🕵️‍♂️🕵️‍♂️🕵️‍♂️ Person of Interest 🕵️‍♂️🕵️‍♂️🕵️‍♂️

Lhuna3

Well-known member
1. אם נכתוב הרבה אז נפריד לעונות ואז זה יהיה שרשור עונה 1.

2. אחרי פרק 1 נראה לי ש"מבוקש לחקירה" או אפילו סתם "מבוקש" זה לא תרגום טוב.
 

Lhuna3

Well-known member
פרק 1X01
לא שיש לי הרבה מה להגיד, אבל:
א. הפרמיס ממש מזכיר לי את ההתחלה של אנג'ל :-D (ולכן גם שעשע אותי שהיה בפרק מישהו בשם "דויל").
ב. הפרמיס די מופרך, כאילו כן יכולה להיות מערכת שעוקבת עם מליוני מצלמות ומכשירי הקלטה אחרי כולם ומעבדת את זה למידע כמו אנשים שמתכננים לבצע פשעים כאלו ואחרים, אבל הקטע המופרך זה שהיא מוציאה כפלט אנשים מסויימים ש"משהו רע יקרה להם או על ידיהם בזמן קרוב" בלי פרטים נוספים ויחד עם זאת לעולם לא טועה. אם היא ניתחה את המידע והבינה שהם מתכננים פשע אז היא יכולה להגיד את זה, ואם היא גילתה שמישהו מתכנן לפגוע בהם אז היא גם יכולה להגיד את זה. אבל לנתח ולהגיע למסקנה שהיא מצד אחד לגמרי מעורפלת ומצד שני מדויקת לגבי האדם - נשמע לי יותר כמו משהו מיסטי מעולמות הפנטזיה ולא המד"ב. (נגיד באנג'ל זה הגיוני).
אני מוכנה לשים את זה בצד כרגע ולתת לזה צ'אנס, אבל אני גם מקווה שיש בה מעבר למה שנראה מהפרק הראשון וגם יותר מד"ב מהמערכת הזאת.
 

didalf

Well-known member
לצערי אני אצטרף רק אלייך רק כשאני אחזור מאמסטרדם עוד כשבועיים.
אני ממש רוצה לנסות לסיים את הספר האחרון לפני הטיסה כי זה לא ספר לקרוא בפומבי😂 ואני עוד לא בחצי.
מקווה שלא תסיימי את הסדרה עד אז:-D
 

LeAnnDyIan

Well-known member
יואו איזה כיף לך לראות את זה בפעם הראשונה😍😍😍
אני מקנאה!!
(למרות שבתאכלס גם בפעם ה-50 אני עדין מאוהבת בסדרה הזאת!! )
מה שהכי כיף בה זה שהיא נהיית טובה יותר מעונה לעונה, בניגוד לסדרות אחרות שמתדרדרות עם הזמן.
 

It's Always Sunny

Well-known member
מתי זה קרה???????? האם זה זמין בנטפליקס/פלטפורמת סטרימינג אחרת?
 

Lhuna3

Well-known member
לצערי אני אצטרף רק אלייך רק כשאני אחזור מאמסטרדם עוד כשבועיים.
מתי הטיסה ומתי החזרה?
אני ממש רוצה לנסות לסיים את הספר האחרון לפני הטיסה כי זה לא ספר לקרוא בפומבי😂
חחחחח עד כדי כך?
מקווה שלא תסיימי את הסדרה עד אז:-D
אני לא כי אני אהיה די עמוסה בתקופה הקרובה, וגם ממילא כמו שאת יודעת אני בהתחלה בטח אכתוב מעט אם בכלל (אלא אם כן ניק יחפור ואז אני אגיב לו).
מה שהכי כיף בה זה שהיא נהיית טובה יותר מעונה לעונה, בניגוד לסדרות אחרות שמתדרדרות עם הזמן.
אני ממש מקווה להרגיש ככה גם!
מתי זה קרה???????? האם זה זמין בנטפליקס/פלטפורמת סטרימינג אחרת?
עלתה לנטפליקס אתמול! 🥳🥳🥳
 

dilly snake

Well-known member
אני גם ראיתי אותה בזמנו, אבל אני כבר לא זוכרת כלום|מובך|.
 

didalf

Well-known member
מתי זה קרה???????? האם זה זמין בנטפליקס/פלטפורמת סטרימינג אחרת?
עלה ממש אתמול לנטפליקס.
מתי הטיסה ומתי החזרה?
20.5 הלוך 24.5 חזור
חחחחח עד כדי כך?
כן חצי ספר אני מתייפחת כאילו מישהו מת במציאות:-D
אני לא יכולה לבכות ככה בטיסה:-D

אני לא כי אני אהיה די עמוסה בתקופה הקרובה, וגם ממילא כמו שאת יודעת אני בהתחלה בטח אכתוב מעט אם בכלל (אלא אם כן ניק יחפור ואז אני אגיב לו).
זה הבעיה איתך בהתחלה את כותבת מעט ואז פתאום את בעונה 3 בלי התראה:-D
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
2. אחרי פרק 1 נראה לי ש"מבוקש לחקירה" או אפילו סתם "מבוקש" זה לא תרגום טוב.
באופן לא מפתיע, לא תרגמו טוב.
לצערי אני אצטרף רק אלייך רק כשאני אחזור מאמסטרדם עוד כשבועיים.
אני מקווה שהיא לא תסיים את הסדרה לפני שאני אצפה בפרק הראשון
אני ממש רוצה לנסות לסיים את הספר האחרון לפני הטיסה כי זה לא ספר לקרוא בפומבי😂
למה?
כן חצי ספר אני מתייפחת כאילו מישהו מת במציאות:-D
אני לא יכולה לבכות ככה בטיסה:-D
אה...
אני לא כי אני אהיה די עמוסה בתקופה הקרובה
שמענו עליך...
(אלא אם כן ניק יחפור ואז אני אגיב לו).
אני בכלל לא בטוח אם אני אשרוד.
אם לא הייתי יודע מהרבה אנשים שזה נעשה טוב בהמשך לא הייתי עושה את המאמץ. (ואני גם מצפה לשחקנית שמצטרפת בהמשך)
 

LeAnnDyIan

Well-known member
אני ממש מקווה להרגיש ככה גם!
אם זה מנחם אותך איכשהו, גם אני לא אהבתי את ההתחלה בצפיה ראשונה. למעשה נזפתי בליאורה שהמליצה לי על הדבר הזה שבכלל לא היה לי כיף|שפם|
מזל שבשלב ההוא סמכתי על הטעם שלה מספיק כדי לא לוותר.
אני מקווה שאת לא תוותרי גם, מצד שני לא יפתיע אותי אם כן😅
 

Lhuna3

Well-known member
כן חצי ספר אני מתייפחת כאילו מישהו מת במציאות:-D
אני לא יכולה לבכות ככה בטיסה:-D
חחחחחחחחח דווקא יכול להיות משעשע.
זה הבעיה איתך בהתחלה את כותבת מעט ואז פתאום את בעונה 3 בלי התראה:-D
THAT'S ME.
אם לא הייתי יודע מהרבה אנשים שזה נעשה טוב בהמשך לא הייתי עושה את המאמץ.
כנ"ל.
אם זה מנחם אותך איכשהו, גם אני לא אהבתי את ההתחלה בצפיה ראשונה. למעשה נזפתי בליאורה שהמליצה לי על הדבר הזה שבכלל לא היה לי כיף|שפם|
מזל שבשלב ההוא סמכתי על הטעם שלה מספיק כדי לא לוותר.
אני מקווה שאת לא תוותרי גם, מצד שני לא יפתיע אותי אם כן😅
זה אכן מעודד, וכיוון שהצליח לי איתך עם פרינג' ועם תוכנית הבוקר אז יש לי תקווה גם פה, לכן כנראה שלא אוותר כל כך מהר.
ככה הרגשתי לגבי העונה הראשונה של באפי.
כנ"ל (וגם השניה מבחינתי).
 

limors2

Well-known member
אם זה מנחם אותך איכשהו, גם אני לא אהבתי את ההתחלה בצפיה ראשונה. למעשה נזפתי בליאורה שהמליצה לי על הדבר הזה שבכלל לא היה לי כיף|שפם|
מזל שבשלב ההוא סמכתי על הטעם שלה מספיק כדי לא לוותר.
אני מקווה שאת לא תוותרי גם, מצד שני לא יפתיע אותי אם כן😅
מחזקת, זו באמת סדרה נדירה בזה שכל עונה טובה מקודמתה. זה לא רק הטעם העקום לפעמים של דילן
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מחזקת, זו באמת סדרה נדירה בזה שכל עונה טובה מקודמתה. זה לא רק הטעם העקום לפעמים של דילן
את בהחלט חלק מהסיבה שאני מאמין בסדרה.
היו גם עוד אנשים.


הייתי עסוק עם סדרות אחרות, וגם להגיב כאן. מקווה להתחיל מחר

אבל נזכרתי שבעצם ראיתי את הפרק הראשון לפני שנים אז אני יכול להגיב לך

ב. הפרמיס די מופרך, כאילו כן יכולה להיות מערכת שעוקבת עם מליוני מצלמות ומכשירי הקלטה אחרי כולם ומעבדת את זה למידע כמו אנשים שמתכננים לבצע פשעים כאלו ואחרים, אבל הקטע המופרך זה שהיא מוציאה כפלט אנשים מסויימים ש"משהו רע יקרה להם או על ידיהם בזמן קרוב" בלי פרטים נוספים ויחד עם זאת לעולם לא טועה. אם היא ניתחה את המידע והבינה שהם מתכננים פשע אז היא יכולה להגיד את זה, ואם היא גילתה שמישהו מתכנן לפגוע בהם אז היא גם יכולה להגיד את זה. אבל לנתח ולהגיע למסקנה שהיא מצד אחד לגמרי מעורפלת ומצד שני מדויקת לגבי האדם - נשמע לי יותר כמו משהו מיסטי מעולמות הפנטזיה ולא המד"ב. (נגיד באנג'ל זה הגיוני).
אני מוכנה לשים את זה בצד כרגע ולתת לזה צ'אנס, אבל אני גם מקווה שיש בה מעבר למה שנראה מהפרק הראשון וגם יותר מד"ב מהמערכת הזאת.
חחחחח כן זה מופרך לחלוטין.
אבל לא נראה לי שזה אחד הדברים שהפריעו לי בפרק. ראיתי סדרות עם פרמיסים מגוחכים יותר.
(ואולי בהמשך יתנו הסבר כלשהו לזה - למשל שהמכונה יודעת שרק אם היא תיתן מידע מעורפל אז יהיה אפשר לשנות את המצב)
 

Lhuna3

Well-known member
אני עושה עכשיו כמו שעשיתי בעונות 1-2 של פרינג' ושל באפי: צופה ברובו של כל פרק במהירות גבוהה, בעיקר כל הסיפורים הפרוצדורליים המשעממים, ורק בקטעים של הדמויות הראשיות שמרגישות לי שאולי חשובות בשביל סיפור מתמשך אני מאטה למהירות הרגילה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני עושה עכשיו כמו שעשיתי בעונות 1-2 של פרינג' ושל באפי: צופה ברובו של כל פרק במהירות גבוהה, בעיקר כל הסיפורים הפרוצדורליים המשעממים, ורק בקטעים של הדמויות הראשיות שמרגישות לי שאולי חשובות בשביל סיפור מתמשך אני מאטה למהירות הרגילה.
האמת שרציתי להגיד שאין סיכוי שאני אעשה כזה דבר... אבל אולי זה בעצם רעיון טוב. במיוחד כדי לסבול את מייקל אמרסון בהתחלה.
 

Lhuna3

Well-known member
פרק 1X06
וואי לקח לי מלא זמן לנסות להזכר מאיפה היא מוכרת לי, וכן היה לי בראש שזה מה-100 אבל בכל זאת לא זכרתי שזאת אבי |פנים| נראה כאילו שהיא הולכת להיות דמות חוזרת (או אפילו קבועה?) יאללה תנו לנו קצת רומנטיקה!
אה עוד משהו: האם הילד מהפרשיה שהבלשית השחורה חוקרת וכל הסיפור הזה הוא ריס? הוא נראה כמוהו והסיפור מרגיש מתאים. (אני כמובן לא רוצה תשובה ממי שיודע/ת).
 

Lhuna3

Well-known member
פרק 1X07
(תרגעו אני עוד לא אוהבת את הסדרה, רק יש לי טיפונת מה לכתוב)

אה עוד משהו: האם הילד מהפרשיה שהבלשית השחורה חוקרת וכל הסיפור הזה הוא ריס? הוא נראה כמוהו והסיפור מרגיש מתאים. (אני כמובן לא רוצה תשובה ממי שיודע/ת).
אוקיי אז לא, זה אליאס הזה, שמסתמן בתור נבל מתמשך אולי.
(זה יהיה נחמד שתהיה יותר עלילה מתמשכת, למרות שהיא עדיין לא מספיק מעניינת).
וכן אני יודעת שהשחקן הוא מורוניקה מארס.
 

Lhuna3

Well-known member
פרק 1X09 רק התחלתי (ספוילר קאסט בלבד) הקטור סאלאמנקה! :-D איפה הפעמון שלך??
 
למעלה