אני צריך הוראות הפעלה לאפליקציה של רב קו. "רב קו אונליין".
למשל, אפשר לטעון למפעילים שונים בכרטיס אחד?
צריך לבחור את המפעיל שאני נוסע דרכו או שזה לא משנה?
זה משנה
בלבד אם לנוסע תהיה בעיה כלשהי עם החוזה הטעון (אם הנוסע למשל ירצה לבטלו ולקבל החזר כספי על הערך הטעון בקיזוז הנחת הפרופיל), ורק במקרה הזה עדיף לבחור מפעיל אשר נוסע במיקום המגורים, כי רק בעמדת על הקו שלו ניתן לבצע ביטול כזה. אך מעשית מעט מאוד מפעילים מאפשרים זאת (לרוב יש נוהל של אי מתן החזר אם בוצע בחוזה שימוש כלשהו).
או שאם הכרטיס יחדל לעבוד כליל מלהקרא,
מנפיק הכרטיס יוכל כבר למחרת לרשום את החוזים שהיו
על שמו, אם תנפיק את הכרטיס החדש באותו המפעיל שהנפקת בו את הכרטיס הקודם. אם בכרטיס היו חוזים פעילים של מספר מפעילים (או חוזה שאינו של המנפיק), הדרך היא לחכות שלושה ימים עד לקבלת כל המידע מהמסלקה המשותפת.
כך שהאם זה משנה או לא, תלוי בבחירת הנוסע. אם הנוסע סבור שכל הנמנה הולך בסבירות נמוכה לקרות, אז בחירת מפעיל לא משנה.
רב-קו אונליין ואף שירות אחר אינם מוכרים חוזים בשם השירות, אלא המפעילים מוכרים דאמפים של חוזים בשם המפעיל (כמו שבעבר על ידי הנהג או מרכזי השירות) באמצעות שירותים אלו
לעניין טעינה של "למפעיל שונה בכרטיס אחד" - חוזים בסוגים וקודים שונים אפשר לטעון כל עוד יש בכרטיס מקום (עד שמונה חוזים שונים פעילים), ערך צבור יתחבר יחדיו ויהיה "שייך" למפעיל הנבחר לטעינה ללא קשר למי היה שייך הערך הצבור הקודם, מזמן אין יותר את הקטע של ערך שונה עבור כל מפעיל.