⭐ שרשור הכוונה ומודיעין 1/4-30/4 ⭐

שלום.. אני מבקש לדעת את הדרך הכי נוחה להגיע מרמלה יהודה שטיין לעיר רחובות, רחוב בני משה 23
 
  • Like
Reactions: 846

zitasky

New member
שלום

צריכה לנסוע מכרמיאל(אוטובוס ורכבת), לבית יהושע, וחזרה.
מחפשת כרטיס חופשי יומי שישמש אותי לכל הנסיעה הזאת, ולא מצליחה למצוא.
ההדרכה שלהם באתר לא עוזרת לי, מישהו יודע?
תודה
 

Bus Nerd

Active member
שלום

צריכה לנסוע מכרמיאל(אוטובוס ורכבת), לבית יהושע, וחזרה.
מחפשת כרטיס חופשי יומי שישמש אותי לכל הנסיעה הזאת, ולא מצליחה למצוא.
ההדרכה שלהם באתר לא עוזרת לי, מישהו יודע?
תודה
נראה שכרטיס חופשי יומי גוש דן - חיפה, קוד 919 (עולה 39 ש"ח) אמור להתאים לנסיעה הזו.
 

konforty25

New member
קו חדש! 489 - מירושלים לראש העין
החל מיום שלישי 6/4/21 יפעל קו חדש! בשילוט 489 מירושלים לראש העין משני הכיוונים.
להלן תמצית מסלול הקו
מראש העין – יתחיל את מסלולו בא.ת המרץ מק"ט תחנה 32606 המרץ/היצירה, ימינה למנצורה, שמאלה לצה"ל, ימינה ליהודה הלוי, שמאלה לדרך מנחם בגין, ימינה קיבוץ גלויות, שמאלה ליגאל אלון, ימינה לגולדה מאיר, ימינה לשבזי, שמאלה ליהודה הלוי, שמאלה לכביש 444, ישר על כביש 444, דרך צומת שוהם, עד צומת מודיעים, ימינה לכביש 443, עד מחלף בן שמן, שמאלה לכביש 1 מזרח, ימשיך ישר על כביש 1, עד גשר המייתרים, שמאלה לשד' שז"ר, ימינה לנשיא השישי, ימינה ליצחק רבין, ימינה לשד' ויצמן ויסיים את מסלולו בביטוח לאומי
 
קו כלשהו לשדרות הרצל, משם 249 לכיוון מזרח עד לתחנה שלפני גן המייסדים ברחובות. משם אתה חוצה את הכביש ואתה בבני משה.
איפה זה התחנה שלפני גן המייסדים ?.. כמה תחנות לפני התחנה המרכזית ברחובות צריך לרדת ?
 
ע"פ אתר אפיקים:

קו חדש! 489 - מירושלים לראש העין
החל מיום שלישי 6/4/21 יפעל קו חדש! בשילוט 489 מירושלים לראש העין משני הכיוונים.
להלן תמצית מסלול הקו
מראש העין – יתחיל את מסלולו בא.ת המרץ מק"ט תחנה 32606 המרץ/היצירה, ימינה למנצורה, שמאלה לצה"ל, ימינה ליהודה הלוי, שמאלה לדרך מנחם בגין, ימינה קיבוץ גלויות, שמאלה ליגאל אלון, ימינה לגולדה מאיר, ימינה לשבזי, שמאלה ליהודה הלוי, שמאלה לכביש 444, ישר על כביש 444, דרך צומת שוהם, עד צומת מודיעים, ימינה לכביש 443, עד מחלף בן שמן, שמאלה לכביש 1 מזרח, ימשיך ישר על כביש 1, עד גשר המייתרים, שמאלה לשד' שז"ר, ימינה לנשיא השישי, ימינה ליצחק רבין, ימינה לשד' ויצמן ויסיים את מסלולו בביטוח לאומי.
 
ע"פ אתר אפיקים:

קו חדש! 489 - מירושלים לראש העין
החל מיום שלישי 6/4/21 יפעל קו חדש! בשילוט 489 מירושלים לראש העין משני הכיוונים.
להלן תמצית מסלול הקו
מראש העין – יתחיל את מסלולו בא.ת המרץ מק"ט תחנה 32606 המרץ/היצירה, ימינה למנצורה, שמאלה לצה"ל, ימינה ליהודה הלוי, שמאלה לדרך מנחם בגין, ימינה קיבוץ גלויות, שמאלה ליגאל אלון, ימינה לגולדה מאיר, ימינה לשבזי, שמאלה ליהודה הלוי, שמאלה לכביש 444, ישר על כביש 444, דרך צומת שוהם, עד צומת מודיעים, ימינה לכביש 443, עד מחלף בן שמן, שמאלה לכביש 1 מזרח, ימשיך ישר על כביש 1, עד גשר המייתרים, שמאלה לשד' שז"ר, ימינה לנשיא השישי, ימינה ליצחק רבין, ימינה לשד' ויצמן ויסיים את מסלולו בביטוח לאומי.
זה קו שיכול לשמש עובדי מדינה שגרים בראש העין ועובדים בירושלים, ועם קצת הליכה ברגל גם סטודנטים מגבעת רם שגרים בראש העין.
 

novarex

New member
אני חוזר עכשיו להשתמש ברכבת ויש לי שאלה בקשר לשוברי הכניסה לתחנות. בכיוון הלוך שעת הנסיעה מתוכננת אך אינני יודע מתי אחזור כי מדובר בעבודה עם אנשים שעשויה לקחת יותר או פחות זמן. האם הפתרון הוא להזמין מראש מספר שוברים לכיסוי כל האפשרויות או שזה נחשב אנטי-חברתי ועלול בצדק מסויים אף לפסול אותי משימוש עתידי ברכבת ישראל, או שחייבים במקרה זה לנסוע באוטובוס בדרך חזרה בהבנה שאין צורך בשוברים לאוטובוס, או שעדיף לנסוע ברכב פרטי לבל אסתבך עם השובר המטריד? או שאולי אני מתייחס לענין ברצינות יתרה ואפשר לדאוג לשובר על ידי ביצוע ההזמנה בטלפון בדרך לתחנה או לפני הכניסה אליה? האם בכלל המערכת של רכבת ישראל בנוייה לקליטת בקשות לשוברים זמן קצר לפני יציאת הרכבת המוזמנת או שצריכים להזמין כמה שעות מראש? כל סוגיית השוברים די הרתיעה אותי עד כה אבל להגיע מירושלים למרכז תל אביב זה טפשי לחלוטין ולא נוח להגיע ברכב ולפי נסיון שלפני הקורונה היה מאד נוח וכייפי להגיע ברכבת.
 

arseny92

Active member
מנהל
אני חוזר עכשיו להשתמש ברכבת ויש לי שאלה בקשר לשוברי הכניסה לתחנות. בכיוון הלוך שעת הנסיעה מתוכננת אך אינני יודע מתי אחזור כי מדובר בעבודה עם אנשים שעשויה לקחת יותר או פחות זמן. האם הפתרון הוא להזמין מראש מספר שוברים לכיסוי כל האפשרויות או שזה נחשב אנטי-חברתי ועלול בצדק מסויים אף לפסול אותי משימוש עתידי ברכבת ישראל, או שחייבים במקרה זה לנסוע באוטובוס בדרך חזרה בהבנה שאין צורך בשוברים לאוטובוס, או שעדיף לנסוע ברכב פרטי לבל אסתבך עם השובר המטריד? או שאולי אני מתייחס לענין ברצינות יתרה ואפשר לדאוג לשובר על ידי ביצוע ההזמנה בטלפון בדרך לתחנה או לפני הכניסה אליה? האם בכלל המערכת של רכבת ישראל בנוייה לקליטת בקשות לשוברים זמן קצר לפני יציאת הרכבת המוזמנת או שצריכים להזמין כמה שעות מראש? כל סוגיית השוברים די הרתיעה אותי עד כה אבל להגיע מירושלים למרכז תל אביב זה טפשי לחלוטין ולא נוח להגיע ברכב ולפי נסיון שלפני הקורונה היה מאד נוח וכייפי להגיע ברכבת.
אין צורך בשובר מראש, ניתן "לקבל" בכניסה לתחנה "שובר" ללא כל הזדהות לרכבת הקרובה, אתה רק אומר לאן אתה נוסע והשוער רושם במכשיר שלו עוד נוסע לרכבת (ולא נותן שום פתקים). אם זאת אם תגיד יעד שאליו אין רכבת ב-10 דקות הקרובות, תיאלץ להמתין בחוץ.
זו למעשה רק ניסיון למנוע התקהלות בתחנות עצמן, אחרי הכניסה אף אחד לא יבדוק לך כלום, לא ברציף, לא ברכבת, וגם לא בהחלפת רכבת, ניתן גם לנסוע ברכבת אחרת.
כך שהקלו את כל עניין השוברים, אלא רק שכל ההתקהלות היא בחוץ עם כל אלה שיש להם שובר מראש ו/או הגיעו מוקדם מדי לרכבת.
 

novarex

New member
אין צורך בשובר מראש, ניתן "לקבל" בכניסה לתחנה "שובר" ללא כל הזדהות לרכבת הקרובה, אתה רק אומר לאן אתה נוסע והשוער רושם במכשיר שלו עוד נוסע לרכבת (ולא נותן שום פתקים). אם זאת אם תגיד יעד שאליו אין רכבת ב-10 דקות הקרובות, תיאלץ להמתין בחוץ.
זו למעשה רק ניסיון למנוע התקהלות בתחנות עצמן, אחרי הכניסה אף אחד לא יבדוק לך כלום, לא ברציף, לא ברכבת, וגם לא בהחלפת רכבת, ניתן גם לנסוע ברכבת אחרת.
כך שהקלו את כל עניין השוברים, אלא רק שכל ההתקהלות היא בחוץ עם כל אלה שיש להם שובר מראש ו/או הגיעו מוקדם מדי לרכבת.
תודה רבה רבה על התשובה.
בישראל אני אף פעם לא יודע מתי מתכוונים ברצינות למשהו או שמדובר על הליכים תיאורטיים שאינם מיושמים במלואם או בכלל. זה די מרגיז כי כבר עשיתי לא מעט נסיעות ברכב פרטי בגלל הצורך לנקוב במועד מדוייק בדרך חזרה. אבל נסיעה למרכז תל אביב ברכב פרטי זה כבר מוגזם בעיני ולכן החלטתי לברר את הענין.
אני תוהה אם אין עוד אנשים כמוני המתייחסים ברצינות יתרה לכל חוק חדש שממציאים כאן. לפעמים, נראה לי שעושים הכל כדי להרתיע אנשים מלהשתמש ברכבת. למשל, אני פוגש אנשים שסבורים שכמעט כל המערכת הרכבתית נסגרה עד 2023, וזאת בשל פרסומים מבלבלים במדיה, כאשר בפועל מדובר "רק" בסגירת הקווים די מוקדם בערב וצמצום ההפעלה מחמישה וחצי לחמישה ימים לשבוע בלבד. למרבה הצער יחסי ציבור זה ממש לא הצד החזק של רכבת ישראל. למען האמת, בינינו, הפעלת רכבות נוסעים זה גם לא הצד החזק של רכבת ישראל... אבל, כשזה כן עובד זה פשוט נפלא ונותן טעם של הנוחות והנורמליות של העולם הגדול, במקום להידחף לכבישי הארץ הצפופים ולסבול מקשיי חניה.
תודה שוב על התשובה המרגיעה.
 

arseny92

Active member
מנהל
תודה רבה רבה על התשובה.
בישראל אני אף פעם לא יודע מתי מתכוונים ברצינות למשהו או שמדובר על הליכים תיאורטיים שאינם מיושמים במלואם או בכלל. זה די מרגיז כי כבר עשיתי לא מעט נסיעות ברכב פרטי בגלל הצורך לנקוב במועד מדוייק בדרך חזרה. אבל נסיעה למרכז תל אביב ברכב פרטי זה כבר מוגזם בעיני ולכן החלטתי לברר את הענין.
אני תוהה אם אין עוד אנשים כמוני המתייחסים ברצינות יתרה לכל חוק חדש שממציאים כאן. לפעמים, נראה לי שעושים הכל כדי להרתיע אנשים מלהשתמש ברכבת. למשל, אני פוגש אנשים שסבורים שכמעט כל המערכת הרכבתית נסגרה עד 2023, וזאת בשל פרסומים מבלבלים במדיה, כאשר בפועל מדובר "רק" בסגירת הקווים די מוקדם בערב וצמצום ההפעלה מחמישה וחצי לחמישה ימים לשבוע בלבד. למרבה הצער יחסי ציבור זה ממש לא הצד החזק של רכבת ישראל. למען האמת, בינינו, הפעלת רכבות נוסעים זה גם לא הצד החזק של רכבת ישראל... אבל, כשזה כן עובד זה פשוט נפלא ונותן טעם של הנוחות והנורמליות של העולם הגדול, במקום להידחף לכבישי הארץ הצפופים ולסבול מקשיי חניה.
תודה שוב על התשובה המרגיעה.
הפיקוח על השוברים היה הדוק יותר בזמן סגרים (חוץ מהראשון כאשר הרכבת לא עבדה כלל) כך שהיה צורך בשובר מזוהה בתעודה מזוהה, רב-קו וטלפון
כיום שובר רצוי אך לא הכרחי
עדיין יש מגבלת כמות נוסעים, כך שאם לרכבת כבר רשומה מסכת הנוסעים המקסימלית, כניסה ללא שובר מראש לא תותר ותצטרך להמתין לרכבת הבאה בחוץ (אפשר להשוות לקו אילת כשאפשר לבוא לקו דקות לפני יציאה ולנסוע ללא מקום שמור אם יש מקום ואף אחד לא בא עם שובר שמירת מקום)
אך קשה לאכוף כמות נוסעים בפועל ברכבת כאשר בדיקת יעד רק בכניסה לתחנות
 
למעלה