🔪דקסטר:דם חדש🩸

טוני החתול

Well-known member
מנהל
בעיני זה לא ברור וזה לא אותו דבר. יש לך יצרים אפלים שאתה מנסה להלחם בהם זה דבר אחד. לגלות שאבא שלך רצח מאות אנשים ולהשתתף איתו ברצח זה דבר אחר.
נראה לי שזה הגיוני שהוא יהיה כמו דקסטר בעניין הזה של יצר אפל.
אגב קחי בחשבון שהגיוני שזה לא רק ששניהם "נולדו בדם" אלא גם זה שאולי יש לזה מרכיב גנטי. אחרי הכל גם אח של דקסטר הפך לרוצח סדרתי.

פרק מעולה, אפילו מרגש (בצורה חולנית, אבל מרגש).
אני מסכים שזה היה מרגש. אותי זה מאוד ריגש שהוא סיפר לו את האמת ושהם באמת התקרבו אחד לשני בזכות זה. הכי חשוב שנראה שהאריסון סוף סוף מרגיש קבלה.
איכשהו שכחו שאודרי התרחקה מהאריסון לפני שני פרקים, ושאנג'לה בעצמה היתה בהתלבטות לגבי הקשר שלה עם דקסטר. פתאום שני הזוגות נפגשים ומחליפים מתנות כאילו לא היה שום דבר.
לגבי אנג'לה אני חושב שזה הובהר שהיא הצליחה להתגבר במידה מסוימת על מה שהיא גילתה. אבל באמת אודרי כאילו התרחקה מהאריסון וראינו בפרק שעבר שהאריסון רואה אותה מרחוק ולא הולך אליה והנחתי שזה בגלל זה.
לצערי לא קיבלנו (ואני מנחש שלא נקבל) תשובות טובות לגבי קורט והסיבה שהוא עושה מה שהוא עושה. הקשקוש שהיה בפלאשבק שלו במשאית לא היה אמין/מספק.
נכון, אבל זה גם לא הרגיש לי הכרחי לקבל יותר ממה שקיבלנו. וכמו שאמרת בעצמך אין לנו זמן להתעמק בקורט.
בסדרה כזו (ספיישל) חבל שלא ויתרו על קצת קורט והגיעו מוקדם יותר לסיפור המרתק הזה עם האריסון שמוסיף הרבה לעולם של דקסטר מאשר עוד מאבק עם big bad אימתני (דבר כזה גם היה חוסך קצת מהממבו ג'מבו של האריסון הטינאייג'ר הכעוס).
אני חושב שכן היה חשוב שיהיה רוצח סדרתי, מישהו כל כך רע שיהיה הגיוני שהאריסון יכול להסכים עם דקסטר שצריך לרצוח אותו.
אני שמח שהם כבר הרגו אותו בפרק הזה ופרק הבא יתמקד בדקסטר והאריסון. אולי היה עדיף אם היו מקדימים הכל והיו בסוף שני פרקים בלי רע חיצוני כמו קורט.
מתחילת העונה שמתי לב שהאריסון דומה לזאק המילטון מעונה 8 (דקסטר לקח את זאק תחת חסותו והתחיל ללמד אותו את "הקוד"), עכשיו אני מבין שהדמיון היה כנראה מכוון.
את זה אני לחלוטין לא זוכר.
אבל אני באמת די הדחקתי את עלילת עונה 8 שעד כמה שאני זוכר הייתה נוראית.
אז מה קרה לזאק ההוא בסופו של דבר?
בפרק האחרון דקסטר חייב להיתפס או למות, אני מניח שלבד ושהאריסון ישאר. קיימת אפשרות שהוא יברח שוב, אבל זה יהיה קצת "לרמות" כי הם כבר עשו את זה בסוף העונה השמינית.
נכון, הוא לא יברח שוב, זה כבר יהיה מגוחך.
אני אומרת שהוא ימות, ושאם יעשו אח"כ ספינאוף בכיכובו של האריסון אז דקסטר ילווה וידריך אותו בראש בדומה לאיך שהארי ליווה את דקסטר בעבר, ועכשיו דברה.
אתם צודקים באמת שזה יהיה מגוחך אם הוא שוב יברח אחרי שעשו את זה כבר בסוף עונה 8.
אם כי... אז זה לא שהוא ברח כי עלו עליו שהוא רוצח. הוא די סתם ברח מהחיים שלו. אז אם עכשיו הוא יברח כשבאמת רודפים אחריו זה יהיה אולי שונה מספיק.
בכל מקרה יש לי תחושה שסיכוי גבוה שאנג'לה תמות. או שדקסטר יהרוג אותה כדי להציל את האריסון או ההפך.

אני מאוד אשמח לסדרת המשך עם האריסון. וזה באמת יכול להיות ממש מעניין אם דקסטר ילווה אותו בראש שלו כמו שיש לדקסטר מישהו שמלווה אותו הרבה פעמים.

*אגב, גיס שלי שגם צופה בסדרה אמר לי שהוא בכלל לא אוהב את הדמות של האריסון ועכשיו אני לא מחשיב אותו כחלק מהמשפחה.
אחותי די התחמקה מלומר לי מה היא חושבת אז כנראה גם היא מרגישה ככה. אז אין לי אחות (כלומר חוץ משתי האחרות).
 

Lhuna3

Well-known member
נראה לי שזה הגיוני שהוא יהיה כמו דקסטר בעניין הזה של יצר אפל.
אגב קחי בחשבון שהגיוני שזה לא רק ששניהם "נולדו בדם" אלא גם זה שאולי יש לזה מרכיב גנטי. אחרי הכל גם אח של דקסטר הפך לרוצח סדרתי.
הכוונה שלי לא היתה לטעון שזה לא הגיוני, אלא שזה לא מובן מאליו, ולא חייב היה להיות ככה.
ראינו את האריסון במאבק פנימי עם הדחפים האלו שלו, ראינו אותו בסוג של שנאה עצמית ופחד שיראו בו מפלצת, ורצון להיות נורמלי... ההבנה שלי אותו היתה כמישהו שלמרות הדחפים, גם מבין (ואולי גם מרגיש) שזה מפלצתי ונוראי.
האריסון וגם דקסטר הם לא פסיכופאטים מהסוג האדיש לסבל אנושי ולרוע. אז כן, אני ברמה כלשהי ציפיתי שהאריסון כן למרות הדחפים שלו ירגיש שזה מזעזע ומפחיד לגלות שאבא שלו רוצח סדרתי, ש-embraced את הדחפים האלו ומממש אותם.
כמובן ששמו את זה בסיטואציה שהקלה עליו לקבל את זה, אחרי הגילוי המזעזע על מה שקורט עשה בדיוק, ושאולי רוב האנשים גם הנורמטיביים היו מגיבים לזה ב"החלאה הזאת צריך למות".
ושוב - כל זה לא בא להגיד שאני חושבת שמה שראינו לא הגיוני ולכן צריך להסביר למה זה כן.
אלא שבעיני היה גם הגיוני באותה מידה, ויותר מתבקש להרגשתי מבניית הדמות, שהוא לא יקבל את זה עד כדי כך במהירות ובקלות.
*אגב, גיס שלי שגם צופה בסדרה אמר לי שהוא בכלל לא אוהב את הדמות של האריסון ועכשיו אני לא מחשיב אותו כחלק מהמשפחה.
אחותי די התחמקה מלומר לי מה היא חושבת אז כנראה גם היא מרגישה ככה. אז אין לי אחות (כלומר חוץ משתי האחרות).
:-D
 

didalf

Well-known member
פרק 9

הולי שיטטטט:-0

אוקי דקסטר מספר להריסון הכל סופסוף. אוקי כמעט הכל עדיין משמיט את החלק שבו הוא רוצח. בינתיים. סופסוף הריסון מרגיש קרוב לאבא שלו|לב| אבל ג'יזס קרייס למה ליצן?? אני שונאת ליצנים! הזכיר לי את הג'וקר בלעעעעע. יהיו לי סיוטים עכשיו שוב.
חחח למחרת בבוקר כריסמס הציק לי נורא שהפרק לא היה מסונכרן עם כריסמס והגיע שבוע וקצת אחרי. לא יכולתם להקדים את הסדרה בשבוע שיהיה תואם???
אניוואי לא משנה כמה רצח ובלגנים הולכים שם איכשהו יש עץ מקושט ומתנות. כמה אמריקאי. אה ואחת המתנות היא רובה, אמריקאי בריבוע:-D הריסון מרוצה.
חחחחח הסוודרים:-D

אנג'לה בינתיים ממשיכה לחקור לגבי הביי הרבור בוצ'ר ומגלה גם שדקסטר קנה קטמין ומצטברות לה עוד ועוד חשדות. היא מנסה לתפוס את מולי אבל היא לא עונה.

קורט קופץ לביקור בכריסמס מורנינג איכס קריפ לך מפה. דקסטר והריסון יוצאים לחקור סביבו. הריסון מודה שהוא פגע באיתו בכוונה אוח הבונדינג ביניהם כזה חמוד והעובדה שהבסיס לזה כ"כ אלים כ"כ וזה עדיין חמוד בעיני משעשע אותי.

קורט שורף לדקסטר את הבית חחחחחח לא אשקר קצת הצחיק אותי איך הוא התבאס שהם לא יצאו משם כשהוא רצה לירות בהם כי הם לא היו בבית:-D יאוו אבל נהרס לו הבית לחלוטין איזה באסה.

בינתיים דקסטר והריסון מגלים את המאורה הסודית של קורט. איזה חמוד וקריפי שהם עושים את זה ביחד עכשיו. הולי שיטטטטטטטטטטטט לקורט יש מוזיאון שעווה שם במרתף:-0 אמלאה זה מחריד!!! רגע זאת מוליייייייייי????????????. מתי הוא הספיק לחטוף אותה שובבבב?:-0:-0 יאוו אוף עד שהתחלתי לחבב אותה:-(
הריסון מבין שדקסטר הרג את ההוא מהסיפור ולא רק "הפחיד אותו" דקסטר מודה הולי שיט. גם בזה שהוא הרג את טריניטי!! והריסון רוצה להרוג את קורט לשמחתו של דקסטר.

אנג'לה בינתיים גם מגלה שהיא נעלמה שיט עכשיו היא תחשוד בדקסטר.

דקסטר מתריע בכוונה לקורט שהוא עלה עליו כדי שהוא ינסה לברוח והם חוטפים אותו. סופסוף קורט על שולחן הרצח. והריסון איתווווווו. אומייגאד אני כל הזמן מחכה שמשהו ישבור אותו ותוהה אם הוא מתחיל לפחד מאבא שלו שזה הולך רחוק מידי. דקסטר עושה לקורט את כל ההצגה יאוו איזה כיף כמה זמן לקח לו לרצוח שוב העונה הזאת. מה לא בסדר בי??:-D ובום הוא עושה את זה!!!!!!!11 יופייי ביי קורטטטט איש מגעיל!! כבר חששתי שהריסון יבהל וקורט יצא מזה. אני עדיין מבולבלת לגבי התחושות של הריסון הוא מבוהל או לא??? הוא נהנה מזה??? אני לא מצליחה לקרוא!! כי כאילו לחשוב על זה ולרצות בזה זה עדיין שונה מלבצע. מאשכרה לראות את אבא שלך עושה את זה בכזאת מקצועיות וקור רוח. הקטע של החיתוך (לא מאמינה שגם את זה הוא עושה בפני הריסון:-0) כבר יותר מידי והריסון יוצא החוצה. הוא נראה קצת מעורער אבל לא לחלוטין. כנראה כי הוא אכן פסיכופט כמו אביו?
והם הולכים לשרוף את הגופה ביחד. הריסון בעיקר רואה את הצד הטוב של "לנקות את העולם מאנשים רעים" גם כשדקסטר מודה שהוא עשה את זה מאות פעמים. חחחח ואיך דקסטר מרוצה מעצמו מהמחמאה:-D
אני מרגישה שזה סופר פאקד אפ כמה נהניתי מזה שהם רוצחים ביחד כאב ובן, באטמן ורובין:-D

אני מקווה רק שאם דקסטר ימות אז שיספיק ללמד את הריסון את כל הדקויות של איך לא להתפס כי חבל שהוא יתפס מהר.

אחרי שהבית נשרף אז הם הולכים לאנג'לה ומישהו השאיר לה פתק שג'ים רצח את מאט. כנראה קורט. פתאום קלטתי שקורט חושב שהוא כזה חכם אבל בעצם מעולם לא גילה אפילו שג'ים זה דקסטר.
בשביל האריסון גם המידע הזה מספיק כבד... אבל גם גרם לו להרגיש טוב יותר. לדעתי מה שדקסטר סיפר היה הכי נכון. איפשר להאריסון לדעת שהוא מבין אותו ומרגיש כמוהו והקל עליו מאוד, ויחד עם זה לא הכביד עליו עם ידיעה כל כך נוראית, לא הפך אותו שותף לפשע ולא לרוצח.
גם לדעתי... נכון לאותו שלב לפחות.

דקסטר הולך לפנק את עצמו בביתור הגופה של הבריון של קורט שהוא השאיר בבית הקיץ ולהפטר מהראיות.
אה כן שמחתי שהוא טרח לטפל בזה אחרי הרשלנות הפושעת בפרק שעבר. חחח "הוא קפוא אז אין הרבה לכלוך":-D

נותן לו מתנה איור יפה של דברה מזכרונו.
אויי כן זה היה מרגש|לב|

ודקסטר התמים חושב לעצמו "איזה קריסמס נחמד ונעים בחייק המשפחה!" חחח
:-D:-D

בדיאלוג בין קורט (שבראש שלו הציל את הקורבנות שלו מפסיכופאטים כאביו שהתעללו בהן) ודקסטר, שהדגיש את ההקבלה, למרות שלדקסטר יש "הצדקה" הרבה יותר משכנעת, זה עדיין מרגיש חולני יותר כשהוא משתף בזה את האריסון.
לגמרי. AND YET נהניתי מזה באופן חולני בעצמי:-D

אני הרגשתי בערך הפוך לחלוטין.
ממש עיצבן אותי שדקסטר לא שיתף אותו כבר בהכל. לי נראה ברור שבשלב הזה כנות מוחלטת ואמיתית עם הבן שלו זה הדבר הנכון.
חוץ מזה כל העניין הוא שדקסטר מנסה להסביר להאריסון שהוא מתמודד עם אותם יצרים אפלים שיש לו, אבל אז הוא מספר לו שהוא רק חטף והפחיד אנשים. כשהוא יודע שהאריסון פגע פיזית באית'ן ומסתובב עם סכין.
זה גם ברור שהאריסון יבין שזה שקר כי "להפחיד את הליצן הרצחני כדי שלא יהרוג שוב" נשמע כמו שקר.
(והולי שיט רק עכשיו קלטתי איזו מצחיקה ההשוואה לבאטמן עם זה שהרע בפלאשבק הוא ליצן רצחני כמו הג'וקר)
אז נכון שלא הייתי צריך לחכות הרבה זמן והאמת יצאה בהמשך הפרק, אבל לדעתי היה יותר נכון אם הוא היה מספר לו את האמת בעצמו ולא מחכה שהוא ישאל אותו.
אני לא בטוחה. יש פער בין מחשבות ופטנזיות לביצוע. אולי הוידוי שהוא אשכרה רוצח סדרתי היה מפחיד את הריסון יותר מידי.

בכל מקרה יש את הקטע שבו האריסון רואה את הדם הנוזל ומתחיל לחוות פלאשבקים. לדעתי זה מעורר אצלו דברים נוספים ואני מאוד תוהה מה יהיה עם זה בפרק הבא.
ייתכן שהאריסון ירגיש את הצורך להרוג בעצמו מאוד מהר וינסה למצוא מישהו שמצדיק את זה. ייתכן שהמיליארדר יהיה המטרה שלו כי עם כל מה שאודרי אומרת על זה שהוא פוגע בהמון אנשים אז זה ירגיש להאריסון כמו מקרה מוצדק לפי הקוד. אבל נראה לי מוזר שיחזרו לעניין המיליארדר אחרי שכבר כמה פרקים לא ראינו אותו.
וואלה. כי באמת אחרת למה הביאו אותו בהתחלה?

מעניין אם נראה את אנג'לה מגלה את הגופות במרתף הנוסף הזה של קורט. אני מניח שאחרי שיבינו שהוא נעלם יתחילו לחפש בשטח שלו. יחד עם זה הגיוני שזה יקח זמן ויש לנו רק עוד פרק אחד.
אני מקווה שכן בעיקר כי אני לא רוצה שהיא תחשוב שדקסטר רצח את מולי. יש לו קוד!!

פרק מעולה, אפילו מרגש (בצורה חולנית, אבל מרגש).
חחחחח בול.

איכשהו שכחו שאודרי התרחקה מהאריסון לפני שני פרקים, ושאנג'לה בעצמה היתה בהתלבטות לגבי הקשר שלה עם דקסטר. פתאום שני הזוגות נפגשים ומחליפים מתנות כאילו לא היה שום דבר.
נכון8-* אני גם חשבתי.

בעיני זה לא ברור וזה לא אותו דבר. יש לך יצרים אפלים שאתה מנסה להלחם בהם זה דבר אחד. לגלות שאבא שלך רצח מאות אנשים ולהשתתף איתו ברצח זה דבר אחר.
|כן|בדיוק

מסכימה שיש פה משהו לא מספיק ברור/אמין, כי לפי הגיל של האיש שראינו בפלאשבק די הסכמנו שזה מתאים יותר להיות קורט בעצמו ואנחנו לא מאמינים לו שזה אבא שלו, אבל מהוידוי שלו לדקסטר מה שמובן זה שהוא לא שיקר לגבי זה.
מה לא ברור? אבא של קורט באמת היה מתנהג לבחורות כמו שהוא סיפר וזה אכן דפק את קורט, אבל בפלאשבק מי שרצח את אייריס זה קורט עצמו. יתכן שבגלל שהוא באמת מאמין באופן מעוות שככה הוא מציל אותן מאנשים כמו אבא שלו.

אני אומרת שהוא ימות, ושאם יעשו אח"כ ספינאוף בכיכובו של האריסון אז דקסטר ילווה וידריך אותו בראש בדומה לאיך שהארי ליווה את דקסטר בעבר, ועכשיו דברה.
הא זאת אפשרות נחמדה.

אגב קחי בחשבון שהגיוני שזה לא רק ששניהם "נולדו בדם" אלא גם זה שאולי יש לזה מרכיב גנטי. אחרי הכל גם אח של דקסטר הפך לרוצח סדרתי.
כן אני תמיד תוהה כמה מזה גנטי וכמה מזה תוצאה של הנסיבות הנוראיות. לדעתי שילוב קלטני.

אני מסכים שזה היה מרגש. אותי זה מאוד ריגש שהוא סיפר לו את האמת ושהם באמת התקרבו אחד לשני בזכות זה. הכי חשוב שנראה שהאריסון סוף סוף מרגיש קבלה.
|כן|

*אגב, גיס שלי שגם צופה בסדרה אמר לי שהוא בכלל לא אוהב את הדמות של האריסון ועכשיו אני לא מחשיב אותו כחלק מהמשפחה.
אחותי די התחמקה מלומר לי מה היא חושבת אז כנראה גם היא מרגישה ככה. אז אין לי אחות (כלומר חוץ משתי האחרות).
:-D:-D

הכוונה שלי לא היתה לטעון שזה לא הגיוני, אלא שזה לא מובן מאליו, ולא חייב היה להיות ככה.
ראינו את האריסון במאבק פנימי עם הדחפים האלו שלו, ראינו אותו בסוג של שנאה עצמית ופחד שיראו בו מפלצת, ורצון להיות נורמלי... ההבנה שלי אותו היתה כמישהו שלמרות הדחפים, גם מבין (ואולי גם מרגיש) שזה מפלצתי ונוראי.
האריסון וגם דקסטר הם לא פסיכופאטים מהסוג האדיש לסבל אנושי ולרוע. אז כן, אני ברמה כלשהי ציפיתי שהאריסון כן למרות הדחפים שלו ירגיש שזה מזעזע ומפחיד לגלות שאבא שלו רוצח סדרתי, ש-embraced את הדחפים האלו ומממש אותם.
כמובן ששמו את זה בסיטואציה שהקלה עליו לקבל את זה, אחרי הגילוי המזעזע על מה שקורט עשה בדיוק, ושאולי רוב האנשים גם הנורמטיביים היו מגיבים לזה ב"החלאה הזאת צריך למות".
ושוב - כל זה לא בא להגיד שאני חושבת שמה שראינו לא הגיוני ולכן צריך להסביר למה זה כן.
אלא שבעיני היה גם הגיוני באותה מידה, ויותר מתבקש להרגשתי מבניית הדמות, שהוא לא יקבל את זה עד כדי כך במהירות ובקלות.
|כן||כן|
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
קורט שורף לדקסטר את הבית חחחחחח לא אשקר קצת הצחיק אותי איך הוא התבאס שהם לא יצאו משם כשהוא רצה לירות בהם כי הם לא היו בבית:-D
נכון :-D
יאוו אוף עד שהתחלתי לחבב אותה:-(
גם אני :-(
יאוו איזה כיף כמה זמן לקח לו לרצוח שוב העונה הזאת. מה לא בסדר בי??:-D
:-D באמת מטריד!
אני עדיין מבולבלת לגבי התחושות של הריסון הוא מבוהל או לא??? הוא נהנה מזה??? אני לא מצליחה לקרוא!! כי כאילו לחשוב על זה ולרצות בזה זה עדיין שונה מלבצע. מאשכרה לראות את אבא שלך עושה את זה בכזאת מקצועיות וקור רוח.
|כן| מה שחשבתי גם.
פתאום קלטתי שקורט חושב שהוא כזה חכם אבל בעצם מעולם לא גילה אפילו שג'ים זה דקסטר.
אבל איך הוא יכול לגלות, הוא כנראה מעולם לא שמע על דקסטר אי פעם.
מה לא ברור? אבא של קורט באמת היה מתנהג לבחורות כמו שהוא סיפר וזה אכן דפק את קורט, אבל בפלאשבק מי שרצח את אייריס זה קורט עצמו.
אההה אוקיי הגיוני.
 

didalf

Well-known member
אבל איך הוא יכול לגלות, הוא כנראה מעולם לא שמע על דקסטר אי פעם.
נו אז מה, גם אנג'לה לא:-P:
כאילו הוא מרגיש שהוא כזה חכם ועליון וחשף את כל הסודות שלו אבל הוא אפילו לא קרוב.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
חחח למחרת בבוקר כריסמס הציק לי נורא שהפרק לא היה מסונכרן עם כריסמס והגיע שבוע וקצת אחרי. לא יכולתם להקדים את הסדרה בשבוע שיהיה תואם???
אניוואי לא משנה כמה רצח ובלגנים הולכים שם איכשהו יש עץ מקושט ומתנות. כמה אמריקאי.
חחחח לא חשבתי על זה שבאמת איכשהו עם כל הטירוף של מה שקרה בפרקים האחרונים וזה שהוא לא ידע איפה הוא בכלל עומד עם האריסון הוא עדיין הכין עץ וקנה מתנות.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אוקי ראיתי
אוקי אני מודה שאני טעיתי.
אני באמת חשבתי שדקסטר לא ימות.
אני חשבתי שאנג'לה תמות. אני שמח שהיא חיה, אבל מרגיש לי שהיה אפקט חזק יותר אם היא הייתה מתה מאשר לוגאן. אבל בהחלט עצוב. ובהחלט עבד טוב עם זה שזה גרם לכך שהאריסון לא יכל להמשיך.
מאוד אהבת שהוא התעמת עם דקסטר על כך שהוא משתמש ב"צדק" בתור תירוץ. ושהוא דיבר על כל האנשים הטובים שמתו בגללו (והוא לא יודע על רבים). ועל כמה החיים של האריסון נדפקו בגללו.
אבל מה שהרס אותי וגרם לי לשנוא את דקסטר שנאה יוקדת שבסופו של דבר הוא לא יכל לעשות את הדבר הקשה שזה להסגיר את עצמו ובמקום זה הוא גרם להאריסון לירות בו. למה לעשות כזה דבר נוראי להאריסון שהוא יצטרך לשאת את זה שארית חייו? אם דקסטר כל כך רצה למות הוא יכל להבהיל את אנג'לה ולגרום לה לירות בו. זה היה נראה שדקסטר רואה בזה שהאריסון הורג אותו סוג של סגירת מעגל או משהו, אבל זה סתם לפגוע בו.
וגם קצת כעסתי על אנג'לה שאמרה להאריסון לברוח משם. וגם ככה נראה שהיא הולכת לשקר שהיא הרגה את דקסטר, אז למה האריסון צריך לברוח?

באופן כללי פרק מעולה ומותח. עשו את זה מעולה שרובו מתרחש בלילה אחד. החקירה של דקסטר על ידי אנג'לה הייתה מעולה. הקטע שהוא התוודה וסיפר לה על קורט היה מעולה (רק רציתי שהוא יגיד לה שהוא גם הרג את קורט, או ירמוז לה).
וגם מעולה ששילבו את באוטיסטה וחזרו לזה שלגוורטה חשדה בדקסטר (שכחתי לחלוטין שהיא ובאוטיסטה התחתנו)

בהחלט עשו סוף סגור לסיפור.
ויחד עם זה אולי יכול להיות לזה באמת המשך עם האריסון. האמת שהייתי מאוד בעד הרעיון שבוע שעבר ועכשיו אני פחות חושב שאני בעד זה.
אומנם האריסון לא קיבל סוף טוב, אבל נראה לי שאם תהיה סדרה עליו אז המצב שלו יהיה רק רע יותר.
 

Lhuna3

Well-known member
ובכן... דקסטר קיבל את הסוף הראוי לו, והוא מת כמו שחשבתי.
למרות שהייתי מהמרת שזו תהיה אנג'לה שתהרוג אותו. אבל אין ספק שככה זה יותר הולם מבחינה ספרותית.
קצת חבל שזה הפך את האריסון לרוצח (אמנם הוא היה כבר שותף ברצח של קורט אבל זה פחות), ושדקסטר לא לקח בחשבון שעלולים לתפוס ולשים אותו בכלא על זה. אבל מזל שאנג'לה הגיעה לשם לבד ונתנה לו לברוח.
אני גם מאוד שמחתי שבטיסטה זכה לגלות את האמת בסוף כדי שנקבל גם סוג של סגירה בשביל שאר גיבורי הסדרה המקורית שנשארו.
ואהבתי שהאריסון לא הלך איתו אחרי שהבין שגם חפים מפשע נפגעים מהדרך של דקסטר בסופו של דבר, למרות שהוא לא רוצה בזה. ולמרות שבחשבון קר הוא כנראה הציל הרבה יותר חפים מפשע, אי אפשר להצדיק את זה בצורה כזאת.
ולמרות שאהבתי את דקסטר והייתי בעדו ובעד החיסולים שלו תמיד.
ואתגעגע אליו |לב|
 

Lhuna3

Well-known member
אני חשבתי שאנג'לה תמות. אני שמח שהיא חיה, אבל מרגיש לי שהיה אפקט חזק יותר אם היא הייתה מתה מאשר לוגאן.
זה נכון.
מאוד אהבת שהוא התעמת עם דקסטר על כך שהוא משתמש ב"צדק" בתור תירוץ. ושהוא דיבר על כל האנשים הטובים שמתו בגללו (והוא לא יודע על רבים). ועל כמה החיים של האריסון נדפקו בגללו.
כן, גם אני.
אבל מה שהרס אותי וגרם לי לשנוא את דקסטר שנאה יוקדת שבסופו של דבר הוא לא יכל לעשות את הדבר הקשה שזה להסגיר את עצמו ובמקום זה הוא גרם להאריסון לירות בו.
אני מסכימה איתך וגם חשבתי שזה היה דבר רע שהוא עשה להאריסון, אבל שנאה יוקדת?
לא, אני עדיין אוהבת את דקסטר.
וגם קצת כעסתי על אנג'לה שאמרה להאריסון לברוח משם. וגם ככה נראה שהיא הולכת לשקר שהיא הרגה את דקסטר, אז למה האריסון צריך לברוח?
אני דווקא חשבתי שהיא עשתה נכון בשבילו, ושעלול היה להיות קשה לו מאוד להשאר בעיירה הקטנה הזאת אחרי שתחשף האמת על מי היה אביו. עדיף לו להתחיל מחדש במקום שלא מכירים אותו.
באופן כללי פרק מעולה ומותח. עשו את זה מעולה שרובו מתרחש בלילה אחד. החקירה של דקסטר על ידי אנג'לה הייתה מעולה. הקטע שהוא התוודה וסיפר לה על קורט היה מעולה (רק רציתי שהוא יגיד לה שהוא גם הרג את קורט, או ירמוז לה).
גם בעיני זה היה טוב.
אבל כשהוא סיפר לה על קורט אני ממש חששתי שהוא יצליח בסוף לצאת מזה על ידי זה שהוא יעשה איתה עסקה שהוא יספק לה את המידע שהיא כל כך רוצה על החקירה שרדפה אותה במשך שנים, והיא בתמורה איכשהו תוציא אותו מהברוך.
זה לא סביר אמנם כשאני חושבת על האופי של אנג'לה, אבל בגלל שהחקירה ההיא היתה כל כך חשובה לה, אז חששתי בכל זאת.
בהחלט עשו סוף סגור לסיפור.
ויחד עם זה אולי יכול להיות לזה באמת המשך עם האריסון. האמת שהייתי מאוד בעד הרעיון שבוע שעבר ועכשיו אני פחות חושב שאני בעד זה.
אומנם האריסון לא קיבל סוף טוב, אבל נראה לי שאם תהיה סדרה עליו אז המצב שלו יהיה רק רע יותר.
אני גם חושבת שאין בזה באמת צורך, אבל - לא אתנגד שכן תהיה... כי קצת בא לי להמשיך.
אבל לא נראה לי שתהיה.
 

שי שלום1

New member
דקסטר היה צריך למות. צפיתי שזה יקרה. ועדיין, הדרך הזו, שהאריסון הורג אותו בצורה כזו הוא סיום לא אמין בעיני, במיוחד לאור מה שקרה בפרק הקודם.
הפרק היה מוצלח ברובו.. עד הרבע שעה האחרונה, שהשאירה לי טעם חמוץ בפה.
סך הכל סיום טוב בהרבה מהסיום של העונה השמינית, אבל לא "הסיום שישרוף את האינטרנט" כפי שהצהיר מראש קלייד פיליפס.
יש עוד הרבה הערות על העונה (הטובה בסך הכל) שאולי אכתוב בהמשך, אבל זו התחושה הראשונית.
 

שי שלום1

New member
אגב, בסדרה הפלאשים המהירה לפני שהאריסון יורה בו, מופיעים כל הקורבנות התמימים של דקסטר, ביניהם פרנק לאנדי מעונות 2 ו-4.
מישהו הבין איך הוא קשור לנושא? דקסטר לא גרם למותו בשום צורה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אגב, בסדרה הפלאשים המהירה לפני שהאריסון יורה בו, מופיעים כל הקורבנות התמימים של דקסטר, ביניהם פרנק לאנדי מעונות 2 ו-4.
מישהו הבין איך הוא קשור לנושא? דקסטר לא גרם למותו בשום צורה.
באמת תהיתי לשניה אם דקסטר היה קשור למוות שלו. אבל אני גם לא מספיק זוכר את העלילה מעונה 4.

אולי מה שהיה זה שדקסטר כבר גילה את הזהות האמיתית של טריניטי והיה יכול להרוג אותו כבר, אבל משהו גרם לו לחכות ולא לפגוע בו עדיין (זכור לי שלמשך כמה זמן הוא כבר ידע שזה הוא אבל משום מה המשיך להתקרב אליו ואל המשפחה שלו). ובזמן הזה טריניטי רצח את לאנדי. ככה שאם דקסטר היה הורג את טריניטי בזמן לאנדי היה שורד. אולי אפילו דקסטר הסתיר איזו ראיה שהייתה גורמת לכך שלאנדי היה מגלה מי זה טריניטי כבר לפני כן. הרי הוא היה עושה דברים כאלו לפעמים.

בכל מקרה הזכרת לי שבמהלך הקטע פלאשבק הזה היה מישהו שלא זיהיתי. ועכשיו חזרתי וקלטתי שזה היה אבא שלו, הארי. שהרי הוא גילה בשלב מאוחר שאבא שלו התאבד אחרי הפעם הראשונה שדקסטר רצח מישהו.
 

שי שלום1

New member
החשש שלי הוא שגם הכותבים לא זוכרים..
לאנדי נהרג ע"י הבת של טריניטי, כריסטין, די בתחילת עונה 4, בלי שום קשר לדקסטר.
כריסטין היתה עיתונאית שניהלה קשר רומנטי עם הבלש קווין וירתה בלאנדי ובדב משום שלאנדי היה קרוב לעלות על טרינטי, שמאוחר יותר גילינו שהוא אביה.
מה שמוכיח שעלילות מופרכות היו גם בתקופת קלייד פיליפס...
 

didalf

Well-known member
פרק 10
אומיגאד:-0
כאילו, לא הייתה דרך אחרת. מעניין מה אחותי תגיד. שבוע שעבר היא אמרה שהיא לא רוצה שדקסטר ימות ואני אמרתי שזה הסיום הכי ראוי לו.

אוקי אז אנג'לה מוצאת את הבורג של מאט ועוצרת את דקסטר. זה באמת קצת חלש. דקסטר עושה הצגות תמימות.
אנג'לה נזכרת בבטיסטה ומגלה שלגוורטה גם חשדה בדקסטר כביי הרבור בוצ'ר. לא זכרתי את זה:-0 בטיסטה אומר שהוא יגיע לשם בבוקר איך ציפיתי למפגש ביניהםםםםםםםםםםםםםםםםםם אוף!!
ואז אנג'לה חושפת בפני דקסטר את כל החדשות שלה עד זה שהוא הבוצ'ר. מרגיש לי טעות מצידה. יאוו דקסטר אם רק לא היית כזה רשלני כל העונה|פנים|
דקסטר מנסה להסית את האש ממנו אז מספר לאנג'לה על המרתף של קורט. אוקי לפחות זה היא תגלה. אוי מסכנה איזה מחזה נוראי איזה טראומה כל הבנות האלה שהיא מכירה. ומולי!! פאק מסכנה אנג'לה כמה טראומות בבת אחת.
דקסטר תוקף את השוטר הנחמד לוגן כדי לברוח. אוי הוא הרג אותו:-( חבל היה איש נחמד.
דקסטר קובע עם הריסון להפגש כדי לברוח. אבל הריסון מתחיל לחבר 1+1 ומבין שדקסטר הרג את השוטר הנחמד לוגן, ומבין שדקסטר הוא דבר ראשון רוצח, אח"כ באטמן שמציל אנשים. דקסטר כבר מוכן לברוח בלעדיו כשהריסון מכוון אליו רובה. אין מצב:-0 דקסטר מודה? לא בדיוק מודה אבל הזכיר לי טיפה את הנאום של וולט בש"ש "עשיתי את זה בשבילי". הריסון רוצה שדקסטר יסגיר את עצמו אבל דקסטר לא יתפס חי. הוא נותן להריסון רשות להרוג אותו כי זה הדרך היחידה רגע מה????? הריסון צריך לירות לו ברגל ולהסגיר אותו!! הולי שיטטטטטטטטטטטטטטטט הוא יורה לו בלב:-0:-0 דקסטר מתתתתתת:-0 אמאלה אחרי כ"כ הרבה שנים שהוא הרגיש בלתי מנוצח דקסטר מת:-0:-0 אוי לא;-(;-( לא האמנתי שהריסון באמת ילך על זה:-0
אנג'לה מגיעה ואומרת להריסון לברוח כאילו היא סקאר:-D

גם מעלימה ראיות. שכאילו יראה שהיא ירתה בדקסטר? איזה חמודה בחיי.
וזהוו אנג'לה תפסה שני רוצחים במכה. והריסון בורח אל הלא נודע:-0
ובסוף שומעים את המכתב שדקסטר כתב להאנה. לאדעת ממה הריסון נעלב כ"כ די ברור מהמכתב שלדקסטר אכפת מהריסון אבל הוא חושב שהחיים של הריסון יהיו טובים יותר בלעדיו.

מאוד אהבת שהוא התעמת עם דקסטר על כך שהוא משתמש ב"צדק" בתור תירוץ. ושהוא דיבר על כל האנשים הטובים שמתו בגללו (והוא לא יודע על רבים). ועל כמה החיים של האריסון נדפקו בגללו.
|כן|
אה וואי המונטז' הזה של כל הדמויות מהעבר של האנשים הטובים שמתו בגללו היה מרגש!!

אבל מה שהרס אותי וגרם לי לשנוא את דקסטר שנאה יוקדת שבסופו של דבר הוא לא יכל לעשות את הדבר הקשה שזה להסגיר את עצמו ובמקום זה הוא גרם להאריסון לירות בו. למה לעשות כזה דבר נוראי להאריסון שהוא יצטרך לשאת את זה שארית חייו? אם דקסטר כל כך רצה למות הוא יכל להבהיל את אנג'לה ולגרום לה לירות בו. זה היה נראה שדקסטר רואה בזה שהאריסון הורג אותו סוג של סגירת מעגל או משהו, אבל זה סתם לפגוע בו.
לא חשבתי על זה כי הרגיש לי הכי ראוי שהריסון יהרוג את דקסטר ולא אף אחד אחר. אבל עכשיו שאמרת אני דווקא אוהבת את זה כי זה עוד טיפה מראה שדקסטר באמת דואג קודם כל לעצמו.

ולמרות שאהבתי את דקסטר והייתי בעדו ובעד החיסולים שלו תמיד.
ואתגעגע אליו |לב|
לגמרי|לב|

שעלול היה להיות קשה לו מאוד להשאר בעיירה הקטנה הזאת אחרי שתחשף האמת על מי היה אביו. עדיף לו להתחיל מחדש במקום שלא מכירים אותו.
|כן|

אני מקווה שלא, כי זה יבטל ניצחון שלי בהתערבות.
לפני כ-8 שנים כשהעונה האחרונה שודרה היתה לנו התערבות בצוות בעבודה על איך זה יסתיים, כולם חשבו שאו שהוא יתפס ויהיה בכלא, או שדברה תהרוג אותו או שקווין יהרוג אותו או שימות בדרך אחרת, ורק אני הימרתי שהוא יסיים את הסדרה חי וחופשי. כולם אמרו לי אין מצב, ואני צדקתי!! |פטיש|ואין יותר כיף מלצאת צודקת כשכולם מסביבי טועים.
אז עכשיו זה כנראה הולך לקלקל לי את זה. (אמנם אני כבר לא עובדת עם אותם אנשים אבל עדיין הם בטח יזכרו.)
חחחחח לונה מה עכשיו עם התערבות::-D
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
לא בדיוק מודה אבל הזכיר לי טיפה את הנאום של וולט בש"ש "עשיתי את זה בשבילי".
לא חשבתי על זה אבל וואלה.
הריסון צריך לירות לו ברגל ולהסגיר אותו!!
אבל אם הוא יוסגר הוא יקבל עונש מוות, אז כבר עדיף לו למות ככה ולא לעבור את המשפט וכל זה, ואם נחשוב על זה המשפט גם היה מביא לחשיפה איומה של האריסון, שהיתה מקשה עליו מאוד להתרחק ולהתחיל חיים חדשים. אז נראה לי שכן עדיף היה ככה לכל המעורבים (כלומר עדיף היה שאנג'לה תהרוג אותו או שהוא יהרוג את עצמו, אבל עדיף שימות מאשר שיתפס).

אנג'לה מגיעה ואומרת להריסון לברוח כאילו היא סקאר:-D

גם מעלימה ראיות. שכאילו יראה שהיא ירתה בדקסטר? איזה חמודה בחיי.
חחחחח
וכן, היא מתוקה.
לאדעת ממה הריסון נעלב כ"כ די ברור מהמכתב שלדקסטר אכפת מהריסון אבל הוא חושב שהחיים של הריסון יהיו טובים יותר בלעדיו.
נכון.
יכול להיות שלנו זה ברור אבל במצב הנפשי שלו הוא רק שמע שם את מה שהוא פחד לשמוע.
לא חשבתי על זה כי הרגיש לי הכי ראוי שהריסון יהרוג את דקסטר ולא אף אחד אחר. אבל עכשיו שאמרת אני דווקא אוהבת את זה כי זה עוד טיפה מראה שדקסטר באמת דואג קודם כל לעצמו.
נכון גם.
חחחחח לונה מה עכשיו עם התערבות::-D
;-# כן שיט :-D
 

didalf

Well-known member
אבל אם הוא יוסגר הוא יקבל עונש מוות, אז כבר עדיף לו למות ככה ולא לעבור את המשפט וכל זה, ואם נחשוב על זה המשפט גם היה מביא לחשיפה איומה של האריסון, שהיתה מקשה עליו מאוד להתרחק ולהתחיל חיים חדשים. אז נראה לי שכן עדיף היה ככה לכל המעורבים (כלומר עדיף היה שאנג'לה תהרוג אותו או שהוא יהרוג את עצמו, אבל עדיף שימות מאשר שיתפס).
ברור שלמות ולא להתפס היה עדיף לדקסטר. (וגם לנו כאילו לא רוצה לרואת אותו בכלא או במשפט)
אבל אם הריסון באמת רוצה צדק הוא היה צריך לגרום לו להעצר ולא להרוג אותו.
אבל לא חשבתי על כמה המשפט יהיה קשה להריסון אז בקטע הזה את צודקת. מעניין אם הוא חשב על זה|תוהה| לדעתי לא. שזה איזה סוג של הערצה/הערכה שעדיין יש לו לדקסטר גרם לו לתת לדקסטר ללכת כמו שהוא רוצה בכל זאת.

נכון.
יכול להיות שלנו זה ברור אבל במצב הנפשי שלו הוא רק שמע שם את מה שהוא פחד לשמוע.
יכול להיות

חחחח אם בטעות תפגשי אותם עדיין ניצחת אז ואת לא מחזירה כלום!
 

keren or5

Well-known member
סוף סוף ראיתי- אז סוג של סיכום עונה. הסוף הציל את העונה הזאת קצת. מי שאוהב את הדמות של דקסטר לא יאהב את ההודעה שלי.
אני חושבת שבשיחה עם אנג'לה קלטתי כמה אני שונאת את דקסטר פתאום, כי רמת הגאזלייטינג שהוא האכיל אותה הייתה בלתי נסבלת מבחינתי, ואז קלטתי איך שהוא עשה את זה כמעט לכל דמות בסדרה המקורית, כולל דמויות טובות שהוא טען שאכפת לו מהם. והתחלתי לשנוא אותו יותר, כך שלא רק שמחתי שהוא מת בסוף, אלא בעיר שמחתי שהוא מת ע"י הריסון ושמחתי על המונולוג הסופי שלו שהבהיר לדסטר בדיוק מה הוא. לא סופר הירו לוחם צדק (שגם איתם יש לי בעיות), אלא מניפולטור פסיכוטי שפוגע בכל מי שהוא טוען שחשוב לו. היה משהו מספק לדעת שדקסטר מת בדיוק אחרי שנשבר לו הלב ממה שהאריסון אמר.
בוואלה הייתה ביורת ממש טובה שאני חותמת על רובה. אני לא אהבתי את קורט, לא אהבתי שגם בעונה הזאת היו חייבים להביא רוצח סדרתי שאיכשהו יראה יותר רע מדקסטר. הם עשו את זה בכל עונה בסדרה (כי אתם יודעים, זה הגיוני כל הזמן לפגוש רוצחים סדרתיים פסיכוטים שאתה תראה בהשוואה פחות רע מהם... למי זה לא קורה? כל העולם הם רוצחים סדרתיים שרוצחים את הקורבנות שלהם בצורה חולנית בגלל איזה טראומה שהם חוו בעבר, אבל בשבילם זה לא בסדר, רק בשביל דקסטר זה כן). בפרק 9 בכלל נמלאתי מעט בחילה כשחשבתי שהכיוון שילכו אליו זה שהאריסון יצטרף לדקסטר ושניהם יסעו להם עם הנוסע האפל שלהם, אז מהפרק האחרון ציפיתי כמעט לכלום, והסצנה שהאריסון לא נותן לדקסטר לבלשט אותו יותר הייתה הפתעה מרעננת שהצליחה להציל עבורי קצת את העונה, ובדיעבד את הסדרה, כי עד לרגע הזה כל העונה הזאת לא רק גרמה לי לשנוא את דקסטר של העונה הזאת, אלא את דקסטר של כל הסדרה.
אה, וגם מי אתם אנשים שכ"כ מתלוננים שלא היה איזה איחוד/קונפליקט בין דקסטר לבטיסטה, מי ישמע, היה להם קשר כזה מעניין בסדרה שדרש איזה קלוז'ר, ג'יזס.

טוב בכל מקרה הנה הביקורת של וואלה ואני אצטט מתוכה כמה מהקטעים הטובים:

"לאורך חייה של "דקסטר", רוב הזמן הדמות שבמרכזה לא באמת צוירה כאנטי-גיבורה. עבורנו הצופים דקסטר היה לוחם צדק שקשה לא להריע לו. אך זה מה שהזכירה העונה האחרונה בכלל והפרט האחרון בפרט: הנזק ההיקפי האנושי שהוא אחראי לו פשוט עצום. השוטר לוגן היה הפיסה האחרונה והאכזרית בפאזל הזה. כעדות נוספת לבנייה הנבונה של "דם חדש", לוגן לא היה רק שוטר אלא גם מאמן, אדם חביב ושוחר טוב, מישהו שהריסון באמת חיבב. במקרה הזה היה קשה מאוד להריע לדקסטר על הבריחה הנועזת."
 
למעלה