זה משנה בלבד אם לנוסע תהיה בעיה כלשהי עם החוזה הטעון (אם הנוסע למשל ירצה לבטלו ולקבל החזר כספי על הערך הטעון בקיזוז הנחת הפרופיל), ורק במקרה הזה עדיף לבחור מפעיל אשר נוסע במיקום המגורים, כי רק בעמדת על הקו שלו ניתן לבצע ביטול כזה. אך מעשית מעט מאוד מפעילים מאפשרים זאת (לרוב יש נוהל של אי מתן החזר אם בוצע בחוזה שימוש כלשהו).אני צריך הוראות הפעלה לאפליקציה של רב קו. "רב קו אונליין".
למשל, אפשר לטעון למפעילים שונים בכרטיס אחד?
צריך לבחור את המפעיל שאני נוסע דרכו או שזה לא משנה?
מונית שרות זה לא שרות מאורגן עם לו"ז וכל מה שכרוך בקו שרות אמיתי. אין שום דרך לדעת מתי ואם ואיפה תגיע מונית שרות.עוד שאלה ברשותכם.
מה מצב התחבורה בערב יום השואה? ספציפית מוניות שירות.
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה בשליפה זה מס' הקו, בקו 910 הקוד הוא 11 ובקו 921 הקוד הוא 16 למרות שהמוצא והיעד זהים.@846
איך קרה שמחיר כרטיס נייר בודד ותיק נמכר בקוד 16 של רגיל (למרות שמכירת כרטיסי פרופילים על נייר לא אמור היה להתאפשר כי לא הוצג רב-קו בפרופיל זה) וכרטיס נייר רגיל נמכר בקוד 11 מוזל בממשק אנגלית במכונות הכרטיסים?
מספר עמדת הכרטוס בפינה למעלה, אך סביר להניח שהפליות כאלו קורות ללא קשר לעמדה ספציפית וגם על כרטיסים אחרים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.