⭐ שרשור הכוונה ומודיעין 1/3-31/3 ⭐

מצב
הנושא נעול.

Srulikg

Member
אני צריך הוראות הפעלה לאפליקציה של רב קו. "רב קו אונליין".
למשל, אפשר לטעון למפעילים שונים בכרטיס אחד?
צריך לבחור את המפעיל שאני נוסע דרכו או שזה לא משנה?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אני צריך הוראות הפעלה לאפליקציה של רב קו. "רב קו אונליין".
למשל, אפשר לטעון למפעילים שונים בכרטיס אחד?
צריך לבחור את המפעיל שאני נוסע דרכו או שזה לא משנה?
זה משנה בלבד אם לנוסע תהיה בעיה כלשהי עם החוזה הטעון (אם הנוסע למשל ירצה לבטלו ולקבל החזר כספי על הערך הטעון בקיזוז הנחת הפרופיל), ורק במקרה הזה עדיף לבחור מפעיל אשר נוסע במיקום המגורים, כי רק בעמדת על הקו שלו ניתן לבצע ביטול כזה. אך מעשית מעט מאוד מפעילים מאפשרים זאת (לרוב יש נוהל של אי מתן החזר אם בוצע בחוזה שימוש כלשהו).
או שאם הכרטיס יחדל לעבוד כליל מלהקרא, מנפיק הכרטיס יוכל כבר למחרת לרשום את החוזים שהיו על שמו, אם תנפיק את הכרטיס החדש באותו המפעיל שהנפקת בו את הכרטיס הקודם. אם בכרטיס היו חוזים פעילים של מספר מפעילים (או חוזה שאינו של המנפיק), הדרך היא לחכות שלושה ימים עד לקבלת כל המידע מהמסלקה המשותפת.

כך שהאם זה משנה או לא, תלוי בבחירת הנוסע. אם הנוסע סבור שכל הנמנה הולך בסבירות נמוכה לקרות, אז בחירת מפעיל לא משנה.

רב-קו אונליין ואף שירות אחר אינם מוכרים חוזים בשם השירות, אלא המפעילים מוכרים דאמפים של חוזים בשם המפעיל (כמו שבעבר על ידי הנהג או מרכזי השירות) באמצעות שירותים אלו

לעניין טעינה של "למפעיל שונה בכרטיס אחד" - חוזים בסוגים וקודים שונים אפשר לטעון כל עוד יש בכרטיס מקום (עד שמונה חוזים שונים פעילים), ערך צבור יתחבר יחדיו ויהיה "שייך" למפעיל הנבחר לטעינה ללא קשר למי היה שייך הערך הצבור הקודם, מזמן אין יותר את הקטע של ערך שונה עבור כל מפעיל.
 

Srulikg

Member
עוד שאלה ברשותכם.
מה מצב התחבורה בערב יום השואה? ספציפית מוניות שירות.
 

846

Active member
עוד שאלה ברשותכם.
מה מצב התחבורה בערב יום השואה? ספציפית מוניות שירות.
מונית שרות זה לא שרות מאורגן עם לו"ז וכל מה שכרוך בקו שרות אמיתי. אין שום דרך לדעת מתי ואם ואיפה תגיע מונית שרות.
 
נערך לאחרונה ב:

arseny92

Well-known member
מנהל
@846
איך קרה שמחיר כרטיס נייר בודד ותיק נמכר בקוד 16 של רגיל (למרות שמכירת כרטיסי פרופילים על נייר לא אמור היה להתאפשר כי לא הוצג רב-קו בפרופיל זה) וכרטיס נייר רגיל נמכר בקוד 11 מוזל בממשק אנגלית במכונות הכרטיסים?
מספר עמדת הכרטוס בפינה למעלה, אך סביר להניח שהפליות כאלו קורות ללא קשר לעמדה ספציפית וגם על כרטיסים אחרים
 

קבצים מצורפים

  • 1617111343052.png
    1617111343052.png
    1.9 MB · צפיות: 3
  • 1617111366275.png
    1617111366275.png
    3.1 MB · צפיות: 3

846

Active member
@846
איך קרה שמחיר כרטיס נייר בודד ותיק נמכר בקוד 16 של רגיל (למרות שמכירת כרטיסי פרופילים על נייר לא אמור היה להתאפשר כי לא הוצג רב-קו בפרופיל זה) וכרטיס נייר רגיל נמכר בקוד 11 מוזל בממשק אנגלית במכונות הכרטיסים?
מספר עמדת הכרטוס בפינה למעלה, אך סביר להניח שהפליות כאלו קורות ללא קשר לעמדה ספציפית וגם על כרטיסים אחרים
הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה בשליפה זה מס' הקו, בקו 910 הקוד הוא 11 ובקו 921 הקוד הוא 16 למרות שהמוצא והיעד זהים.
אני לא יודע מי התחיל את הפעולה והאם הוא בחר גם מס' קו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה