כצפוי העומסים נוצרים בנקודות העלייה המרכזיות
בהקשר הזה, נראה לי שדווקא קו 1 בקטע המערבי
הוא פחות עמוס. ולכן הנוסעים שמשתמשים במטרונית במקום בקו 101 הם לא אלה שיוצרים את מירב העומס, ובטח שלא מקשים על העומס באיזור הקריות, שהוא התלונה העיקרית למיטב הבנתי.
כצפוי העומסים נוצרים בנקודות העלייה המרכזיות
העומסים הם כבר בקרית אתא בתחנת העצמאות מי שעולה בבוקר יתקשה למצוא מקום ישיבה עד מרכזית המפרץ
במרכזית המפרץ נוצרים עומסים גדולים של עולים לכיוון חיפה.
בהדר נוצרים עומסים כבר ברחוב החלוץ לכיוון הקריות.
בקרית הממשלה כבר אין מקום בקו מרמב"ם.
בקו 3 למי שעולה בקרית שמואל כבר אין מקום כי מתמלא עוד קודם.
זה היה ברור שאלו יהיו הנקודות והיה ידוע גם מה יהיו שעות העומסים בבוקר ובערב.
לעומת זאת יש מצב הפוך שמטרוניות שנוסעות בבוקר מהקריות לקרית אתא נוסעות ריקות (בודדים)
ומטרוניות שנוסעות ממת"ם כנ"ל נוסעות ריקות (בודדים).
זאת הבעיה במערכת שבה קשה להתאים כמות אוטובוסים לעומסים כשמדובר בקו מעגלי כזה.
אם בבוקר צריך להוסיף אוטובוסים מקרית אתא לכיוון המפרץ, כנראה שאגד תוכל להוסיף והמטרונית לא.