🆕ינואר 2022 על המסך הקטן📺

LeR@nch

Well-known member
טוני נולד מחדש

עונה שלישית (ואחרונה)
14/01 | נטפליקס


טוני כבר לא כל כך כועס על החיים, אבל ממשיך לנסות בכל כוחו למלא את החלל שהותירה אחריה אשתו במותה.

 

LeR@nch

Well-known member
CSI: לאס וגאס / CSI: Vegas

סדרה חדשה
16/01 | 21:15
NEXT TV | HOT VOD | HOT Zone


"CSI לאס וגאס" ("CSI: Vegas") היא סדרת-הבת הרביעית של המותג "CSI", והיא מהווה חידוש לסדרה המקורית שהתרחשה בעיר לאס וגאס. על העיבוד המחודש אמון הכותב והמפיק ג'ייסון טרייסי ("אלמנטרי") והיא מופקת על-ידי היוצר של הסדרה המקורית אנת'וני אי. זויקר והמפיק האגדי ג'רי ברוקהיימר ("הפריצה לאלקטרז", "ארמגדון"). החידוש, שנועד בהתחלה להיות מיני-סדרה, הוזמן לעונה שנייה.

בסדרה מככבים וויליאם פטרסון, שכיכב בסדרה המקורית בתור החוקר האגדי גיל גריסום, ג'ורג'ה פוקס, שגילמה בסדרה המקורית את שרה סידל, פולה ניוסם ("בארי", "שיקגו Med") ומאט לוריה ("משפחה במשרה מלאה"). בנוסף, חוזרים להשתתף בסדרה פרצופים מוכרים נוספים מהסרה המקורית: פול גילפויל שחוזר לגלם את דמותו של ג'ים בראס, וואלאס לנגהאם ששב לגלם את דיוויד הודג'ס ועוד.

צוות ה-CSI הוא הצוות הפורנזי שתפקידו להשתמש בראיות פיזיות מזירות פשע בכדי לפתור מקרי רצח. כשג'ים בראס מותקף על-ידי גורם לא ידוע, גיל גריסום ושרה סידל חוזרים מפרישתם ושבים לצוות ה-CSI אותו עזבו לפני שנים. החקירה חושפת קונספירציה שעשויה לסכן את מעבדת הפשיעות של לאס וגאס ולשחרר לחופשי אלפי רוצחים מורשעים. הצוות הישן והצוות החדש צריכים ללמוד לעבוד ביחד ולשים את המחלוקות כדי להציל את המצב.

עוד משתתפים בסדרה: מל רודריגז ("מחזיקות מעמד", "סמוך על סול"), מנדיפ דילון ("24: לחיות ביום אחר"), צ'לסי קריספ וג'יימי מק'שיין.

 

LeR@nch

Well-known member
מישהו איפשהו / Somebody Somewhere

סדרה חדשה
17/01 | סלקום TV
17/01 | STING TV | yes VOD
17/01 | 21:30 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO


"מישהו איפשהו" ("Somebody Somewhere") היא קומדיה חדשה של HBO שנוצרה על ידי האנה בוס ופול ת'ורין שכתבו ביחד את הסרט "בדרך שלהם", ובין מפיקיה נמנים האחים זוכי ה"אמי" ג'יי ומארק דופלאס ("חדר 104"). ג'יי דופלאס אף מביים כמה מפרקי הסדרה.

בסדרה מככבת השחקנית, הקומיקאית והזמרת ברידג'ט אוורט ("בתוך איימי שומר") והסדרה מבוססת באופן חלקי על חייה.

הסדרה עוקבת אחר סם מילר (אוורט), בחורה צעירה מקנזס שעל פני השטח נראית כמו מקומית טיפוסית אך בתוך תוכה לא מרגישה באמת שייכת. סם מתמודדת עם אבדן ושירה מהווה את הנחמה היחידה שלה ומובילה אותה למסע של גילוי עצמי ואל קבוצה של אאוטסיידרים שגם לא מרגישים שייכים לשום מקום אבל מאמינים שכל אחד שייך לאנשהו או למישהו. כל מה שצריך לעשות זה לא להרים ידיים.

לצדה של אוורט מככבים גם מייק הגרטי ("חברים"), ג'ף הילר ("גרטה"), דני מקרת'י ("נמלטים"), מארי קת'רין גאריסון ("VEEP") ומאריי היל.

 

LeR@nch

Well-known member
קוקה בע"מ

עונה שלישית
17/01 | 19:30
HOT בידור | NEXT TV | HOT VOD


משפחת קוקה חוזרת ובגדול בפעם השלישית.

העונה השלישית נפתחת בבשורה מרה שהמשפחה נאלצת להתמודד עימה. משה שלראשונה בחייו נסע לטיול באמריקה הרחוקה נאלץ לחזור בהפתעה בעקבות הבשורה וכשיחזור יגלה מציאות אחרת משעזב.

ליאור שמעכשיו היא ליאורה, ממשיכה לעבוד במרץ על ליין מוצרי הניקיון שלה ונערכת להשקתם, ליאור מתמודדת עם האתגר הלא פשוט – להמציא את עצמה מחדש בתחום חדש לגמרי – היא מבינה שהדרך לבניית מותג מצליח היא לא דבר קל.

בעקבות מות אביה ואחרי שהיא רואה את בני משפחתה פורחים בדרכם, מחליטה גלית לעשות שינוי מפתיע ואחרי 20 שנה בעירייה היא מעוניינת לצאת לדרך חדשה ולהגשים חלום ישן – כיצד יקבלו זאת בני משפחתה?

נעם, מציגה קאמבק מפתיע במיוחד ומרגישה שהיא מוכנה לשלב הבא בחיים שלה היא מחליטה לבדוק האם עולם המשחק מתאים לה.

גם העונה רוי ימשיך להיות המחזק של הבית ויביא את נקודת מבטו ההומריסטית על החיים. בנוסף ימשיך את הגילוי העצמי שלו והפעם ינסה את מזלו בעולם העסקים וילך ללמוד יעוץ עסקי.

ומשה אב המשפחה שמאמין בכל ליבו שהמשפחה לפני הכל, ייאלץ להסתגל לשינויים שכולם עוברים וימשיך לחבק ולאחד את כולם.

e962ba70-61b1-11ec-acb0-f35a9d114777.jpg
 

LeR@nch

Well-known member
FBI: International

סדרה חדשה
17/01 | 21:15
NEXT TV | HOT VOD | HOT Zone


"FBI: International" היא סדרת הבת השנייה של הסדרה "FBI" של רשת CBS. הסדרה נוצרה על ידי התסריטאי והמפיק דרק האס, שיצר את המותג הטלוויזיוני המצליח "שיקגו", והופקה על ידי האס בשיתוף עם המפיק האגדי דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר").

הסדרה עוקבת אחר צוות עילית של סוכני FBI הממוקמים בבודפשט, הונגריה. תפקידו של הצוות הוא לאתר ולנטרל איומים על מוקדי עניין של ארה"ב בכל מקום בעולם. את הצוות מנהיג סקוט פורסטר (לוק קליינטאנק, "האיש במצודה הרמה"), סוכן FBI קשוח ומחוספס. את שאר הצוות מרכיבים הסוכנת ג'יימי קלט (היידה ריד, "פולדארק"),הסוכן הצעיר והמבריק אנדרה ריינס (קרטר רדווד) וקמרון וו (וינסה ויטודו) – מומחית בחקירות והסוכנת החדשה ביותר בצוות.

פרק הבכורה של הסדרה חותם טרילוגיה של פרקים שהתחילה בפתיחה העונה הרביעית של הסדרה "FBI" והמשיכה בפתיחת העונה הרביעית של סדרת הבת הראשונה "FBI" המבוקשים ביותר".

 

LeR@nch

Well-known member
אקזיט

עונה שנייה
18/01 | סלקום TV


עונה שנייה לדרמה הנורווגית האפלה המבוססת על סיפוריהם האמיתיים של ארבעה צעירים אשר הפכו מולטי-מיליונרים לפני גיל שלושים. הם מעבירים את ימיהם בצריכה מוגזמת של סמים, אלכוהול ושירותי מין בתשלום. בעונה השנייה גם נשותיהם נסחפות לתוך העולם האפל, עם יותר סקס, יותר סמים והרבה פחות עכבות.

 

LeR@nch

Well-known member
שיקגו Fire

עונה שמינית
03/01 | 23:00
NEXT TV | HOT VOD | HOT Chicago


שיקגו Fire, סדרת האקשן המצליחה של רשת NBC, נוצרה על ידי צמד התסריטאים מייקל ברנדט ודרק האס ("מבוקש", "יותר מהיר יותר עצבני") והמפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר"), שעומדים גם מאחורי סדרות "שיקגו" – "שיקגו PD", "שיקגו Med" (המשודרות אף הן ב-HOT Zone), ו-"Chicago Justice". העונה השמינית הביאה את הרייטינג הגבוה ביותר מכל עונות הסדרה ששודרו לפניה עם כ-12 מיליון צופים בממוצע לפרק. הסדרה חודשה כבר עד לעונה 11.

אין עבודה מלחיצה, מסוכנת ומסעירה יותר מזו של לוחמי האש, חברי צוות החילוץ והפרמדיקים של יחידת כיבוי האש "שיקגו 51". אלה הגברים והנשים שלא יהססו לקפוץ לתוך הסכנה כשכל אחד אחר היה מעדיף לברוח. אבל לאחריות העצומה שמגיעה עם התפקיד יש גם מחיר אישי: מוניטין שחייבים לשמר, אגו גדול, לחץ לתפקד והחלטות שצריך לקבל תוך שבריר שנייה – כל אלה מכניסים אתגר לחייהם של חברי הצוות. כשהתחנה מאבדת את אחד מחבריה בטרגדיה, האשם הופך למנת חלקם של כל הכבאים, אבל הם חייבים לשים בצד את ההבדלים ביניהם ולהקריב הכל אחד למען השני.

עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים טיילור קיני ("יומני הערפד", "בית האופנה"), ג'סי ספנסר ("האוס"), יורי סרדרוב ("ארגו"), איימון ווקר ("בלתי שביר"), כריסטיאן סטולט ("נמלטים"), ג'ו מינוזו ("איש הפלדה"), דיוויד אייגנברג ("סקס והעיר הגדולה"), וקארה קילמר.

 

LeR@nch

Well-known member
NCIS: הוואי / NCIS: Hawaii

סדרה חדשה
18/01 | 21:15
NEXT TV | HOT VOD | HOT Zone


"NCIS הוואי" ("NCIS: Hawaii") היא סדרת-הבת השלישית של המותג המוביל של "CBS", "NCIS", הדרמה שוברת שיאי הצפייה שמחזיקה בתואר הדרמה המצליחה ביותר בעולם, עם 57.6 מיליון צופים ב-200 טריטוריות. את הסדרה יצר כריסטופר סילבר, שכתב פרקים רבים לסדרת האם NCIS"" ול"NCIS ניו אורלינס", בנוסף לסדרות אחרות להן כתב כמו "תיקים מהעבר" ו"אלמנטרי".

בסדרה מככבים ונסה לאשיי ("בוורלי הילס 90210"), אלכס טראנט ("800 מילים") ונואה מילס ("הפלקון וחייל החורף").

"NCIS הוואי" עוקבת אחר צוות של שירות ה-NCIS שעובד בפרל הרבור. הצוות חוקר פשעים צבאיים וכאלה הנוגעים לביטחון לאומי ומובל על-ידי הסוכנת ג'יין טננט (לאשיי).

עוד משתתפים בסדרה: יסמין אל-בוטסאמי ("המקוריים"), ג'ייסון אנטון וטורי אנדרסון ("שטח מת").

 

LeR@nch

Well-known member
לגדול בין זאבים / Raised by Wolves

סדרה חדשה
18/01 | yes VOD


דרמת מדע בדיוני מסתורית מאת היוצר אהרון גוזיקובסקי והמפיק בפועל רידלי סקוט (שגם ביים את שני פרקיה הראשונים).

שני אנדרואידים (אב ואם) מקבלים את המשימה לגדל ילדים אנושיים על כוכב לכת בתולי ומסתורי (קפלר- B22) לאחר שכדור הארץ נחרב ב"מלחמה הגדולה". כאשר המושבה האנושית המתפתחת מאיימת להיקרע בגלל הבדלי דת, האנדרואידים לומדים ששליטה באמונות של בני אדם היא משימה בוגדנית וקשה.

העונה השנייה צפויה לעלות אצלנו בחודש פברואר הקרוב.

שחקנים: אמנדה קולין בתפקיד האם ואבובאקאר סלים ("רצח בדם קר", "המודיע") בתפקיד האב; טראוויס פימל (ראגנאר, "ויקינגים").

 

LeR@nch

Well-known member
חם, לוהט, רותח!

עונה שלישית
19/01 | נטפליקס


תוכנית הריאליטי שמפגישה רווקים ורווקות לוהטים באתר חלומי על חוף הים חוזרת בעונה חדשה. הקאץ' - כדי לזכות בפרס הגדול - הם יצטרכו להתנזר מסקס.

 

LeR@nch

Well-known member
אומני ההונאה: המצוד אחר גדולי המתחזים / The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman

סדרת תעודה חדשה
19/01 | נטפליקס


נוכל אכזרי מתחזה למרגל בריטי, מתחבל תחבולות כדי לגנוב מקורבנותיו ומותיר שובל של משפחות הרוסות.

E_-aw99VgAYXaYw.jpg
 

LeR@nch

Well-known member
שערורייה בריטית למדי

עונה שנייה
20/01 | yes VOD
02/02 | 21:45 | STING TV | yes TV DRAMA


עונה שנייה לסדרת האנתולוגיה מבית BBC ואמזון, הפעם בכיכובם של קלייר פוי ("הכתר") ופול בתני ("וונדה-ויז'ן"). העונה עוסקת בגירושים הרועשים, השערורייתיים והטירוף התקשורתי שאפף את הפרשה של הדוכס והדוכסית מ-ארגיל במהלך שנות ה-60.

הדוכסית מרגרט נחשבה לדמות אהודה ואהובה, בעיקר בזכות הכריזמה שלה ויופייה המהפנט, אך משפט הגירושים חשף האשמות קשות אודותיה בנוגע לזיוף, גניבה, אלימות, סמים, שוחד ואף תמונת פולרואיד שעתידה לרדוף אותה כל חייה.

כשבני דורה, העיתונות ומערכת המשפט ביקשו להכפיש את מרגרט, היא סירבה לעזוב בשקט כשהיא נבגדת ומושפלת ברבים ויצאה למלחמה על שמה.

הסדרה עוסקת באקלים החברתי והפוליטי בבריטניה שלאחר מלחמת העולם השנייה, היא בוחנת את היחס לנשים ומתמודדת עם השאלה האם שנאת נשים מוסדית הייתה קיימת ונפוצה באותה התקופה.

 

LeR@nch

Well-known member
אוזרק

עונה רביעית (חלק א')
21/01 | נטפליקס


חלקה הראשון של העונה הרביעית והאחרונה בסדרת המתח של נטפליקס, בכיכובם של ג'ייסון בייטמן ולורה ליני. החלק השני שחותם את הסדרה יגיע בחודשים הקרובים.

 

LeR@nch

Well-known member
משרתת

עונה שלישית
21/01 | אפל טי.וי+


סדרת האימה של אפל טיוי+ ובהפקת מ' נייט שאמאלאן חוזרת לעונה שלישית. היא כבר חודשה לעונה רביעית ואחרונה.

 

LeR@nch

Well-known member
מיליארדים

עונה שישית
24/01 | yes VOD


עונה 5 הסתיימה בבום ענק. השחקן הראשי של הסדרה דמיאן לואיס אשר גילם את בובי אקסלרוד לא המשיך לעונה החדשה. לואיס החליט לעזוב את הסדרה לאחר מות אשתו וצייץ בטוויטר –

"אני אתגעגע למשפחת מיליארדים. כן, חלק מהעבודות הן יותר מסתם עבודה… אהבה". ויוצר הסדרה בריאן קופלמן אמר: "הפרידות בסדרה לעולם אינן קבועות; שום דבר לא חרוט באבן. אבל עם זאת, זמנו של דמיאן כקבוע במיליארדים הגיע לסיומו".

לאור עזיבתו של לואיס, קו העלילה של העונה השישית עומד להשתנות, לא עוד מרדף בין חתול לעכבר של צ'אק (פול ג'יאמטי) ואקס (לואיס). במקום זה צפוי מייק פרינס (קורי סטול) שהצטרף לקאסט הסדרה בעונתה החמישית כיריבו לשעבר של אקס – לחזור כגיבור העונה החדשה ולהפוך לדמות קבועה בסדרה. צ'אק נחוש שלאף אחד לא יהיה יותר כח או כסף ממנו בטח לא לדמות החדשה שמצטרפת לעלילה..

 

LeR@nch

Well-known member
פני האמת

עונה שנייה
25/01 | סלקום TV


עונה שנייה לדרמת הפשע הדנית. ביורן חוקר את מות בתו. האנשים סביבו חושבים שהיא התאבדה, אך הוא חושב אחרת. ככל שהוא מתקרב לגילוי האמת, גובר האיום על חייו.

 

LeR@nch

Well-known member
העידן המוזהב / The Gilded Age

סדרה חדשה
25/01 | סלקום TV
25/01 | 22:00 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO
25/01 | yes VOD
20/02 | 21:00 | STING TV | yes TV DRAMA


"העידן המוזהב" ("The Gilded Age") היא דרמה תקופתית היסטורית של רשת HBO שנוצרה ונכתבה על ידי היוצר זוכה האוסקר ג'וליאן פלואוז ("אחוזת דאונטון", "פארק גוספורד"). הסדרה מופקת על ידי פלואוז והמפיק זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" גארת' נים, שהפיק עם פלואוז את "אחוזת דאונטון".

בסדרה מככבות זוכות ה"אמי" כריסטין ברנסקי ("הטובות לקרב") וסינת'יה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה"), והמועמדת ל"אמי" קארי קון ("הנעלמים", "פארגו").

בת אצולה צעירה וסקרנית שבאה ממשפחה שמרנית נחושה להשתמש בכסף ובמעמד שלה כדי להסתנן אל תוך חברה סגורה, מנומסת ועשירה שמסכלת כל אפשרות לשינוי ומנוהלת על ידי הטייקון האכזר ג'ורג' ראסל (מורגן ספקטור, "הקנוניה נגד אמריקה") ובנו המפונק לארי (הארי ריצ'רדסון, "דוקטור ת'ורן").

עוד מככבים בסדרה: דנה בנטון ("UnReal"), טאיסה פארמיגה ("סיפור אימה אמריקאי"), בלייק ריטסון ("השדים של דה וינצ'י") וסיימון ג'ונס ("אחוזת דאונטון").

 

LeR@nch

Well-known member
רכבת הקרח

עונה שלישית
25/01 | נטפליקס


עונה חדשה לדרמה הדיסטופית בכיכובם של דויד דיגס וג'ניפר קונלי.

 

LeR@nch

Well-known member
ניימאר: כאוס מושלם / Neymar: The Perfect Chaos

סדרת תעודה חדשה
25/01 | נטפליקס


מיני-סדרה של נטפליקס שבמסגרתה ניימאר, הכדורגלן שזכה לאהבת הקהל וספג חיצי ביקורת, מדבר על רגעי השיא והשפל בחייו האישיים ובקריירה המזהירה שלו כשחקן כדורגל.

 

LeR@nch

Well-known member
נהרות הארגמן

עונה שנייה
26/01 | סלקום TV


עונה שנייה לסדרת הבילוש הצרפתית המשובחת, העוקבת אחר הבלש פייר ובת חסותו קמיל, אשר נוסעים ברחבי צרפת ופותרים תעלומות רצח מורכבות במיוחד.

 
למעלה