5###4###
6###5###
תחנת רכבת מלחה ירושלים [צולם היום יום שישי 03.08.07]
תודה על התמונות , מצער לראות5###
תחנת רכבת מלחה ירושלים [צולם היום יום שישי 03.08.07]
שעת הצילום היאתודה על התמונות , מצער לראות
חניון ריק בתחנת הרכבת מלחה דווקא ביום שישי שבו הרכבות נוסעות ללא פיצול ממלחה לת"א. מנסיעותי ברכבת למלחה טרם הפיצול אני זוכר חניון בתפוסה ראויה (מה שעת הצילום ?)
אתה יכול להירגע ,סר אשבי .תודה על התמונות , מצער לראות
חניון ריק בתחנת הרכבת מלחה דווקא ביום שישי שבו הרכבות נוסעות ללא פיצול ממלחה לת"א. מנסיעותי ברכבת למלחה טרם הפיצול אני זוכר חניון בתפוסה ראויה (מה שעת הצילום ?)
תודה.אתה יכול להירגע ,סר אשבי .
אני ,דווקא נסעתי אתמול ברכבת 09:08 מבית שמש ליבוס וברכבת 11:58 מיבוס לת"א. התפוסה הייתה בהחלט מניחה את הדעת.
יום שישי, מה ציפית?תודה על התמונות , מצער לראות
חניון ריק בתחנת הרכבת מלחה דווקא ביום שישי שבו הרכבות נוסעות ללא פיצול ממלחה לת"א. מנסיעותי ברכבת למלחה טרם הפיצול אני זוכר חניון בתפוסה ראויה (מה שעת הצילום ?)
האיזור יפה -איזה קו מבצע המיפרקי בתמונה ?4###
את הקו לירושלים כמובןהאיזור יפה -איזה קו מבצע המיפרקי בתמונה ?
הוא דיבר על קו האוטובוס המפרקי שנראה בתמונהאת הקו לירושלים כמובן
פיל לבן התחנה הזאת. עצוב לראות1 ###
הרכבת מגיעה לתחנת רכבת מלחה ירושלים
נכון שתחנת מלחה היא פיל לבן , אבל להזכירךפיל לבן התחנה הזאת. עצוב לראות
איך בזבזו כספי ציבור סתם כי לא יכלו לחכות עוד 3-4 שנים עד שיבנה A1
מדינה מתוקנת לא סוגרת קו רכבת לבירתה לשניםנכון שתחנת מלחה היא פיל לבן , אבל להזכירך
העבודות על תחנה זו החלו עוד ב-2003 ועפ"י התחזיות הריאליות, A1 לא ייחנך לפני 2014-2015 ,כך שתקופת ההמתנה לבטח אינה 3-4 שנים.
גם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושליםמדינה מתוקנת לא סוגרת קו רכבת לבירתה לשנים
ללא הפיצול השגוי בבית שמש ובמקצה שיפורים טכני קרי:הכנסת ציוד נייד מתאים לנסיעה בקו זה , כמו גם שיווק הקו בצורה מקצועית ניתן היה ללא ספק להעלות לסדר היום של האזרח את קיומו של קו הרכבת המשודרג בין הבירה לשפלה. המתנה עד שנת 2015 שזה הצפי הראלי לחנוכת הקו המהיר לירושלים A1 ללא כל רכבת לירושלים במשך 17 שנה ! מאז נסגר הקו הישן ביולי 1998 משמעותו המדינית- פוליטית-חברתית שלילית . כמעט כל השגיאות שאפשר לעשות מאז פתיחת הקו המשודרג נעשו. עתה קומץ משוגעים לדבר במובן החיובי כמובן מנסים לתקן ולשפר.
לפני 1998 לא עמדנו בפני בעיות תחבורה כפיגם לפני 1998 לא היה ממש קו רכבת לירושלים
נסיעה-שתיים ליום, זמן נסיעה שהלך והתארך עד שהגיע לשעתיים, ו-35,000 נוסעים בשנה (בשנה!), רובם תלמידים בטיולים מאורגנים, זה לא קו רכבת באמת. הקו המשודרעק, אפילו אחרי הפיצול, טוב בהרבה ממה שהיה כאן לפני 10 שנים.
אתה חושב שאז לא היה מקום לקישור רכבתי טובלפני 1998 לא עמדנו בפני בעיות תחבורה כפי
שאנו עומדים בפניהן כיום. הרכבת דאז ,בהחלט הייתה יכולה לתפקד על תקן רכבת טיולים. העיוורון התחבורתי החל באי ההבנה של הפוטנציאל הרכבתי ,שנמשך גם לאחר תקופתו של המנכ"ל המוצלח עמוס עוזאני . העיוורון המשיך להכות גם במיתוג ושיווק הקו המשודרג ובאי נטילת האחריות, גם כשלכולם ידוע היטב מי היה צריך לתת את הדין ודווקא הוא זה ששרד את כל התהפוכות שעברה הרכבת.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.