באיזה שעה? בכל מקרה אם זה אחרי 8 בבוקר, צריך 3 אוטובוסים.מה הדרך הכי טובה להגיע מגני תקווה לביח אסף הרופא?
רק נעים בסופ"ש.האם ביום שישי בשבועות יש תחבורה כרגיל?
לא מופיע לי תדירות הקווים בסוף שבוע באפליקציהרק נעים בסופ"ש.
יום חמישי כמו יום שישי
כי לא כל האפליקציות מותאמות איתם.לא מופיע לי תדירות הקווים בסוף שבוע באפליקציה
תודהכי לא כל האפליקציות מותאמות איתם.
ב-egg ואיפהבוס. נעים בסופש מופיע למשל
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.