🆕ינואר 2022 על המסך הקטן📺

LeR@nch

Well-known member
מוכנים למבול של תוכן חדש בחודש הקרוב?:)
 

LeR@nch

Well-known member
מניפסט / Manifest

עונות 1-3
01/01 | נטפליקס


סדרת המד"ב של NBC בוטלה אחרי שלוש עונות ונגאלה לטובת עונה רביעית ואחרונה על ידי נטפליקס, מגיעה כעת גם לישראל. קבוצת אנשים שחוותה טיסה קשה במיוחד, מגלה שהזמן בעולם התקדם בחמש שנים במהלך הזמן בו שהו באוויר. כשהם שבים למשפחותיהם וחבריהם, שהניחו כי הם מתים, המסתורין סביבם הולך ומעצים. מליסה רוקסברו ("על טבעי", "החץ"), ג'וש דאלאס ("עד עצם היום הזה") ואתינה קרקניס ("המרחב") מככבים. כל שלוש העונות זמינות החל מהיום.

 

LeR@nch

Well-known member
חברים: האיחוד

ספיישל
01/01 | 20:00
NEXT TV | HOT VOD | HOT3


"חברים: האיחוד" ("Friends: The Reunion") הוא פרק האיחוד לסיטקום האגדי "חברים" ("Friends"). 17 שנים לאחר שידור פרק סיום הסדרה, חברי הקאסט חוזרים לסט בפעם הראשונה מאז שצולם הפרק האחרון כדי לחגוג את הסדרה האהובה. ב"חברים: האיחוד" ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה-בלנק, מת'יו פרי ודיוויד שווימר יושבים לשיחה צפופה עם ג'יימס קורדן ("קרפול קריוקי") וחולקים איתו את חוויותיהם מתקופתם בסדרה. אליהם מצטרפים שורה ארוכה של כוכבים ואורחים וביחד הם משחזרים את הרגעים הגדולים והאהובים מתוך הסדרה. האירוע המיוחד והחד-פעמי חוגג בגאון את הסדרה האיקונית בערב קורע ומרגש מלא בצחוק ודמעות. הפרק היה לתכנית הנצפית ביותר בהיסטוריה של Sky One והיה מועמד לארבעה פרסי "אמי". כל עונות הסדרה ביחד עם פרק האיחוד המיוחד, שזמין רק ב-HOT, מגיעים כעת ל-HOT3.

 

LeR@nch

Well-known member
ממי

עונה שמינית (ואחרונה)
02/01 | 21:45
HOT קומדי סנטרל | HOT VOD


"ממי" ("Mom"), הסדרה הקומית של רשת CBS וחברת "Warner Bros" מבית היוצר של צ'אק לורי ("שני גברים וחצי", "המפץ הגדול"), שגרפה שני פרסי "אמי" ומספר מועמדויות ל"גלובוס הזהב", חוזרת לעונה שמינית וחדשה.

זו העונה הראשונה לאחר עזיבתה של אנה פאריס בתור כריסטי. בעונה החדשה מככבת זוכת האוסקר אליסון ג'אני ("הבית הלבן", "אני, טוניה") ששבה לגלם את דמותה של בוני.

בעונה השמינית, בוני צריכה להתרגל לחיים ללא בתה ושותפתה לדירה, כריסטי. עם שדים רבים מעברה וקן שאך כעת התרוקן, היא מתמקדת בנישואיה לאדם (וויליאם פיצ'נר, "נמלטים") ובשאלה מה היא רוצה לעשות עם חייה, עכשיו שהתבגרה.

לצדה של ג'אני מככבות גם זוכת ה"אמי" ג'יימי פרסלי ("קוראים לי ארל"), בת' הול ("מד מן"), מימי קנדי ("חצות בפריז"), וקריסטן ג'ונסון ("מפגשים מהסוג האישי").

העונה יגיעו להתארח בסדרה גם זוכה ה"אמי" בוב אודנקירק בתפקיד אורח מיוחד ("סמוך על סול") קווין דאן ("Veep"), קווין פולאק ("גברת מייזל המופלאה") וזוכה ה"אמי" דם בוקטינסקי ("סקנדל").

 

LeR@nch

Well-known member
לה בראה / La Brea

סדרה חדשה
02/01 | STING TV | yes VOD


דרמה מתח ומסתורין כובשת שזכתה להצלחה רבה ולרייטינג גבוה ברשת NBC וחודשה מהר מאוד לעונה שניה.

את הסדרה פותח אירוע מכונן – חור ענק נפער באדמה בלה בראה, במרכז לוס אנג'לס, אזור "בורות הזפת" הפרהיסטורי שהיום הוא שכונה סואנת.
מאות אנשים, רכבים ובניינים נשאבו לבור וכביכול למותם, באירוע טראומטי שמטופל מידית על ידי המחלקה לביטחון פנים, שהאירוע לא זר לה ומזכיר אירוע דומה וקטן יותר במדבר.

אלא שאותם אנשים שנשאבו לבור הענק מוצאים את עצמם לכודים בעולם מסתורי ופראי, שהם מתחילים להבין שהוא למעשה לה בראה – רק בעבר. במרכז הסדרה אם פרודה טריה (נטלי זיאה "יוניקורן", "מוקד 911: טקסס") ובנה שנשאבו ומנסים לשרוד, בעוד בתה נותרת עם בעלה לשעבר. הנישואים שלהם התפוררו בעקבות התנהגותו המוזרה וחזיונות מוזרים שחווה לגבי מקום מסתורי, אלא שהחזיונות האלו עכשיו מתגלים כרמזים באשר למקום הימצאותם של הניצולים, והוא ובתו נחושים לעשות הכל כדי לשכנע את המחלקה לביטחון פנים שיקיריהם עדיין חיים ולהציל אותם. מטרה שלא בהכרח מתיישבת עם מטרותיו של השלטון…

עוד מככבים: ג'ון סדה ("רצח מאדום לשחור"), ניקולס גונזלס (The OC) ואיאן מאקן ("סטאמפטאון").

הסדרה היא הפקה משותפת של יוניברסל יחד עם קשת אינטרנשיונל.

 

LeR@nch

Well-known member
הצלצול הגואל

עונה שנייה
02/01 | yes VOD


סדרת ההמשך ללהיט הגדול משנות ה-90 חוזרת בעונה חדשה!

הסיטקום האייקוני שב אלינו בשנה שעברה בגרסה חדשה שהתמקדה בדור ההמשך בתיכון בייסייד כאשר חלק מהתלמידים הם הילדים של הדמויות מהסדרה הקלאסית ובנוסף משתתפים בה רוב השחקנים מהגרסה המקורית.

שנה חלפה מסיום העונה הראשונה והתלמידים חוזרים עכשיו אל התיכון לכיתה י"א. דייזי, שמנסה להיבחר למועצת התלמידים, מחליטה להנחות את נשף הריקודים שכולל את הנושאים אשר מעסיקים את המתבגרים. הדמויות הבוגרות מהסדרה המקורית שבות גם הן לעונה החדשה ונזכרות ביחד בחברם סקריץ' (השחקן דסטין דיאמונד שהלך לעולמו בפברואר 2021, בגיל 44).

 

LeR@nch

Well-known member
הבוזגלוס

עונה שישית
03/01 | 20:30
STING TV | yes VOD | yes TV COMEDY


משפחת המלוכה הישראלית של הכדורגל בעונה חדשה ממכרת- מאז שהבוזגלוס השתלטו על תכניות הריאליטי של ישראל, העניינים בתוך המשפחה הפכו למסעירים עוד יותר.

בפתחה של העונה השישית, אנחנו מוצאים את "הבוזגלוס" בתוך משבר משפחתי שלא היה כמותו זמן רב – אינסידנט הגבות של עדי ומירן המשיך להכות גלים והתוצאה: משבר משפחתי חריף שחוצה את גבולות הכלות, ומערב גם את האחים וגם את שתי המשפחות: נימניס ובוזגלוס. השינוי המטלטל בהיררכיה המשפחתית מעורר סערות, או כפי שהיטיב אוהד לתאר: את אסי מעולם אף אחד לא לימד להיות מספר 1, ואת מאור אף אחד לא הכין להיות מספר 2.
 

LeR@nch

Well-known member
רופא כלבבי

עונה חמישית (ואחרונה)
04/01 | 20:45
NEXT TV | HOT VOD | HOT3


"רופא כלבבי" ("The Heart Guy", לשעבר "Doctor Doctor") היא דרמת בית חולים של רשת "Nine" האוסטרלית, שנוצרה על ידי טוני מקנמרה ("The Secret Life of Us"), איאן קולי ("רייק") ואלן האריס ("ציפורי אהבה"). הסדרה חוזרת כעת לעונה חמישית ואחרונה שתשודר רק ב-HOT.

בעונתה האחרונה של הסדרה העיירה ווייהופ שרויה במשבר – לאחר שריפות הענק שחוו ובעיצומה של מגפת הקורונה. ד"ר יו נייט (רודג'ר קורסר, "השקר היפה") מחליט שהגיע זמנו לחזור לסידני ולהשיב לעצמו את הקריירה אותה נאלץ לעזוב כמנתח לב. לדאבונו, למציאות יש תכניות אחרות ומספר מכשולים צצים ומאיימים לסכל את תכניותיו.

לצדו של קורסר מככבים גם ניקול דה סלבה ("וונטוורת'"), ראיין ג'ונסון ("רייק"), היילי מקהלהיני ("ריזולי ואיילס") וטינה בורסיל.

העונה יצטרפו גם ג'ון ווטרס ("הבטן הרכה"), לינקולן יונס ("קרוב רחוק"), דארן מק'מולן וזואי ונטורה.

 

LeR@nch

Well-known member
החיים עצמם

עונה שישית (ואחרונה)
05/01 | STING TV | yes VOD


זה מרגיש כאילו רק אתמול התוודענו והתחלנו להקשר לבני שבט פירסון, לסיפור האהבה של רבקה וג'ק, לחייהם של שלושת האחים, החברים ובני/בנות הזוג – אבל למעשה הסדרה שהחלה לשדר בשנת 2016 חוזרת כעת לעונה חדשה ואחרונה.

העונה הקודמת עסקה בנושאים אקטואליים כמו מגפת הקורונה ומחאות האפרו אמריקאים בארה"ב שהשתלבו בחייהם של הדמויות. כעת כולם סקרנים לראות איך החליטו יוצרי הסדרה לסיים את הדרמה שחדרה ללב של כולנו.

בעונה החדשה מצבה של רבקה ממשיך להתדרדר והיא מאבדת במהירות את הזיכרון שלה ולכן היא נחושה לייצר לעצמה ביחד עם הקרובים לה ביותר זיכרונות ורגעים שאותם היא והם ינצרו לעד.

לכבוד עונת הסיום העניקו מפיקי הסדרה והרשת לשבעת הכוכבים המקוריים של הסדרה מענק מיוחד בסך שני מיליון דולר.

 

LeR@nch

Well-known member
המורדים: הדור הבא / Rebelde

סדרה חדשה
05/01 | נטפליקס


טלנובלת הנעורים המקסיקנית הפופולרית חוזרת לחיים בנטפליקס עם קאסט חדש וצעיר. סמסטר חדש מתחיל בבית הספר "אליט ויי סקול", ואויבת מוכרת - אגודה סודית בשם "הלשכה" - עלולה לרסק את תקוותיהם המוזיקליות של תלמידי השנה הראשונה.

 

LeR@nch

Well-known member
מוקד 911: טקסס

עונה שלישית
06/01 | STING TV | yes VOD


עונה שלישית לספין אוף המצליח של הסדרה האהובה והמצליחה "מוקד 911".

אוון סטרנד (רוב לאו) כבאי ותיק מניו יורק, שאיבד את חבריו לתחנה באסון מגדלי התאומים, עובר עם בנו לטקסס, במטרה לשקם את תחנת כיבוי האש המקומית.

העונה השלישית ממשיכה את שהתרחש בסיומה של העונה השנייה – למהפך האחרון בחייה של טומי (ג'ינה טורז) יהיו השפעות ארוכות טווח בעונה החדשה, ג'אד (ג'ים פאראק) וגרייס (סיארה מקליין) נאלצים להתמודד עם ההורות הטרייה. קארלוס (רפאל סילבה) וטי.קיי (רונן רובינשטיין) שעברו לגור ביחד מנווטים את חייהם המשותפים.

 

LeR@nch

Well-known member
פילדלפיה זורחת

עונה חמש-עשרה
08/01 | 22:00
STING TV | yes VOD | yes TV COMEDY


עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה של רשת FXX. העונה ה-15 – בכך הפכה הסדרה לקומדיית הלייב-אקשן הרצה ברציפות בפריים טיים זה הזמן הארוך ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית.

פילדפיה זורחת עוסקת בצ'רלי, מאק, והאחים דניס ו"די" (דיאנדרה) – בעליהם של "פאדי'ס" פאב אירי מקומי די כושל, ובפרנק (דני דה ויטו) הלא יוצלח, האיש שגידל את דניס ודי. החיים שלהם לא זוהרים במיוחד, ויש מי שיראו בהם אפילו לוזרים תמידיים, שכל מה שמעניין אותם זה איך להתעשר במהירות ולנצל אחרים….

סוד קסמה של הסדרה טמון ביכולת הנפלאה שלה לבקר תכופות את חיי היום יום בארה"ב בצורה מצחיקה, חכמה ולא מתנצלת או מתפשרת.

 

LeR@nch

Well-known member
שחור-כזה

עונה שמינית (ואחרונה)
08/01 | 17:50
STING TV | yes VOD | yes TV COMEDY


הקומדיה המצליחה של רשת ABC, בכיכובם של אנתוני אנדרסון ("המגן", "חוק וסדר"), טרייסי אליס רוס ולורנס פישבורן, חוזרת בעונה חדשה הצפויה להיות גם עונת הסיום של הסדרה.

מישל אובמה, לשעבר הגברת הראשונה של ארצות הברית, צפויה להתארח העונה בתפקיד אורח, בתפקיד עצמה כמובן. אובמה תהיה הדמות הפוליטית השנייה שמופיעה בסדרה, לאחר שסטייסי אברמס הופיעה בעונה 7. עוד צפויה להתארח בעונה יארה שהידי שתגיע לביקור מסדרת הבת "בוגרת כזה".

הסדרה מספרת את סיפורם של לאנדרה "דרה" ג'ונסון, לו יש עבודה מצוינת, אישה מצליחה, ארבעה ילדים ובית בפרברים. אך האם ההצלחה גרמה למשפחה לשכוח את מורשתה ולהיטמע באוכלוסייה שסביבה? כך חושב דרה, ובעזרת אביו, הוא יוצא ליצור זהות תרבותית עבור משפחתו.

הסדרה שהחלה את דרכה בשנת 2014 זכתה להצלחה גדולה, פרסים רבים וסדרות-בת (ספין אוף): "בוגרת-כזה" ו "Mixed-ish".

 

LeR@nch

Well-known member
אופוריה

עונה שנייה
10/01 | סלקום TV
10/01 | 22:00 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO
10/01 | STING TV | yes VOD


קהל אוהדי הסדרה הפופולרית מחכה לא מעט זמן לעונה השנייה של הסדרה מבית HBO המבוססת על הסדרה הישראלית שיצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני בכיכובה של זאנדייה ("ספיידר מן"), אשר גם זכתה על תפקידה בסדרה בפרס האמי כשחקנית ראשית והפכה לשחקנית הצעירה ביותר שזכתה אי פעם בקטגוריה זו. בשנה שעברה שודרו שני פרקי ספיישל – פרקים אשר הופקו לאחר פרוץ מגפת הקורונה, כעת כשהוסרו רוב מגבלות הקורונה – העונה החדשה מגיעה אל המסך.

הסדרה עוקבת אחרי קבוצה של תלמידי תיכון וההתמודדות שלהם נושאים כמו חברות, סקס, אהבה וטראומה. הסדרה עוקבת אחר חייה של רו (זנדאייה), נערה נרקומנית הסובלת מהפרעה דו קוטבית ואשר חייה משתנים ללא הכר כשהיא פוגשת את ג'ולס (האנטר שפר) נערה טרנסג'נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה ומחפשת מקום וקבוצה להשתייך אליה.

מסתמן שבעונה החדשה יהיו הרבה תפניות. לדברי זאנדייה זו עומדת להיות עונה מאתגרת, לא קלה והרסנית עבור רו, חבורתה וגם עבור הצופים.

בעידן הנוכחי בו המדיה החברתית שולטת, המכשירים הניידים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאתנו ועולם המתבגרים סוער אין ספק שמדובר בסדרה שמתמודדת בתעוזה ובפתיחות ומציבה מראה לתקופה מאתגרת ביותר.

 

LeR@nch

Well-known member
משפחת ג'מסטון

עונה שנייה
10/01 | סלקום TV
10/01 | NEXT TV | HOT VOD
10/01 | STING TV | yes VOD
12/01 | 22:00 | HOT HBO


"משפחת ג'מסטון" ("The Righteous Gemstones") היא סדרה קומית של רשת HBO, שנוצרה על ידי דני מקברייד ("סגני המנהל", "על הפנים", "פיינאפל אקספרס" ועוד) שגם מככב בתפקיד הראשי. בסדרה מככב גם זוכה "גלובוס הזהב" ג'ון גודמן ("רוזאן", "ביג ליבובסקי").

עלילת "משפחת ג'מסטון" סובבת סביב משפחת מטיפים טלוויזיונית מפורסמת שעומדת מאחורי כנסיית ענק (שהיא למעשה גם עסק שמגלגל מיליונים). לצד עבודות הצדקה בהן המשפחה מפורסמת, יש לה גם היסטוריה ארוכה של סטיות ותאוות בצע. ג'סי (מקברייד), הבכור מבין שלושת בני ג'מסטון, רואה את עצמו כפורץ דרך בעולם הכמורה אך אורח חייו לא בדיוק תואם את המעמד.

בעונתה השנייה של הסדרה משפחת ג'מסטון נתונה לאיומים על-ידי גורמים מהעבר ומהווה שמטרתם להפיל את האימפריה שלהם.

בסדרה מככבים גם אדי פטרסון ("סגני המנהל"), אדם דוויין ("פיץ' פרפקט"), קסידי פרימן ("סמולוויל"), טוני קוואלרו ("רוק בבית הספר"), טים בולץ ("Drunk History") וגרג אלן וויליאמס ("משמר המפרץ").

העונה יתארח גם השחקן ג'ייסון שוורצמן ("פארגו", "משועמם").

 

LeR@nch

Well-known member
נטל האמת

עונה שלישית ועונה רביעית (ואחרונה)
12/01 | NEXT TV | HOT VOD
30/01 | HOT HBO


"נטל האמת" ("Burden Of Truth"), סדרת דרמה קנדית של רשת CBC וחברת Entertainment One, חוזרת לעונות חדשות (3-4) והאחרונות בסדרה בכיכובה של קריסטין קרוק ("סמולוויל", "היפה והחיה") שגם משמשת כמפיקה בפועל לצד אילנה פרנק ("רוקי בלו") וג'וסלין המילטון ("מרי הורגת אנשים").

במרכז הסדרה עומדת ג'ואנה הנלי (קרוק), עורכת דין מצליחה מהעיר הגדולה שבתחילת הסדרה חוזרת לעיר הולדתה מילווד – עיירה כפרית עם עבר תעשייתי ועתיד בלתי ידוע – כדי לייצג לקוח גדול. החלטה ששינתה באופן דרמטי את מסלול חייה.

העונה השלישית נפתחת שנה לאחר מאורעות סיום העונה הקודמת. ג'ואנה ובילי (פיטר מוני, "רוקי בלו") עובדים יחד במשרד עורכי הדין הקטן שפתחו ונאלצים להתמודד עם הקשיים הכרוכים בלעבוד יחד ולגור יחד.

עוד מככבים בסדרה: ניקולה קוריאה דאמוד ("הבנים"), סטאר סלייד וסרה-ליס מק'ארתור.

 

LeR@nch

Well-known member
לעודד

עונה שנייה
12/01 | נטפליקס


עונה שנייה לסדרה התיעודית שעוקבת אחרי רגעי השיא והשפל של נבחרת המעודדים של נווארו קולג' במהלך הכנותיה לאליפות העידוד הארצית. אחד מגיבורי העונה הראשונה, ג'רי האריס, נעצר מאז העונה ההיא על עבירות מין, בכללן שידול לפורנוגרפיית ילדים. העונה החדשה תעסוק גם בכך.

 

LeR@nch

Well-known member
רייקה / Reyka

סדרה חדשה
13/01 | סלקום TV
13/01 | 22:00 | NEXT TV | HOT VOD | HOT HBO


"רייקה" ("Reyka") היא מותחן פשע של רשת M-Net הדרום אפריקאית, שנוצרה על ידי רוהן דיקסון ("המקצוענים").

ב1994, בשלהי שלטון האפרטהייד, רייקה (קים אנגלברכט, "מרוץ המוות 3") בת ה-11 נחטפה על-ידי אנגוס ספלמן (איאן גלן, "משחקי הכס"), שפגע בה מינית במשך שנים. לאחר שרייקה הצליחה לברוח מספלמן כשהייתה בת 16, ספלמן נתפס, נשפט ונשלח לכלא. היום, כשרייקה גדלה, היא משמשת כפרופילאית פלילית וחוקר סדרה של רציחות ברוטליות בפרובינציה הדרום אפריקאית קוואזולו-נטאל שככל הנראה בוצעו על-ידי רוצח סדרתי. החקירה מעמתת אותה עם עברה הטראומטי, שגם עוזר לה להיכנס למוחם של הפושעים המבוקשים ביותר באפריקה.

לצדם של אנגלברכט וגלן מככבים המילטון דלאמיני, תמרה ג'וזי, ליאנדה רדי ועוד.

 

LeR@nch

Well-known member
ארכיון 81 / Archive 81

סדרה חדשה
14/01 | נטפליקס


סדרת מתח חדשה של נטפליקס המבוססת על פודקאסט באותו שם. ארכיונאי מתחיל לעבוד בשחזור של קלטות וידאו פגומות ונשאב לתעלומה הקשורה לבמאית שנעלמה - ולכת מסוכנת. מככבים ממודו אטייה ("Sorry for Your Loss") ודינה שיהאבי ("ג'ק ריאן", "פחמן משודרג").

 
למעלה