10 מהBRT שנחות בגוש דן, עוברות לבנתיים לחיפה.

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
טוב לשמוע שהם מוכנים לנצל את מלאי

10 מהBRT שנחות בגוש דן, עוברות לבנתיים לחיפה.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-336225-00.html
טוב לשמוע שהם מוכנים לנצל את מלאי
האוטובוסים שעומד וצובר אבק בגוש דן. אני הייתי מהמר שמשיקולי אגו יעדיפו להשאיר את מצב העומסים במטרונית כמו שהוא רק לא להודות בפאדיחה הכפולה: גם הזמינו אוטובוסים לקו המקדים ולא עושים בהם שימוש וגם לא הזמינו מספיק אוטובוסים למטרונית.
 
לדעתי למטרונית הזמינו מספיק אוטובוסים

טוב לשמוע שהם מוכנים לנצל את מלאי
האוטובוסים שעומד וצובר אבק בגוש דן. אני הייתי מהמר שמשיקולי אגו יעדיפו להשאיר את מצב העומסים במטרונית כמו שהוא רק לא להודות בפאדיחה הכפולה: גם הזמינו אוטובוסים לקו המקדים ולא עושים בהם שימוש וגם לא הזמינו מספיק אוטובוסים למטרונית.
לדעתי למטרונית הזמינו מספיק אוטובוסים
הבעיה היא הנסיעות חינם.
 

raminec

New member
בקרוב נדע

לדעתי למטרונית הזמינו מספיק אוטובוסים
הבעיה היא הנסיעות חינם.
בקרוב נדע
כאשר יתחילו לגבות תשלום על הנסיעות.
אל תשכח שבספטמבר-אוקטובר תלמידים, סטודנטים וסתם עובדים שחוזרים מחו"ל ישובו להשתמש בתח"צ ומספר המשתמשים דווקא אמור לגדול.
 
אבל מצד שני, בין המרכזיות בחיפה

בקרוב נדע
כאשר יתחילו לגבות תשלום על הנסיעות.
אל תשכח שבספטמבר-אוקטובר תלמידים, סטודנטים וסתם עובדים שחוזרים מחו"ל ישובו להשתמש בתח"צ ומספר המשתמשים דווקא אמור לגדול.
אבל מצד שני, בין המרכזיות בחיפה
יחזרו לנסוע ברכבת או בקו דרך המנהרות.
תלמידים שחוזרים ללמוד לא יטיילו כל היום על המטרוינת
וגם אחרים יפסיקו לטייל באטרקציה.
 
בהקשר הזה, נראה לי שדווקא קו 1 בקטע המערבי

אבל מצד שני, בין המרכזיות בחיפה
יחזרו לנסוע ברכבת או בקו דרך המנהרות.
תלמידים שחוזרים ללמוד לא יטיילו כל היום על המטרוינת
וגם אחרים יפסיקו לטייל באטרקציה.
בהקשר הזה, נראה לי שדווקא קו 1 בקטע המערבי
הוא פחות עמוס. ולכן הנוסעים שמשתמשים במטרונית במקום בקו 101 הם לא אלה שיוצרים את מירב העומס, ובטח שלא מקשים על העומס באיזור הקריות, שהוא התלונה העיקרית למיטב הבנתי.
 

hfaguy

New member
כצפוי העומסים נוצרים בנקודות העלייה המרכזיות

בהקשר הזה, נראה לי שדווקא קו 1 בקטע המערבי
הוא פחות עמוס. ולכן הנוסעים שמשתמשים במטרונית במקום בקו 101 הם לא אלה שיוצרים את מירב העומס, ובטח שלא מקשים על העומס באיזור הקריות, שהוא התלונה העיקרית למיטב הבנתי.
כצפוי העומסים נוצרים בנקודות העלייה המרכזיות
העומסים הם כבר בקרית אתא בתחנת העצמאות מי שעולה בבוקר יתקשה למצוא מקום ישיבה עד מרכזית המפרץ
במרכזית המפרץ נוצרים עומסים גדולים של עולים לכיוון חיפה.
בהדר נוצרים עומסים כבר ברחוב החלוץ לכיוון הקריות.
בקרית הממשלה כבר אין מקום בקו מרמב"ם.
בקו 3 למי שעולה בקרית שמואל כבר אין מקום כי מתמלא עוד קודם.

זה היה ברור שאלו יהיו הנקודות והיה ידוע גם מה יהיו שעות העומסים בבוקר ובערב.
לעומת זאת יש מצב הפוך שמטרוניות שנוסעות בבוקר מהקריות לקרית אתא נוסעות ריקות (בודדים)
ומטרוניות שנוסעות ממת"ם כנ"ל נוסעות ריקות (בודדים).
זאת הבעיה במערכת שבה קשה להתאים כמות אוטובוסים לעומסים כשמדובר בקו מעגלי כזה.
אם בבוקר צריך להוסיף אוטובוסים מקרית אתא לכיוון המפרץ, כנראה שאגד תוכל להוסיף והמטרונית לא.
 

cwen

New member
אז אולי כדאי שיהיה קו רביעי של מטרונית

כצפוי העומסים נוצרים בנקודות העלייה המרכזיות
העומסים הם כבר בקרית אתא בתחנת העצמאות מי שעולה בבוקר יתקשה למצוא מקום ישיבה עד מרכזית המפרץ
במרכזית המפרץ נוצרים עומסים גדולים של עולים לכיוון חיפה.
בהדר נוצרים עומסים כבר ברחוב החלוץ לכיוון הקריות.
בקרית הממשלה כבר אין מקום בקו מרמב"ם.
בקו 3 למי שעולה בקרית שמואל כבר אין מקום כי מתמלא עוד קודם.

זה היה ברור שאלו יהיו הנקודות והיה ידוע גם מה יהיו שעות העומסים בבוקר ובערב.
לעומת זאת יש מצב הפוך שמטרוניות שנוסעות בבוקר מהקריות לקרית אתא נוסעות ריקות (בודדים)
ומטרוניות שנוסעות ממת"ם כנ"ל נוסעות ריקות (בודדים).
זאת הבעיה במערכת שבה קשה להתאים כמות אוטובוסים לעומסים כשמדובר בקו מעגלי כזה.
אם בבוקר צריך להוסיף אוטובוסים מקרית אתא לכיוון המפרץ, כנראה שאגד תוכל להוסיף והמטרונית לא.
אז אולי כדאי שיהיה קו רביעי של מטרונית
שיפעל רק מתחילת איזורי הלחץ עד סופם? ככה יהיה תגבור לחלק העמוס.
 

amit1270

New member
לא צריך לתת לו מספר שונה, רק לסמן תחנת יעד

אז אולי כדאי שיהיה קו רביעי של מטרונית
שיפעל רק מתחילת איזורי הלחץ עד סופם? ככה יהיה תגבור לחלק העמוס.
לא צריך לתת לו מספר שונה, רק לסמן תחנת יעד
 

alantan

New member
הופתעתי לגלות מהכתבה שהמטרונית אינה

תמיד מרענן לראות כתב תח"צ שכותב לעניין,
שבודק עובדות לבד ולא צריך מערכת פיענוח מתוחכמת כדי לתרגם את הניסוחים שלו למציאות.
הופתעתי לגלות מהכתבה שהמטרונית אינה
רכבת קלה הפועלת על פס אספלט מיוחד המייתר את הצורך במסילות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה