1 ###

מצב
הנושא נעול.
תודה על התמונות , מצער לראות

5###
תחנת רכבת מלחה ירושלים [צולם היום יום שישי 03.08.07]
תודה על התמונות , מצער לראות
חניון ריק בתחנת הרכבת מלחה דווקא ביום שישי שבו הרכבות נוסעות ללא פיצול ממלחה לת"א. מנסיעותי ברכבת למלחה טרם הפיצול אני זוכר חניון בתפוסה ראויה (מה שעת הצילום ?)
 

shlomi821

New member
שעת הצילום היא

תודה על התמונות , מצער לראות
חניון ריק בתחנת הרכבת מלחה דווקא ביום שישי שבו הרכבות נוסעות ללא פיצול ממלחה לת"א. מנסיעותי ברכבת למלחה טרם הפיצול אני זוכר חניון בתפוסה ראויה (מה שעת הצילום ?)
שעת הצילום היא
11.50 בבוקר. ומצטער על איכות התמונות... כי נאלצתי לשנות את גודלם בתוכנה מיוחדת כדי להעלות אותם באתר... במקור לתמונות איכות מעולה
 

בועז ל

New member
אתה יכול להירגע ,סר אשבי .

תודה על התמונות , מצער לראות
חניון ריק בתחנת הרכבת מלחה דווקא ביום שישי שבו הרכבות נוסעות ללא פיצול ממלחה לת"א. מנסיעותי ברכבת למלחה טרם הפיצול אני זוכר חניון בתפוסה ראויה (מה שעת הצילום ?)
אתה יכול להירגע ,סר אשבי .
אני ,דווקא נסעתי אתמול ברכבת 09:08 מבית שמש ליבוס וברכבת 11:58 מיבוס לת"א. התפוסה הייתה בהחלט מניחה את הדעת.
 

amit1270

New member
יום שישי, מה ציפית?

תודה על התמונות , מצער לראות
חניון ריק בתחנת הרכבת מלחה דווקא ביום שישי שבו הרכבות נוסעות ללא פיצול ממלחה לת"א. מנסיעותי ברכבת למלחה טרם הפיצול אני זוכר חניון בתפוסה ראויה (מה שעת הצילום ?)
יום שישי, מה ציפית?
בניגוד למה שרבים חושבים, קו הרכבת הירושלמי, לפחות עד לפיצול, היה קו יוממים בעיקרו.
 

shlomi821

New member
הוא דיבר על קו האוטובוס המפרקי שנראה בתמונה

את הקו לירושלים כמובן
הוא דיבר על קו האוטובוס המפרקי שנראה בתמונה
האמת זה נראה לי אחד הקווים לשכונת גילה או לרמת שרת, אבל אני לא בטוח בזה, יש מסוף אגד מלחה סמוך למקום , זה יכול להיות כל אחד מקווי דרום העיר
 

בועז ל

New member
נכון שתחנת מלחה היא פיל לבן , אבל להזכירך

פיל לבן התחנה הזאת. עצוב לראות
איך בזבזו כספי ציבור סתם כי לא יכלו לחכות עוד 3-4 שנים עד שיבנה A1
נכון שתחנת מלחה היא פיל לבן , אבל להזכירך
העבודות על תחנה זו החלו עוד ב-2003 ועפ"י התחזיות הריאליות, A1 לא ייחנך לפני 2014-2015 ,כך שתקופת ההמתנה לבטח אינה 3-4 שנים.
 
מדינה מתוקנת לא סוגרת קו רכבת לבירתה לשנים

נכון שתחנת מלחה היא פיל לבן , אבל להזכירך
העבודות על תחנה זו החלו עוד ב-2003 ועפ"י התחזיות הריאליות, A1 לא ייחנך לפני 2014-2015 ,כך שתקופת ההמתנה לבטח אינה 3-4 שנים.
מדינה מתוקנת לא סוגרת קו רכבת לבירתה לשנים
ללא הפיצול השגוי בבית שמש ובמקצה שיפורים טכני קרי:הכנסת ציוד נייד מתאים לנסיעה בקו זה , כמו גם שיווק הקו בצורה מקצועית ניתן היה ללא ספק להעלות לסדר היום של האזרח את קיומו של קו הרכבת המשודרג בין הבירה לשפלה. המתנה עד שנת 2015 שזה הצפי הראלי לחנוכת הקו המהיר לירושלים A1 ללא כל רכבת לירושלים במשך 17 שנה ! מאז נסגר הקו הישן ביולי 1998 משמעותו המדינית- פוליטית-חברתית שלילית . כמעט כל השגיאות שאפשר לעשות מאז פתיחת הקו המשודרג נעשו. עתה קומץ משוגעים לדבר במובן החיובי כמובן מנסים לתקן ולשפר.
 

amit1270

New member
גם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושלים

מדינה מתוקנת לא סוגרת קו רכבת לבירתה לשנים
ללא הפיצול השגוי בבית שמש ובמקצה שיפורים טכני קרי:הכנסת ציוד נייד מתאים לנסיעה בקו זה , כמו גם שיווק הקו בצורה מקצועית ניתן היה ללא ספק להעלות לסדר היום של האזרח את קיומו של קו הרכבת המשודרג בין הבירה לשפלה. המתנה עד שנת 2015 שזה הצפי הראלי לחנוכת הקו המהיר לירושלים A1 ללא כל רכבת לירושלים במשך 17 שנה ! מאז נסגר הקו הישן ביולי 1998 משמעותו המדינית- פוליטית-חברתית שלילית . כמעט כל השגיאות שאפשר לעשות מאז פתיחת הקו המשודרג נעשו. עתה קומץ משוגעים לדבר במובן החיובי כמובן מנסים לתקן ולשפר.
גם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושלים
נסיעה-שתיים ליום, זמן נסיעה שהלך והתארך עד שהגיע לשעתיים, ו-35,000 נוסעים בשנה (בשנה!), רובם תלמידים בטיולים מאורגנים, זה לא קו רכבת באמת. הקו המשודרעק, אפילו אחרי הפיצול, טוב בהרבה ממה שהיה כאן לפני 10 שנים.
 

בועז ל

New member
לפני 1998 לא עמדנו בפני בעיות תחבורה כפי

גם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושלים
נסיעה-שתיים ליום, זמן נסיעה שהלך והתארך עד שהגיע לשעתיים, ו-35,000 נוסעים בשנה (בשנה!), רובם תלמידים בטיולים מאורגנים, זה לא קו רכבת באמת. הקו המשודרעק, אפילו אחרי הפיצול, טוב בהרבה ממה שהיה כאן לפני 10 שנים.
לפני 1998 לא עמדנו בפני בעיות תחבורה כפי
שאנו עומדים בפניהן כיום. הרכבת דאז ,בהחלט הייתה יכולה לתפקד על תקן רכבת טיולים. העיוורון התחבורתי החל באי ההבנה של הפוטנציאל הרכבתי ,שנמשך גם לאחר תקופתו של המנכ"ל המוצלח עמוס עוזאני . העיוורון המשיך להכות גם במיתוג ושיווק הקו המשודרג ובאי נטילת האחריות, גם כשלכולם ידוע היטב מי היה צריך לתת את הדין ודווקא הוא זה ששרד את כל התהפוכות שעברה הרכבת.
 

amit1270

New member
אתה חושב שאז לא היה מקום לקישור רכבתי טוב

לפני 1998 לא עמדנו בפני בעיות תחבורה כפי
שאנו עומדים בפניהן כיום. הרכבת דאז ,בהחלט הייתה יכולה לתפקד על תקן רכבת טיולים. העיוורון התחבורתי החל באי ההבנה של הפוטנציאל הרכבתי ,שנמשך גם לאחר תקופתו של המנכ"ל המוצלח עמוס עוזאני . העיוורון המשיך להכות גם במיתוג ושיווק הקו המשודרג ובאי נטילת האחריות, גם כשלכולם ידוע היטב מי היה צריך לתת את הדין ודווקא הוא זה ששרד את כל התהפוכות שעברה הרכבת.
אתה חושב שאז לא היה מקום לקישור רכבתי טוב
בין ירושלים לשפלה? אני חושב שהקו המהיר נסלל באיחור של 30 שנה לפחות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה