10 המכות הטלוויזיוניות

  • פותח הנושא PopPy
  • פורסם בתאריך

PopPy

New member
10 המכות הטלוויזיוניות../images/Emo162.gif

כמיטב המסורת, גם השנה הגיע הזמן למנות את עשרת המכות של הטלוויזיה הישראלית והאמריקאית מהשנה האחרונה. אז מה זה יהיה? ההידרדרות של חלק מהסדרות? הביטולים של פוקס? דה שואו? כריסטין מהדוגמניות? אתם קובעים..
 

ih10

New member
בשבילי המכה הכי גדולה הרבה יותר

כללית, והיא הרמה של התכניות בערוץ 2 ו10 והיעדר סדרות נרטיביות (הסיטקום אחד, אמאלה, וכל שאר התכניות הן ריאליטי או אקטואליה) וגם סדרות הריאליטי ממש גרועות, פשוט תת רמה
 

בוביץ

New member
10 המכות הטלווזיונית שלי

1.הפסקה של 15 דקות פירסומות מאז סוף אולפן שישי להתחלה של ארץ נהדרת. 2.כל המסך הרחב והעניין הזה. 3. משדרים דברים לא בזמן הנכון לפעמים 5 דקות מוקדם מה שכתוב בלוח השידורים או להפך.
 
רק אחד? ../images/Emo3.gif

חח טוב, זאת רשימה ארוכה. 1. פלופ- מבחינתי, OC. אבל כבר די ברברתי על זה, כדאי שאני אפסיק.
2. גם LOST. הם לא מבינים שתקרה להם הנפילה שהייתה ל"תיקים באפלה": לאנשים כבר לא יהיה כוח לחכות לתשובות, אז הם יפסיקו לצפות. ואז, כשיגיע הרגע לגלות את התשובות, הן לא יעניינו אף אחד. באמת, כדאי להם לצאת מזה ולמצוא פיתרון מהר. 3. ל-Xtra HOT. בתור לקוח של YES, שתמיד קינא ב"אבודים" ו"ורוניקה מארס" שלכם, שמחתי לגלות שבצעד מפגר החלטתם לתת אותן לערוץ 10. תודה.
4. ל-HOT, על זה שהם לא קנו את "האנטומיה של גריי". אה, מה זה? מה שמעתי? קול ה"בוווז" ברקע. אתם הולכים לשמוע אותו בזמן הקרוב. 5. על זה שהורידו את "הקאמבק" ו"משפחה בהפרעה". צריך להיות מספיק מפגר כדי לעשות את זה. 6. ל-ABC, שאחרי ההצלחה של הסדרות שלהן החליטה לתפוס חתיכת תחת, ולקבל החלטות מעצבנות ופוקסיות, כמו לבטל סדרה אחרי פרק אחד (!) שהביא 6 מליון צופים, לשקול על לבטל את CIC (שעם כל הכבוד, הרייטינג שלה אף פעם לא ירד אל מתחת ל-10, וגם זכתה בגלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר), ושגם החליטו לקצר את העונה החמישית של "אליאס", והאחרונה, ל-17 פרקים. מזל טוב, נהייתם מניאקים.
 

rds15

New member
המ.

1. הביטול של משפחה בהפרעה. השבוע השלמתי את הסדרה הזאת, ופשוט כואב שיש כל כך קצת פרקים. דאמ יו פוקס. 2. ערוץ 2, ובעיקר קשת. מהפרסום האגרסיבי לתוכנית לא מעניינות[השגריר, נולד לרקוד, חפש את המטמון], לפרומואים באורך הגלות לפני ארץ נהדרת. 3. הירידה ברמה של OC אחרי העונה הראשונה המעולה. 4. הביטול של אליאס וקיצור העונה החמישית. ובכלל abc עם ההתעללות שלהם בCIC, וההפסקה שלהם לחצי שנה בערך מאז הפרק הקודם. 5. לא ממש מהשנה, אבל הביטול של פיירפליי. אחרי סרניטי המופתי, ממש חבל לי על הסדרה הזאת. דאמ יו פוקס 2. 6. רייטינג נמוך יחסית לורוניקה מארס. אמריקאים טיפשים. לפחות כמעט בטוח שהיא ממשיכה לעונה שלישית.
 

rds15

New member
טיהי, בהחלט קרוב.

ושאלה על החתימה שלך - למה איריינה דרקבו ז"ל? איריינה דרבקו בחיים!
 
אם היא לא הייתה בחיים,

JJ היה מקבל ממני מכתבי איומים רציניים. לא, זה כי היא כבר לא משתתפת קבועה בסדרה. ולא, הופעות אורח של 2 דקות בסיום עונה 4 לא עוזרות לי במיוחד.
 

רבקהrc

New member
אתה פשוט מתעצל להחליף חתימה../images/Emo6.gif

אין במשפט הזה שום היגיון - בתחילה הוא היה ספויילר קטלני ועכשיו זה משפט בלתי רלוונטי בעליל.
 
../images/Emo6.gif

לא לא, באמת.
כתבתי אותו עוד הרבה אחרי שגילו שהיא חיה. (ממש בהלם הייתי. כי הרי, מלא מתים באליאס, לא? ממש, כל הזמן, בטח). פשוט כעסתי כי לא רוצים להחזיר אותה לעונה שלמה.
נו באמת, אז היא דורשת שכר קצת גבוה. אז מה? מה קרה? תוציאו קצת פחות על ג'ניפר ותשקיעו במי שבאמת מעניינת אותנו.
 

רבקהrc

New member
אותנו? דבר בשם עצמך!

בלי ג'ניפר אין אירינה ואין ג'ק אירינה היא רק המלח בכל הסיפור אבל היא לא עיקר הארוחה (טוב אולי היא הקינוח
) אל תזלזל בג'ניפר כי בלעדיה Sydney I love you but it's complicated - לא שווה כלום ואם אתה באמת כועס תשקיע בחתימה שתראה את הכעס שלך ואל תתן לעצלנות להשתלט עליך. זהו סיימתי את שיחת המוסר שלי- עכשיו פיפי ולישון!
 

NorthernStar

New member
ריאליטי - 8 מתוך עשר

ובעיקר אמריקן איידול. מכות נוספות: THE OC - מתי ירחמו עלינו ויורידו אותה, או לפחות יקדימו לשעה 2 בצהרים, יחד עם הסבוניות הנוספות? LOST - מה אתם רוצים מאתנו עם הקשקוש הזה? ספורט בשידור חי - יופי לכם שאתם רצים כמה שעות טובות אחרי חתיכת גומי, פלסטיק או פח או מה שזה לא יהיה, אבל למה על חשבון מידיום או CSI? במה פשענו? מיני סדרות קולוסאליות, כמו "the ten commandments" הבאה עלינו לרעה. שידורים חוזרים בקיץ של אותו פרק של CSI שראינו ארבע פעמים.
 

flymy

New member
מכה אחת שהיא כמו עשר

לוחות הישודרים בארץ ממשיכים לספק כלום אחד גדול. תוכניות אולפן וספיישלים בשקל. אני כבר למצב שבו בכל שבוע כל ערוץ יציע לפחות 2 דרמות או דרמה וקומדיה. הגיע הזמן שהצופה הישראלי יקבל תוכן יותר איכותי, לא בהכרח תרבות גבוהה, אבל איכותי. נמאס שרוב הפקות המקור המצוינות מסתכמות בהוט והם לא יוצאות משמה. נקווה שהמכרז, תהליך ההתעשרות של יס, והלחץ של הרשות על ערוץ 10 יעשו את שלהם ויניבו לנו לוחות שידורים אמיתיים ומתוכננים בקפידה. זה בין היתר כולל הפסקת השחים של השחים של הלקט של קצרים ועמידה בלוחות שידורים סבירים.
 

ih10

New member
בדיוק אתמול היתה לי שיחה על זה

עם מישהו שנמצא במעגל קבלת ההחלטות, שאלתי אותו למה אין אף סדרה כזאת בטלוויזיה ובסופו של דבר המסקנה האמיתית (אחרי שעברנו את הסיבות כמו תקציב ובעיות הפקה שונות) הבעיה הגדולה בארץ היא החוסר בתסריטאים טובים. גם בקשת/רשת ראו את קוראים לי ארל וit's always sunny in philadelphia ומבינים שאפשר לעשות דברים גם בעלויות סבירות, אבל כשכל הכותבים מחפשים בדיחות בשביל ארץ נהדרת אין מי שיכתוב את הסדרות האלה
 

flymy

New member
אם אתה שואל אותי - זה לא נכון

פשוט יש פחד מתעוזה. מי היה מאמין שההימור הגדול של טלעד על גל אוחובסקי ואיתן פוקס יביא לנו את "פלורנטין", סדרת דרמה מעולה? צריך לקחת דברים צעד אחד קדימה ולנסות. בתעשייה אצלנו כל-כך מפחדים שאפילו לא מגיעים לרמת הפיילוט.
 

ih10

New member
אתה רואה כמה רחוק היית צריך ללכת

בשביל דוגמא? זה לא שאין פה אף פעם סדרות, אבל בדרך כלל זה לא יותר מ2 באותו זמן, בכל לוח השידורים. הסיבה היא שלא רוצים להשקיע כסף על הפקה כזאת כי התסריטים לא מספיק טובים, ומכיוון שכמות היצירה בארץ כל כך קטנה המצב הזה גם לא משתפר הדבר הכי טוב שיכול לקרות זה שהרשות השניה לא תחשיב את סדרות הריאליטי כהפקה מקורית ו"תכריח" את הזכיינים להפיק תכניות יותר רציניות אני זוכר שכשערוץ 10 עלה הם רצו לעשות את זה אבל הם ניבהלו מאוד מהרייטינג הנמוך ותוך שבועיים ביטלו את כל לוח השידורים
 

רבקהrc

New member
לדעתי הישראלים לא מוכנים לזה

ראה מקרה פרנקו וספקטור: העלילה משובחת, השקיעו המון כסף בהפקה, ביצעו צילומי חוץ, אבל הרייטנג היה על הפנים. למה שישקיעו בהפקה מקורית טובה אם זה לא משתלם מבחינה כלכלית? הם מעדיפים להשקיע בריאלטי זבל שמביא רייטניג טוב . אם מישהו ישבור את מעגל הקסמים ויפיק סדרת טלוויזיה משובחת שהרייטינג שלה יהיה טוב אז מן הסתם הערוצים יעזו לקחת סיכונים בנושא ויביאו לנו יותר ויותר סדרות מקור איכותיות.
 

flymy

New member
פרנקו וספקטור הייתה טעות שיבוץ

ביום שישי בשעה 22:30 זה לא הזמן המומלץ לשיבוץ סדרת דרמה. תראה את מקרה מעורב ירושלמי שיקבלה שיבוץ טוב והביאה רייטינג מעולה.
 
../images/Emo45.gif, והבעייה היא לא בתסריטים טובים

בכלל לא. ניר ברגמן הוא תסריטאי מעולה (כתב את הפרקים של איילה ב"בטיפול"), ונכון, לעשות סדרות כמו שהזכרת זה פשוט לקחת סיכון. גם "אמאלה", עם כל הכבוד, מנסה להיות דרמה ולא מצליחה לרגש או להגיע בגרוש. ומילא ששום דבר לא זז, מילא. אתה מדבר על אמריקה, שמבחינת פיתוח סדרות נמצאת 200 שנה מעלינו. אל תצפה לסדרות איכות מצד ערוץ 2 או 10, מהסיבה הפשוטה שהם לא רוצים. הם רוצים ריייטינג. ונוח להם, הרבה יותר נוח להם, לייצר זבל איידול כל עוד נכנס כסף. בסדרות כבלים ו-YES, זה אחרת. כי הם באמת יכולים להכין סדרת איכות, מבלי לחשוב על השיקולים הכלכליים. כי כסף זה פשוט לא מה שמעניין אותם. ואגב, "בטיפול" מגיעה לערוץ 2. אז להגיד ש"היא מסתגרת בתוך HOT" זה לא ממש נכון.
 

flymy

New member
זה לא הישג שבטיפול עוברת לש.ח.ים

העונה השנייה של "בטיפול", אם בכלל, תשודר קודם כל בהוט. אבל זה לא הישג להגיד שערוץ 2 ישדר את "בטיפול" בשידור חוזר. לדעתי יש ניסיונות מרישמים לייצר בארץ סדרות דרמה, אבל הם מעטים כל-כך שזה לא ייאמן. בדיעבד למשל, ערוץ 10 עשה טעות שהוא שידר את הדרמה "תיק סגור" בימיו הראשונים. אם זה היה משדור במצב של הערוץ היום, הסדרה הייתה מקבלת הרבה יותר מ0.8% רייטינג שהשיג אחד מפרקיה. בגלל זה הם חטפו רגליים קרות, והדרמה הבאה שלהם עלתה אחרי שנתיים וגם היא רק בת 9 פרקים (אהבה זה כואב). אני מאוד מקווה שהמכרז ישפיע על הטלוויזיה שלנו ושבעיקר יתחילו לאכוף ברצינות את עניין ההשקעה בדרמות, בכל הערוצים.
 
למעלה