1.האם אוחנה יפוטר

  • פותח הנושא one1
  • פורסם בתאריך

one1

New member
1.האם אוחנה יפוטר ../images/Emo35.gif

באמתחתו: - עונה פושרת עם קבוצת מיליון הדולר של בית"ר. - הורדתה של בני יהודה לליגה שנייה אחרי איזה 15 שנה (עם הרכב של מרכז טבלה לפחות). -שלושה הפסדים רצופים עם קבוצה שהגיעה שנה שעברה לגמר גביע המדינה. 2. בוני גינצבורג: "שחר אחד מהאנשים הישרים והטובים בכדורגל הישראלי".
 

Raanan *

New member
נאור

לבית"ר היו בעיות כלכליות גם בקיץ שלפני עונת האוחנה. אוחנה הביא את בית"ר למקום חמישי, גמר גביע, ניצחונות על הפועל ת"א ומכבי חיפה עם אישטוואן המאר ואהוד כחילה שהמאמן האלוהי הנערץ עליך זרק. אלי אוחנה השיג יותר בעונה פושרת עם 22 מיליון מגוטמן עם 62 מיליון, והתירוץ שלאוחנה לא עשו חיים קשים כמו לגוטמן לא תופס כי אוחנה קיבל שריקות בוז בעצמו המון פעמים שלא הלך.
 

ליטן א

New member
אוחנה מאמן גרוע, נקודה...

כל קבוצה כרגע שהוא אימן - פשוט נהרסה...
 
אל תשתמש בגמר הגביע להגנה על אוחנה

בית"ר י-ם הגיעה לגמר הגביע בעונת אוחנה אך ורק בזכות מזל בהגרלה ובמשחקים עצמם. נצחונות בפנדלים על בית"ר בא"ש ונתניה, נצחון על הפועל כפ"ס שירדה ליגה באותה עונה, והקבוצה הרביעית שניצחתם בדרך לשם לא זכורה לי, אבל אני חושב שמדובר בקבוצת תחתית או מליגה נמוכה. הגמר עצמו היה מדהים בזכות הפיניש של 90 הדקות ושל ההארכה, אבל בוודאי שאי-אפשר לזקוף את הישג ההגעה לגמר הגביע לזכותו של אוחנה, וטוב שמאמן כמוהו לא הצליח לפתוח את קריירת האימון שלו עם גביע שהושג במזל. בליגה עם אוחנה, אגב, זכורים לי תבוסות שלכם למכבי נתניה ועירוני ראשל"צ, ואת טדי מפוצץ בכ-500 צופים.
 

ליטן א

New member
אוחנה לא יפוטר, מכבי פ"ת יורדת ליגה

וההסבר הוא פשוט: משום מה, הם אוהבים את אלי אוחנה... יש בו איזה משהו שמדליק את מנהלי הקבוצות והאוהדים של הקבוצות הללו... הדבר הזה גרם לבני יהודה לרדת ליגה, כי אם הם לא היו רוכשים לו כ"כ הרבה כבוד, אז הוא היה עף כמו טיל מבני יהודה והם היו ניצלים מהליגה... אבי לוזון אמר בסוף השבוע שעבר - "לא אכפת לי אם מכבי פ"ת תפסיד עשרה משחקים רצופים, אלי אוחנה נשאר"... פשוט אומר הכל... אני אומר - אלי אוחנה תישאר, תהרוס אותם יותר!! צהוב עולה ליטן
 

one1

New member
תגובה לשניכם:

רענן אתה צודק, העונה של אוחנה בבית"ר לא הייתה כ"כ גרועה, אבל בכל זאת מקום חמישי עם סגל כזה...
. אבל יש לו עוד כישלונות אחרים ככה שאל תיתפס לזה. ליטן- על זה בדיוק אני מדבר... בגלל זה שאלתי האם אוחנה יפוטר... מפני שיש לי תחושה שהוא לא יפוטר, למרות שהלוזונים אמורים לעשות את החשבון שלהם אחרי שלושה הפסדים... יש משהו בבן אדם הזה שגורם לכך שאנשים שסביבו יעריכו אותו אע"פ שהוא עצמו כישלון חרוץ.
 

ליטן א

New member
נשאלת השאלה:

שחקן טוב = מאמן טוב??? האם המשוואה נכונה?? אוחנה מוכיח לנו שלא... אגב, ברוב המקרים, מדובר בשחקן פושר=מאמן טוב.. (שלמה שרף וכן הלאה)
 

N!R

New member
למרות מה שהלוזונים אמרו

מכבי פ"ת חשובה להם מכל דבר אחר וגם יותר מהחברות עם אוחנה אז אולי לא יפטרו אותו בפומבי ויעשו את זה בשקט, בתיאום ובהסכמה אבל הוא יעוף וגם אם תבדקו מכבי פ"ת לא חוסכת בפיטורי מאמנים והיא עומדת בין המקומות הראשונים בפיטורים של מאמנים בעשור האחרון אז למרות המשאלה שלך ליטן אוחנה ילך ומכבי פ"ת לא תירד ליגה
 

Moti Kakun

New member
חחחחחחחה, "לא יפטרו אותו בפומבי" ?

אולי תלבישו מסיכה שלו על המאמן הבא כדי שאף אחד לא ירגיש
 

N!R

New member
גם זה רעיון.... ../images/Emo4.gif

התכוונתי שלא יעשו את זה נגיד דרך הטלויזיה או העיתון ויודיעו לאוחנה שהוא מפוטר אלא ישבו איתו בשקט ו...
יעיפו אותו!!!
 

mnmaster

New member
ועוד בשבוע הבא מצפה לכם משחק נגד

הגרמנים החדשים של הליגה. תהנו מההפסד. למרות שלא נראה לי שגוטמן ניצח את אוחנה עדיין... בעונת 99/00 אני זוכר 2 תוצאות תיקו בין ביתר להפועל חיפה. מה היה במשחק הראשון?
 

Raanan *

New member
תיקו

אני זוכר 3-3 בטדי, 0-0 בקרית אליעזר ואני כמעט בטוח שהראשון היה 1-1...כן, זה היה 1-1, אבוקסיס כבש לנו בפנדל בקרית אליעזר ורובן עטר השווה בגול מדהים
 

one1

New member
בשקט בשקט...

בשקט בשקט מכבי פ"ת הקבוצה היחידה בלי נקודת ליגה, ואוחנה זוכה לגיבוי מלא
.
 

Moti Kakun

New member
כן ../images/Emo70.gif

אוחנה ללא ספק הוא מאמן גרוע..... בוני גינזבורג ?? הוא גם קרא לאוהדי כ"ס "מניאקים" ו-"בני זונות" לא ??
 
למעלה