורר, איך בית-הספר קשור פתאום? זה עושה לי אסוציאציה ל"זה לא כל-כך נעים לראות גן סגור", אבל באמת שאין לי מושג מה הקשר ואיך זה נפל פה פתאום. אנשים כמו לוויינים. ועוד יותר מזה - איך הלווינים? אני חוזרת, אנשים כמו לוויינים, שוב אני לא מבינה. הלב משדר והגופים פועמים. חזרת למסתורין שלך, אני חושבת, אחרי השיר הקודם או לפני הקודם או משהו שהיה ממש נהדר. זה חבל קצת, האמת, והייתי שמחה להבין למה התכוונת.
 

רולדההה

New member
לא ידעתי לתת תגובה ../images/Emo98.gif

כי באמת שאין לי מה להעיר על זה, אבל היה לי חשוב לומר שקראתי, וזה נגע בי כפי שכבר כמה זמן לא הצלחתי להתחבר ליצירה. נפלא. סיום מעולה.
 

the mnm factor

New member
זה חכם

את חכמה. וחל בשירה שלך שיפור מתמיד בתחום "אחזקת השיר". כלומר משיר לשיר את יודעת לעשות מרעיון טוב שיר טוב ובנוי (נראה לי שאני מתנסח נוראי). בכנות, אני לא מתחבר לשירים שלך- אני תמיד מנתח אותם בקור שלא אופייני לי. אני מניח שזו לא אשמתי ולא אשמתך- פשוט אני והשירים שלך לא משדרים על אותו גל. הם תמיד מרגישים לי מרוחקים. כאילו את רוצה גם לכתוב שיר וגם לא לחשוף כלום על עצמך במהלכו. כמובן שזה בלתי אפשרי. בכל זאת- יש כמה שורות יפות בשיר. הראשונה למשל. האחרונה למשל. באמת, שיר יפה, לבוש בהידור- השירים שלך הם כמו אנשים. וזה אומר המון.
 
אוי.

שיר כזה שקשה לדבר אחר כך. החלק עם הסיבובים עד הסוף מדהים בעיניי. את מה שלפני אני לא מבינה [וגם הוא נורא עוצמתי, למרות זאת]. החיבורים קצת רופפים, אבל ה"שירה" שבזה - משובחת.
 
למעלה