שלום,סדר פעולות של תיקוף ברכבת קלה עם ערך ציבור ברו קו
מה סדר הפעולות בתיקוף בעזרת ערך צבור ברו קו בנסיעה בודדת ברכבת קלה? יש לי יתרה בערך צבור של 20 ש''ח ואני אצטרך לנסיעה בודדת או ל- 2 נסיעות לכל היותר. האם קודם צריך לרכוש את הכרטיס הבודד במכשיר בתחנה ואח''כ לתקף אותו בקרון או ישר לתקף בתוך הקרון והתיקוף מוריד מערך צבור?
לא. הרפורמה הזו תוכננה לקרות במוקדם או במאוחר גם ללא קשר למגפה. מזומנים לא יחזרו. הנהג לא אמור לשמש כקופאי.שלום,
האם כבר אפשר לשלם לנהגי אוטובוס במוזמן, או שעדיין צריך רב קו מוטען מראש?
תודה.
קווים 86/186/286איך מגיעים מאריאל לגוש דן, פתח תקווה\תל אביב, בדרך הכי מהירה?
לפתח תקווה: 86, 95, 186, 486.איך מגיעים מאריאל לגוש דן, פתח תקווה\תל אביב, בדרך הכי מהירה?
תודה רבה לשניכם,לפתח תקווה: 86, 95, 186, 486.
86 ו-95 עושים מסלול דומה ברובו, המסלול של 95 טיפה יותר מהיר באריאל.
186 ממשיך לתל אביב דרך פ"ת (במסלול 86 ו-95), ציר ז'בוטינסקי, עזריאלי, תמח"ת.
486 זה קו שמיועד בעיקר לסטודנטים והוא בשעות שהם מתחילים/מסיימים לימודים והמסלול שלו באריאל הוא מהיר (אוניברסיטה-דרך רון נחמן-פ"ת).
לתל אביב: 121, 186, 286, 386, 586.
121 נוסע למסוף רידינג דרך הכפר הירוק, אונ' תל אביב, נראה לי עובר גם בדיזינגוף. 3 נסיעות בוקר לכיוון ת"א, 2 נסיעות חזור לאריאל בצהריים.
186 זה קו ארוך שיוצא בשעות המוקדמות של הבוקר ואחה"צ/ערב, דרך פ"ת-ב"ב-ר"ג,
286, 386, ו-586 עושים מסלול דומה ברובו, רק תחנות שונות באריאל, 286 יותר מאסף באריאל וגם הקו הכי תדיר (בדומה לקו 86 לפ"ת), 586 גם תדיר יחסית עם מסלול טיפה יותר מהיר באריאל (בדומה ל-95 לפ"ת) ו-386 קו בעיקר לסטודנטים עם מסלול דומה בתוך אריאל ל-486 של פ"ת. שלושת הקווים הנ"ל מדלגים על פ"ת ונוסעים דרך צומת מורשה לציר זבוטינסקי.
כל הקווים לאריאל מתחילים את מסלולם באוניברסיטה. כך שאין בעיהתודה רבה לשניכם,
יש תחנה ליד האוניברסיטה בה כל הקווים הללו עוצרים? או שצריך כל פעם לבדוק מראש אילו קווים יעברו כאשר מתאים לי לנסוע לתל אביב\פתח תקווה
חשבתי שיש מספר תחנות באיזור האוניברסיטה שכל פעם צריך לבחור אחת אחרת תלוי בשעה ואיזה קו רוציםכל הקווים לאריאל מתחילים את מסלולם באוניברסיטה. כך שאין בעיה
כול הקווים באריאל מתחילים באותה תחנה שנקראת "מגרש כדורגל" ביציאה מחניון אפיקים מול הקמפוס העליון של האוניברסיטה ומשם כול אחד למסלולו, חוץ מהקווים של אגד תעבורה שיוצאים מהקניון בצד השני של העיר.חשבתי שיש מספר תחנות באיזור האוניברסיטה שכל פעם צריך לבחור אחת אחרת תלוי בשעה ואיזה קו רוצים
קו חדש? לא נראה לי, אני זוכר שבהשבתות רכבת למיניהן פעל הקו הזה, לא?קו חדש לאגד: 873
ביום ו' האחרון החל לפעול קו חדש של אגד בין בין תחנת רכבת בינימינה לת"א בשני הכיוונים, הקו יפעל בימי ו' בלבד.
קו 873 הוא קו מהיר במיוחד עם מעט תחנות,
יוצא מתחנת הרכבת בינימינה לכיוון דרום, דרך צומת איטונג לכביש 4 ומשם דרך צומת פל ים ומחלף קיסריה לכביש החוף.
נראה לי שבכל מקרה הוא נוסע לשם בסיום הנסיעה אז כבר עדיף לחכות במסוף נורמלי, כי אחרת המסלול של קו 9 גם כך ארוך ומפותל במיוחד.החל מ-23.5 קו 9 בירושלים יוארך עד מסוף מלחה
שלילי, האוטובוסים בקו 9 היו תמיד עומדים בגבעת מרדכי איפה הכיבוי אש/כניסה לעמק הצבאים, ואז יש שם איזשהי סובה שהם היו מתחילים את המסלול לכיוון מרכז העיר.נראה לי שבכל מקרה הוא נוסע לשם בסיום הנסיעה אז כבר עדיף לחכות במסוף נורמלי, כי אחרת המסלול של קו 9 גם כך ארוך ומפותל במיוחד.
מזכיר את הקווים שהיו לפני הרקלת.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.