1. נא לשים לב ! הצלם: גדי

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
אכן כן ../images/Emo70.gif

מספריהם היו 21XX ואח"כ ביונייטד 5XX
וגם 6XX. אני לא זוכר שהם פעלו בקו 222, אבל אם אתם אומרים... אני כן זוכר שלא היה להם שלט "עוצר" וכאמור, הגיר היה ידני. הדגם שלהם היה M.A.N SR 16-280
אכן כן

אני לא יודע בדיוק את המספרים של ה- SR הספציפיים שעבדו בקו 222 אבל אני משוכנע כמעט לחלוטין שלפחות שניים כאלה אכן עבדו בקו הזה. ועוד : גם בקו 400 עבדו לפעמים מכונות מסוג SR . ואם כבר הזכרתי את קו 400 , אז זכור לי מקרה שנסעתי מבני ברק לירושלים בקו 400 והאוטובוס היה 3004 ! זאת אומרת MAN עירוני ! הרבה נוסעים שאלו את הנהג מה זה האוטובוס הזה, והוא ענה שהאוטובוס המקורי התקלקל והיו לו שתי ברירות : לבוא עם האוטובוס הזה או לא לבוא בכלל כי לא היה אוטובוס אחר. אבל למען האמת זאת היתה נסיעה בכלל לא נעימה כי האוטובוס לא סחב בעליות כמעט בכלל והאוטובוס שאחרינו אפילו עבר אותנו בדרך...
 
SR

מספריהם היו 21XX ואח"כ ביונייטד 5XX
וגם 6XX. אני לא זוכר שהם פעלו בקו 222, אבל אם אתם אומרים... אני כן זוכר שלא היה להם שלט "עוצר" וכאמור, הגיר היה ידני. הדגם שלהם היה M.A.N SR 16-280
SR
המספרים היו מ 2116 ועד 2175 של ה SR מ2176 ועד 2224 היו זלדות ביונייטד הם היו בעלי 3 ספרות עקב המעבר מדן ליונייטד
 

יצחקA

New member
התכוונתי לאוטובוס מהסוג של 2249

מספריהם היו 21XX ואח"כ ביונייטד 5XX
וגם 6XX. אני לא זוכר שהם פעלו בקו 222, אבל אם אתם אומרים... אני כן זוכר שלא היה להם שלט "עוצר" וכאמור, הגיר היה ידני. הדגם שלהם היה M.A.N SR 16-280
התכוונתי לאוטובוס מהסוג של 2249
שנס בקו 222.
 

יצחקA

New member
חללית

מספריהם היו 21XX ואח"כ ביונייטד 5XX
וגם 6XX. אני לא זוכר שהם פעלו בקו 222, אבל אם אתם אומרים... אני כן זוכר שלא היה להם שלט "עוצר" וכאמור, הגיר היה ידני. הדגם שלהם היה M.A.N SR 16-280
חללית
אם מצלצלים בחללית/מטאור, איפה נדלק שלט עוצר או אור והאם יש צליל? נ.ב: בקו 222 אני זוכר שנסעו אוטובוסים מהסוג של 2304 ו 2249.
 
אתה מתכוון בוודאי ל-Century של

חללית
אם מצלצלים בחללית/מטאור, איפה נדלק שלט עוצר או אור והאם יש צליל? נ.ב: בקו 222 אני זוכר שנסעו אוטובוסים מהסוג של 2304 ו 2249.
אתה מתכוון בוודאי ל-Century של
Irizar, המכונה חללית. ובכן, למיטב ידיעתי נדלקת מנורה בלוח המחוונים של הנהג. אני לא יודע כיצד הדבר נראה במכונות של אגד, המשרתות על קווים סדירים. מצורפת תמונה שסרקתי מהספר "דן - בגלגלי הזמן". שימו לב לטסות של האוטובוס, עם הסמל של מפעלי Irizar.
 

יצחקA

New member
אין שלט "עוצר".

אתה מתכוון בוודאי ל-Century של
Irizar, המכונה חללית. ובכן, למיטב ידיעתי נדלקת מנורה בלוח המחוונים של הנהג. אני לא יודע כיצד הדבר נראה במכונות של אגד, המשרתות על קווים סדירים. מצורפת תמונה שסרקתי מהספר "דן - בגלגלי הזמן". שימו לב לטסות של האוטובוס, עם הסמל של מפעלי Irizar.
אין שלט "עוצר".
אין כנראה שלט "עוצר" באוטובוסים מסוג 2143 שצירפת , חלליות ומטאור (מדברי עופר 14 הבנתי שיש מטאור אחד שצבוע בצבעי מכבי פ"ת). האם ראית פעם אחד מהסוגים שהזכרתי נוסעים בקוים סדירים? אולי זאת אחת מהסיבות.
 

יצחקA

New member
תיקון - מטאור אחד בלבד ב"דן"

אין שלט "עוצר".
אין כנראה שלט "עוצר" באוטובוסים מסוג 2143 שצירפת , חלליות ומטאור (מדברי עופר 14 הבנתי שיש מטאור אחד שצבוע בצבעי מכבי פ"ת). האם ראית פעם אחד מהסוגים שהזכרתי נוסעים בקוים סדירים? אולי זאת אחת מהסיבות.
תיקון - מטאור אחד בלבד ב"דן"
 

mister K

New member
Irizar של אגד

אתה מתכוון בוודאי ל-Century של
Irizar, המכונה חללית. ובכן, למיטב ידיעתי נדלקת מנורה בלוח המחוונים של הנהג. אני לא יודע כיצד הדבר נראה במכונות של אגד, המשרתות על קווים סדירים. מצורפת תמונה שסרקתי מהספר "דן - בגלגלי הזמן". שימו לב לטסות של האוטובוס, עם הסמל של מפעלי Irizar.
Irizar של אגד
באוטובוסים של אגד מתוצרת M.A.N (וגם שניים נסיוניים של מרצדס) עם מרכב Century של Irizar, קיים שלט עצור אחרי הדלת הקדמית שבו כתוב גם בעברית וגם באנגלית (עצור/STOP) בצבע אדום. האוטובוסים בעלי המרכב של Irizar הם לדעתי הבינעירוניים הנוחים ביותר של אגד. ואני מקווה שאגד יחליטו לקנות עוד אוטובוסים כאלה עם מנוע מרצדס O.C 500 על אף שהמרצדסים די יקרים. רק דבר אחד בהם מפריע לי וזה הפתחים הקטנים מאוד של המזגן. אני לא ממש מבין מה ההגיון בזה ולמה לא יכלו לעשות פתחים גדולים יותר כמו ברוב הדגמים האחרים.
 

feedback

New member
לא סתם הם נחשבו לכאלה

אולי אני יודע משהו...
אבל לא הרבה... לפני המכונות 2288 ו- 2289 היו בקו 222 למיטב זכרוני אוטובוסים תיירותיים מסוג SR שנחשבו אז ל"מילה האחרונה" בתיירות ולא SU . אני כמעט בטוח ואפילו נסעתי באחד מהם לנתב"ג לפני המון שנים. אלה היו אוטובוסים עם ידית הילוכים ארוכה וקלאץ' . אבל אינני זוכר את מספרו של האוטובוס.
לא סתם הם נחשבו לכאלה
נסעתי פעם לטיול ברמלה באוטובוס כזה (מודל 85, אני חושב), שבמקום חלק מהספסלים האחורים שלו, היה תא שירותים!
 

ארזS

New member
נכון

לא סתם הם נחשבו לכאלה
נסעתי פעם לטיול ברמלה באוטובוס כזה (מודל 85, אני חושב), שבמקום חלק מהספסלים האחורים שלו, היה תא שירותים!
נכון
היה אוטובוס אחד שהיה בו תא שירותים וזה האוטובוס שנסע בקו 100 לקהיר . אני זוכר שראיתי אותו פעם בתחנה המרכזית בתל אביב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה