10 מיליון נוסעים בחרו בחברות התעופה

מצב
הנושא נעול.

oren*

New member
10 מיליון נוסעים בחרו בחברות התעופה

10 מיליון נוסעים בחרו בחברות התעופה
ושדות התעופה הטובים בעולם. חברות התעופה: 1. סינגפור אירליינס 2. אמירטס (איחוד הנסיכויות) 3. קת'אי פסיפיק (הונג-קונג) שדות התעופה: 1. הונג-קונג - אינטרנשיונל 2. סינגפור - צ'אנגי 3. אמסטרדם - סחיפהול לידיעה מתוך אתר YNET לתוצאות הסקרים
 

טיפ_טיפ

New member
נצל"ש-ישראייר תפעיל טיסות שכר לנ"י

10 מיליון נוסעים בחרו בחברות התעופה
ושדות התעופה הטובים בעולם. חברות התעופה: 1. סינגפור אירליינס 2. אמירטס (איחוד הנסיכויות) 3. קת'אי פסיפיק (הונג-קונג) שדות התעופה: 1. הונג-קונג - אינטרנשיונל 2. סינגפור - צ'אנגי 3. אמסטרדם - סחיפהול לידיעה מתוך אתר YNET לתוצאות הסקרים
נצל"ש-ישראייר תפעיל טיסות שכר לנ"י
כתבה מYNET המטוס שישמש לטיסות הנ"ל יהיה BOEING ER 300 – 767 הנה מטוס דומה מהצי של אייר קנדה. אני בעד
.
 

kennedy

New member
ישראייר מתכוונת להחכיר מטוס

נצל"ש-ישראייר תפעיל טיסות שכר לנ"י
כתבה מYNET המטוס שישמש לטיסות הנ"ל יהיה BOEING ER 300 – 767 הנה מטוס דומה מהצי של אייר קנדה. אני בעד
.
ישראייר מתכוונת להחכיר מטוס
בואינג 763 ,החכרה "רטובה",לצורך פתיחת הקו לניורק. "רטובה" ז"א,המטוס,הטייסים,והדיילים הם עובדים זרים. הסיכוי שצוותי אויר ישראליים יסכימו ל"סידור" הזה קלוש....
 

טיפ_טיפ

New member
קנדי,

ישראייר מתכוונת להחכיר מטוס
בואינג 763 ,החכרה "רטובה",לצורך פתיחת הקו לניורק. "רטובה" ז"א,המטוס,הטייסים,והדיילים הם עובדים זרים. הסיכוי שצוותי אויר ישראליים יסכימו ל"סידור" הזה קלוש....
קנדי,
תודה על המידע כמה שאלות: 1. מאיפה המידע? 2. מאיזו חברה יחכרו את המטוס? 3. ואם צוותי אוויר ישראלים לא יסכימו לסידור (למה לא בעצם?יותר שעות טיסה=יותר כסף,לא?) למה שצוותי אוויר זרים יסכימו?
 

kennedy

New member
1.מהמקורות שלי...2.או אמריקאית או

קנדי,
תודה על המידע כמה שאלות: 1. מאיפה המידע? 2. מאיזו חברה יחכרו את המטוס? 3. ואם צוותי אוויר ישראלים לא יסכימו לסידור (למה לא בעצם?יותר שעות טיסה=יותר כסף,לא?) למה שצוותי אוויר זרים יסכימו?
1.מהמקורות שלי...2.או אמריקאית או
קנדית,עוד לא סגור.3.הסבר קצת לעומק:ישראייר מנסה לחסוך עלויות, הכשרת כ 10 טייסים למטוס החכור(הרבה כסף) הכשרת דיילים ודיילות(קצת פחות כסף,אבל כסף....). אבל בשוק הישראלי שרווי בטייסים (משוחררי ח"א) ושרוי באבטלה עמוקה,אין סיכוי שועד העובדים של ישראייר או לחילופין ועד הגג של צוותי האויר בישראל יתן לישראייר לחסוך עלויות ולהעסיק עובדים זרים בקו טיסה ישראלי.
 

ארזS

New member
זאת לא פעם ראשונה שישראייר חכרו

1.מהמקורות שלי...2.או אמריקאית או
קנדית,עוד לא סגור.3.הסבר קצת לעומק:ישראייר מנסה לחסוך עלויות, הכשרת כ 10 טייסים למטוס החכור(הרבה כסף) הכשרת דיילים ודיילות(קצת פחות כסף,אבל כסף....). אבל בשוק הישראלי שרווי בטייסים (משוחררי ח"א) ושרוי באבטלה עמוקה,אין סיכוי שועד העובדים של ישראייר או לחילופין ועד הגג של צוותי האויר בישראל יתן לישראייר לחסוך עלויות ולהעסיק עובדים זרים בקו טיסה ישראלי.
זאת לא פעם ראשונה שישראייר חכרו
מטוס בחכירה "רטובה". הנה למשל המטוס הזה שהיה בחכירה "רטובה" בעונת קיץ 2001 מהחברה הסקנדינבית "שטרלינג". שימו לב שהרישום של המטוס הוא מדנמרק.
 

ארזS

New member
ועוד פעם אחת...

זאת לא פעם ראשונה שישראייר חכרו
מטוס בחכירה "רטובה". הנה למשל המטוס הזה שהיה בחכירה "רטובה" בעונת קיץ 2001 מהחברה הסקנדינבית "שטרלינג". שימו לב שהרישום של המטוס הוא מדנמרק.
ועוד פעם אחת...
בחורף 2000 ישראייר חכרה את המטוס הזה בחכירה "רטובה" מחברת "טראנס-אוויה" ההולנדית. הרישום של המטוס כמובן הולנדי.
 

ronatd

New member
אני מסכים לחלוטין עם ועד העובדים

1.מהמקורות שלי...2.או אמריקאית או
קנדית,עוד לא סגור.3.הסבר קצת לעומק:ישראייר מנסה לחסוך עלויות, הכשרת כ 10 טייסים למטוס החכור(הרבה כסף) הכשרת דיילים ודיילות(קצת פחות כסף,אבל כסף....). אבל בשוק הישראלי שרווי בטייסים (משוחררי ח"א) ושרוי באבטלה עמוקה,אין סיכוי שועד העובדים של ישראייר או לחילופין ועד הגג של צוותי האויר בישראל יתן לישראייר לחסוך עלויות ולהעסיק עובדים זרים בקו טיסה ישראלי.
אני מסכים לחלוטין עם ועד העובדים
כאשר יש כל כך הרבה טייסים מובטלים, אין סיבה לאותה החכרה "רטובה".
 

kennedy

New member
שני המטוסים שארז הראה,אכן היו

אני מסכים לחלוטין עם ועד העובדים
כאשר יש כל כך הרבה טייסים מובטלים, אין סיבה לאותה החכרה "רטובה".
שני המטוסים שארז הראה,אכן היו
בחכירה "רטובה",וגרמו להליכתם הביתה של לפחות שני טייסים חברי "ועד צ"א ישראייר".
 

ארזS

New member
מה שאני לא מבין ...

שני המטוסים שארז הראה,אכן היו
בחכירה "רטובה",וגרמו להליכתם הביתה של לפחות שני טייסים חברי "ועד צ"א ישראייר".
מה שאני לא מבין ...
הרי לא לקחו את שני המטוסים הנ"ל במקום מטוסים אחרים, אלא כתיגבור בשעת הצורך, אז למה היו צריכים שני טייסים "ללכת הביתה"? לפי תשובתך הם היו חברי ועד אז אני מניח ש"כאן קבור הכלב" ולא שפיטרו אותם כי לקחו מישהו אחר במקומם (כפי שקורה כיום בגלל ההפרטה בתחבורה הציבורית שמפטרים נהגים כי לוקחים אחרים במקומם).
 

kennedy

New member
הבנת נכון ארז!חברי הועד התפטרו

מה שאני לא מבין ...
הרי לא לקחו את שני המטוסים הנ"ל במקום מטוסים אחרים, אלא כתיגבור בשעת הצורך, אז למה היו צריכים שני טייסים "ללכת הביתה"? לפי תשובתך הם היו חברי ועד אז אני מניח ש"כאן קבור הכלב" ולא שפיטרו אותם כי לקחו מישהו אחר במקומם (כפי שקורה כיום בגלל ההפרטה בתחבורה הציבורית שמפטרים נהגים כי לוקחים אחרים במקומם).
הבנת נכון ארז!חברי הועד התפטרו
בגלל שלא הסכימו להמשך המצב השערורייתי,שעשרות יוצאי ח"א מחפשים עבודה בחברות תעופה ישראליות וישראייר מעסיקה טייסים זרים.
 

ארזS

New member
אם חברי הועד התפטרו ולא פוטרו

הבנת נכון ארז!חברי הועד התפטרו
בגלל שלא הסכימו להמשך המצב השערורייתי,שעשרות יוצאי ח"א מחפשים עבודה בחברות תעופה ישראליות וישראייר מעסיקה טייסים זרים.
אם חברי הועד התפטרו ולא פוטרו
אז מה יהיה הפעם ? סבינה בירן (ה"בוסית" של ישראייר למי שלא יודע) כבר הכריזה על הקו החדש ומתכונתו בראש חוצות. האם היתה עושה זאת כש"חרב" של הועד עומדת מעל ראשה ? ודרך אגב, אין לי כל תוכנית להשתמש בקו לניו יורק (אלא אם כן תבוא איזו בוחטה ממקור לא צפוי...), אבל לפי תגובות שקראתי בכמה מקומות המחיר שישראייר מציעה לקו הזה הוא לא כזה "ביג-דיל".
 

kennedy

New member
מה יהיה?נחיה ונראה.ליוזמה של סבינה

אם חברי הועד התפטרו ולא פוטרו
אז מה יהיה הפעם ? סבינה בירן (ה"בוסית" של ישראייר למי שלא יודע) כבר הכריזה על הקו החדש ומתכונתו בראש חוצות. האם היתה עושה זאת כש"חרב" של הועד עומדת מעל ראשה ? ודרך אגב, אין לי כל תוכנית להשתמש בקו לניו יורק (אלא אם כן תבוא איזו בוחטה ממקור לא צפוי...), אבל לפי תגובות שקראתי בכמה מקומות המחיר שישראייר מציעה לקו הזה הוא לא כזה "ביג-דיל".
מה יהיה?נחיה ונראה.ליוזמה של סבינה
יש הרבה מתנגדים: 1.אלעל-תחרות מחירים על הקו הכי רווחי שלה. 2.ועד טייסי ישראל-העסקת טייסים זרים ולא ישראליים. 3.ועד עובדי ישראייר-העסקת עובדים זרים בחברה ישראלית. היחידים שאולי ירוויחו,אלו הנוסעים,אבל גם לא הרבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה