10 ק"מ שחייה

10 ק"מ שחייה

מישהו יודע מתי אמורה להיערך תחרות כזו? מישהו יודע איפה היא תיערך? תהיה הכנה של עולם המים כמו שאני זוכר שהיה בעבר? משחי ביניים לקראת 10 ק"מ? תודה וחג שמח..
 
והשנה?

כי אני לא רואה אזכור לזה בשום מקום ויהיה קצת חבל להתאמן ולגלות ש..
 

doronudi

New member
התחרות בשנה שעברה נערכה על ידי איגוד

השחיה. מציע לך לברר שם.
 

oritrub

New member
דבר עם גדי כץ מ- TI

יש מצב בספטמבר למשחה ממציצים ליפו ובחזרה. ותגיד לו שאורן אמר שאם זה עדיין לא סגור אז שיסגור את זה כי גם אני רוצה להשתתף.
 

orenbit

New member
כתבתי בטעות על היוזר של אישתי

ההודעה היא ממני.
 
לא להאמין

גם אני רוצה כבר להתחרות למרחק זה וממתין בסבלנות ויש לכך כמה סיבות. לפני כמה שנים לקחתי שעור נסיון ב ti וכעבור כחצי שעה כמעט מתתי מכך שהדופק שלי אפילו היה נמוך מאשר אני מתעורר בבוקר וברחתי.אורן שכנע אותי לנסות שוב והלך בעצמו והצליח היטב ואני בטוח שפיספסתי את אותם שנים. הבקר חזרתי משעור שמיני עם מאמנת צעירה,סבלנית ומקסימה בשם מור שהצליחה להפוך לי את כל מה שלא ידעתי את אותם 29 תנועות מקיר לקיר ,את עבודת תחנת הרוח שלי בידים וביזבוז האנרגיה המיותר שלי ל16 תנועות קלות רכות כמו שקיפודים עושים אהבה ואנו רק סימנו שיעור שמיני. הכי חשוב שאני הולך לאימון שחיה כאילו שאני הולך לחזר אחרי בחורה. שיהיה חג שמח לכולם.
 
אוקיי, בואו נהיה פרקטיים..

אני אברר באיגוד השחייה דרך מייל, מי מכם לוקח על עצמו לברר ב-ti כמו שהוצע? בהתחשב בזה שאני לא קשור לחברה הזו בשום צורה, ארגיש קצת לא במקום.. אם שני הגורמים יכזיבו, נראה מה הלאה..
 
למעלה