10 המכות הטלוויזיוניות

  • פותח הנושא PopPy
  • פורסם בתאריך

snier1991

New member
עם כל הכבוד לאהבה זה כואב

התוכניות המצליחות של 10 זה הדוגמניות ושומר מסך והכדורגל והם הגיעו לרייטינג פי 2 ואף יותר מאהבה זה כואב שקיבל את ה6% רייטינג של אוהבי האיכות בארץ וזה היה אותו רייטינג בערוץ 22
 

flymy

New member
טעות בידייך

אהבה זה כואב לעולם לא ירדה מתחת ל-11% רייטינג. אמנם כרגע התוכניות המובילות של ערוץ 10 הם אמנון לוי, הדוגמניות והכדורגל שמביאים נתונים מצוינים יחסית ... אבל בתקופה של אהבה זה כואב כל אלו לא היו משודרים והיא הייתה העוגן היחיד הכי חזק של הערוץ. ועדיין ... זה הוכחה. הם הביאו סדרה מושקעת ומדוקדקת לחלוטין והצופה בהתאם תיגמל אותם ברייטינג גבוה שאפילו הפתיע בהתחלה את ראשי הערוץ.
 

A n g e l u s

New member
אבל למה להם? ../images/Emo44.gif../images/Emo33.gif

הערוצים המסחריים מטרתם להרוויח כסף, למה להם ליצור דרמות איכותיות עם רייטינג טוב-בינוני שעולות המון כסף כשהם יכולים ליצור ריאלטי-זול עם רייטינג מעולה?
 

flymy

New member
הנה סיבה מצוינת

לפני שש-שבע שנים תוכניות זולות (מבחינה הפקתית) כמו הקומדי סטור עשו רייטינג לא פחות טוב, והנה היום הקהל פיתח טעם אנין ומשובח יותר וזה הביא לנו תוכניות מושקעות כמו משחק מכור וארץ נהדרת. כל הטלנובלות (הם סדרות מושקעות וחשובות לא פחות) הינם הוכחה לכך שברגע יש השקעה גם הצופים מגיעים. אני מאמין שהתהליך שעוברת הדרמה הישראלית בשנים האחרונות יתחילו ללחוץ על הערוצים המסחריים להפיק גם הם תוכניות דרמה מושקעות - שבטוח יביאו רייטינג (ויש על כך מספיק עדויות). הרי מי הביא לערוץ 10 נתונים מצוינים בתקופה שבה הרייטינג הממוצע היה 6%? הדרמה הזאתי ... נו ... אה אהבה זה כואב. הדבר היחיד שבאצת ידחוף את התהליך הזה זה מהפכה של ממש ברשות השידור ... ברגע שיסגרו אותה ויפתחו מחדש והם יתחילו להתנהג כמו חממת סדרות נועזות, בדיוק כמו הביביסי, שלמרות שהיא "מוסדית" וממלכתית - היא צגורמי הטלוויזיה הכי חשובים בבריטניה הודות להיותה חדשנית, מקורית ונועזת.
 
מכות קשות...

פרסומות, אי התאמה בלוח השידורים, WEEDS, הממשק העדיין לא נוח של הוט ב- VOD ואולי יש עוד כמה בעיות קטנות אבל אלה המרכזיות.
 

hospital_food

New member
מאיפה כל האנטי ווידס הזה ולמה??

סדרת כבלים בת 10 פרקים כל כך חרפנה אותך?
 

A n g e l u s

New member
המכות שלי... ../images/Emo44.gif

1. ביטול סדרות טובות (שרק השתפרו) כמו - Committed, The Comeback. 2. עונה קצרה בטירוף ל- Weeds. (כמו כל הסדרות כבלים...) 3. סדרות שהתחילו חזק מאוד בעונה שעברה (עקרות בית נואשות, אבודים, ורוניקה מארס) והעונה מתדרדרות. (כן, לדעתי ורוניקה נחלשה העונה.) 4. הביטול האכזרי של ABC ל- Alias. 5. ההפסקות של סדרות מסוימות (HIMYM, LOST, DHW) שמתוזמנות ככה שכמעט אחרי כל פרק יש הפסקה. (כשבעצם עדיף הפסקות גדולות יותר) 6. הביטול של מכושפות, עדיין מבאס.
 

mikmik000

New member
המכות שלי.. ../images/Emo3.gif [וגם דברים טובים].

*הפגרות. אני לא מאמינה שאף אחד עוד לא כתב עליהן. בערך כל סדרה שנייה, יצאה לפגרה של חודש-חודשיים בתקופה זו או אחרת. אין ספק שזה היה מרגיז, מאוד. *בלבול במספור הפרקים באנטומיה של גריי [עונה 2]. לא יודעת מה איתכם, אבל כל עניין פרק הספיישל שנכנס בגלל הביסבול, ושינה את כל מספור הפרקים עצבן אותי מאוד כשיצא לי "להשיג" את אותו הפרק בערך 4 פעמים לפני שהבנתי מה הולך שם. *ביטול סדרות כמו הקאמבק. סוג של גאונות שפשוט לא מוערכת מספיק, ונקטעה באוב. *עונות חדשות לסדרות מעולות, שדי אכזבו אותי, כמו האוסי ומגרש ביתי, שבהחלט ירדו אצלי ברמה ביחס לעונות הקודמות והמעולות שלהן. *כמעט כל הסדרות החדשות והמצויינות של קיץ 2006 לא מראות עלילות מבטיחות במיוחד. בפריזן ברייק למשל- ברגע שהם יצאו מהכלא, הסדרה די תגמר. באיך פגשתי את אמא- ברגע שטד יפגוש את האמא, לא יהיה עוד הרבה עניין והסדרה תהפך לסיטקום פשוט. בשמי הוא ארל- הסדרה נורא נחמדה, אבל בשלב מסוים, יתחיל להמאס לצופים לראות כל סעיף וסעיף ברשימה הארוכה מבוצע, וברגע שהרשימה תגמר [בהנחה שהסדרה תגיע למספר מתקדם כלכך של פרקים] לא יהיה לכותבים יותר מידי מה לעשות. ולמה עושים רק מכות?
מה עם דברים טובים שקרו לנו השנה מבחינה טלוויזיונית? אני חושבת שיש כמה דברים טובים שבהחלט ראויים לציון..: * הפרק הכפול 17-18 באנטומיה של גריי- פרקים מעולים שהעלו את הרמה של הסדרה בכ"כ הרבה דרגות מבחינתי. משחק מעולה, תסריט מעולה, והתפתחויות עלילתיות מעניינות. פשוט פרק מצויין. *סדרות חדשות ומעולות כמו פריזן ברייק, איך פגשתי את אמא, ועוד רבות. *עונות חדשות שדווקא כן היוו המשך ראוי לסדרות מסוימות כמו וורוניקה מארס, שדווקא לא אכזבה אותי בעונתה השנייה, האנטומיה של גריי, כמו שכבר הזכרתי כמה וכמה פעמים, ואיך לא, מכושפות, שהעונה השמינית שלה פשוט מעולה בנתיים. *ערוץ יס סטארס החדש, שהוא פשוט אחד הערוצים המעולים בכל הזמנים. אפילו שיש סדרות שקצת טוחנות שידורים חוזרים, לוח השידורים מגוון בתוכניות מכל הז'אנרים האפשריים, התוכניות המשודרות חדשות יחסית, והערוץ משדר כל השבוע, שזה כבר יותר טוב לדעתי מיס וויקאנד.
 

Charmed Gal

New member
את כחולה.../images/Emo12.gif התחדשי.../images/Emo140.gif ../images/Emo13.gif

אני קורא סמוי פה אחת ל... אולי אתחיל להיות פחות סמוי?
 

ih10

New member
prison break

היה ראיון עם היוצר של הסדרה בקשר לעונה שניה, אם תהיה, ובה יעקבו אחרי אותם האנשים בחוץ, משהו כמו הסרט "הנמלט" (לפחות השם בעברית יתאים גם לעונה השניה) אבל כרגע לא בטוח שתהיה עונה שניה
 

ih10

New member
זה לא ממש ספוילר

כי זאת רק מחשבה של ביוצר שהוא זרק באיזה רעיון ולא פרקים ששודרו, יש סיכוי סביר שזה לא מה שיהיה בסוף
 

PopPy

New member
זה כן, (../images/Emo58.gif לעונה השניה)

כי ברגע שהיוצר מדבר על התמקדות בחיים שבחוץ (וד"א, זה לא סתם רעיון, 90% שזה באמת הולך להיות קו העלילה של העונה השניה ע"פ כל הדיווחים) ברור הרי שהבריחה תצליח, וזה חתיכת ספויילר.
 

rds15

New member
../images/Emo58.gifעונה שנייה[?]

זה לא קצת ברור שהבריחה תצליח? עם כל העיכובים שבדרך, והבעיות שנפתרות להן ב42 דקות, לסדה קוראים prison break, למישהו יש ספק שעד סוף העונה הם יהיו מחוץ לכלא?
 
למעלה