‫למה אין לשחרר מחבלים בשביל גלעד!

jonap

New member
‫למה אין לשחרר מחבלים בשביל גלעד!

כנראה שכחתם מה זה מחבלים : http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3025633 עכשיו לחשבון פשוט- גלעד שליט = 1 חיים, מחבל מתאבד = 12 חיים! הסירטון למעלה צולם מחוץ לבית שלי, אני היתי שבוי תקופה ארוכה בגלל בפיגוע הזה, 24 אנשים נרצחו מתחת לבית שלי (2 פיגועים)! למה בשביל שבוי אחד שמדינה שלמה תשלם את המחיר? אם היה אפשר לשחרר מחבלים והיה שלום אז יש על מה לדבר אבל שאתה משחרר מחבלים וכל הכוונות של הפלסטנים זה לעשות עוד פיגועים לא צריך להיות גאון כדי לדעת מה יקרה! אני עדיין חי! תצילו אותי!! בבקשה!!!!
 

dorini5

New member
תצאו כבר מהפחד - אתם יכולים למות כבר עכשו

מהמחבלים שלהם הם לא צריכים לחכות לאסירים הכבדים כדי לבצע תצאו מהפחד למות כבר ותחשבו על השבוי בבקשה אמן אמן אמן אמן ישוחרר עוד שבועיים העזרת השם גלעד שליט עדיין חי ואתם פחדנים מעצמכם יותר מדיי
 

jonap

New member
מצטער אבל הפחד נשאר! מי אתה לשפוט?

חוויתי 3 פיגועיים (הפיגוע המשולש מדרוחוב י-ם, מומנט וקו 19 ברחוב עזה) חברים שלי נהרגו (יעקוב דנינו, נאווה אפלבום), חברים שלי נפצעו (2 בנוני במדרחוב, 1 מרסיסים ר"ח יפו , ועשרות חברים שעדיין "נפגעי הלם") אני ראיתי דברים לא אנושיים (צירפתי למעלה קישור, תראה).\מי אתה שתגיד לי לא לפחד? בטח שאני מפחד! אני שבוי כבר מעל 7 שנים בפחד שהמחבלים האלה יצרו! צר לי על גלעד שלי, היתי מוכן לעשות הכל כדי לשחרר אותו (מוכן למות בשבילו ובשביל כל אח שלי) וכואב לי גם על ההורים שלו אבל אני לא מוכן לשחרר רוצחים שישבו לרצוח. לנועה: את רצינית? אני יענה לך ברצינות למרות שזה מגוחך. את צודקת ב100% אי אפשר לשחרר מחבל שהיתפוצץ! אבל את זה שהכין לו את המיטען ואת זה שגייס אותו ושטף לו את המוח ואת זה שהסיע אותו.... לא צריך לשחרר. מקווה שיבנת את עמדתי.
 
אני מבינה שאתה חושב

שחסרים לחמאס אנשים שיודעים להכין פצצות (זה לא מאוד קשה, תשאל את ג'ק טייטל, הוא הכין לבד בבית), או לנהוג, או להבטיח שוחד ובתולות למי שיועיל בטובו לפוצץ את עצמו. אני מבינה שאתה חושב שזו הסיבה שאין היום פיגועים בשטח ישראל, ולא שהעובדה שהיום יש גדר הפרדה מאובטחת היטב בניגוד לימי האינתיפאדה השניה בה כל ילד בן 6 ידע לעבור את הגבול. האמנם? באמת אתה חושב שאין פיגועים היום כי כל הרעים בכלא? אין ספק שאם היית עד (או יותר מכך) ל3 פיגועים, אתה מפחד. זה לחלוטין מובן, ואני מקווה שאתה לא מתמודד עם זה לבד ומקבל עזרה.
 

jonap

New member
הסיבות ללמה אין היום פיגועים (יש לא כמו פעם)

הם מגוונות, זה הגדר אבל זה גם עצם העובדה שאנחנו נכנסים מתי שבא לנו לערים שבגדה "שולפים" משם מחבל ומתחקרים אותו (שב"כ) עד שמקבלים מידע שמוביל לעצור השני וכך הלאה. את זה שיחרור מחבלים יקטע! וחוץ מזה יש לנו בכלא מחבלים שהידע שלהם גדול בהרבה מהידע שיש כרגע בגדה. אני לא אומר שלא צריך לשחרר את גלעד, זאות החובה הכי גדולה שיש לישראל כלפי השבויים שלה (במיוחד לאור העובדה שאנחנו יהודים)!! אבל חיבים לנסות קודם דרך צבאית אפילו במחיר של הרוגים (אני מתנדב). נ.ב כולם באים לנועם שליט ואומרים לו כמה שהוא סבלני ושהוא צריך לצעוק יותר חזק. אני היתי אומר לו שלא יצעק אלא שיסע למזרח י-ם ויחטוף בי"ס פלסטני שלם ולא ישחרר עד שיראה את הבן שלו!הם משחקים מסריח אז גם לנו מותר! נ.ב.נ מקווה שאני לא מעליב אף אחד, ממש אין כוונה כזו.
 
איך בדיוק זה יקטע את זה?

האם בעקבות שחרור המחבלים צה"ל יסוג? ידע גדול בהרבה? סליחה, אבל, למה נראה לך? המחבלים האלה יושבים בכלא עוד מהימים שבהם לא הייתה גדר וכל ילד פלשטיני בן 12 כבר יודע יותר מהם על השטח... מבצע צבאי, אם כלל ניתן היה, היה רלוונטי לאחר החטיפה. היום, 3 וחצי שנים אח"כ, כבר לא. אתה יותר ממוזמן לבוא בטענות לאולמרט ולפרץ ולחלוץ על כך שלא טרחו למצות את האמצעים המודיעיניים לשם כך. היום - זה כבר לא רלוונטי, ואין צורך להרוג אותך ואת גלעד שליט רק בשביל להוכיח את זה.
 

jonap

New member
אני יכול להסביר לך מה זה ידע של מחבל

איך זה שיש מכונית תופת באמריקה היא מורידה חצי בנין קומות והורגת מאות? ואילו פה בארץ לא ממש זכור לי שהם הצליחו להוריד קיר! את זוכרת את הפיגועים של 96 (שמעתי את הבום של קו 18 שהיתפוצץ לא רחוק מהבית שלי * 2) ? כמה אנשים מתו שם? בכל פיגוע מעל 20! ואילו באינתפדה השנייה הם פצצו אוטובוסים והרגו 10-15. איך זה? פשוט צה"ל מצמצם להם את הידע כל הזמן על-ידי הכנסתם לכלא. כל התירוצים האלו שזה לא מסוכן בגלל שיש גדר ממש לא משכנע. מה אם ימות מתנחל יהודי 1? זה היא שווה? אני עצוב שאת פוסלת שיש מידע מודעיני בגלל שעבר 3.5 שנים, לדעתי זה להפך! אחרי כל-כך הרבה זמן הם חיבים לעשות טעות שתגלה לנו איפה הוא! יכלנו לכבוש את הרצועה ולהוציא אותו 50% חי 50% מת. אבל כנראה שהמנהיגים חושבים שהציבור לא יעמוד בזה!
 

jonap

New member
התגובה שלך לא לעניין! גם אני יכול לומר קשקוש

אבל במקום זה אני מנסה לקיים דיון רצני בנושא. צר לי שאת מקובעת בדעתך ולא מוכנה להגיב לעניין אלא להעליב~ ניתן גם לראות את התיחסות של המפגנים בעד שחרור מחבלים שבאים וצועקים על משפחות שכולות שמפגינים נגד שחרור מחבלים (אני רואה מהחלון)!
 
היית שבוי בגלל הפיגוע הזה ? הבהר בבקשה

אולי בגלל פסיק שנשמט מתקבל הרושם מקריאת דבריך, jonap, שהיית שבוי בגלל הפיגוע שאת התצלומים ממנו מציגים ב'פליקס' לצד 'קליפים' נוספים מפיגועים, וגם מפינוי גוש-קטיף. בבקשה הבהר: 1. מתי היה הפיגוע המצולם (כתוב - בינואר 2009. לא זכור לי מאותו החודש פיגוע נורא כמו המצולם). 2. איפה בדיוק היה הפיגוע הזה ? 3.מתי, כמה זמן, ואיפה היית שבוי ? 4. איך קשור הפיגוע הזה לשבי שלך ? תודה לך מראש על תשובותיך, שרק אחריהן ניתן יהיה להתייחס למסקנה אליה אתה אולי מנסה לכוון: להשאיר את גלעד שליט בשבי, כי כך נמנע פיגועים נוראים בעתיד, כמו זה המצולם. תום.
 

jonap

New member
תשובות:

1. 29 בינואר. 2004 ממש לא 2009!!! 2. הפיגוע היה בר"ח עזה. 3.כתבתי שאני שבוי בפחד, אם זה לא מובן אז אחרי שהעולם מיתפוצץ עליך 3 פעמיים בזמן קצר מאוד אז אתה יושב בבית ולא יוצא אלא אם אתה חייב, ברגע שעובר אמבולנס או מישטרה מדליקים טלוזיה כדי לבדוק אם היה פיגוע ואז מחפשים באינטרנט ככה שעות בגלל סירנה (ר"ח עזה הוא כביש ראשי), רואים אדם רץ ברחוב מייד זה נראה חשוד ואני יכול להמשיך שעות. וזה לא רק אני אלא כל מי שגר בר"ח עזה. זהו שבי של עיר שלמה בידי טרור.אני מקווה שזה ענה לך גם על 4 שלך. 4. אני לא אמרתי להשאיר אותו בשבי אלא לעשות מבצע כדי לשחרר אותו, אז אל תעשה כאילו אני לא אוהב את גלעד שליט! נ.ב אני מביע עמדה, אני חושב שמדובר בסוגייה קשה וטעונה ולכן אם מישהו ניפגע מדבריי שידע שאין זאות בכוונתי.
 
תודה רבה ל-jonap ל תשובתו המהירה

תודה, יונהפ, על מהירות-התשובה ועל התוכן שלה ! אני בהחלט מניח שאכן אתה שבוי בפחד ובחרדות מפני פיגועים נוספים, כמו זה שקישרת אותנו לצילומים ממנו, שהתרחש ברח' עזה בירושלים בינוטר 2004, לדבריך ממש מתחת לביתך. מזה אני גם למד על הדברים שכתבת על ההפגנות אותן אתה רואה מדי פעם מחלונך, באיזו סביבה אתה מתגורר. שוב תודה על תשובתך. ולגבי אמירתך על 'מבצע כדי לשחרר' את גלעד שליט. חזקו עלי דבריהם של יודעים ומקצוענים ובקיאים יותר ממני (בהם, רק להדגמה, הרמטכ"ל דהיום (אשכנזי), ורמטכ"ל לשעבר שהיה גם שר-בטחון (מופז), ורמטכ"ל לשעבר נוסף (ליפקין-שחק), וראשי שב"כ בדימוס כמו איילון, פרי ודיכטר ואחרים), שאמרו שוב ושוב: אין אופציה צבאית ! אילו היתה כזאת, עם סיכויים סבירים להצליח לעומת הסיכונים (שיקולי עלות מול תועלת), חזקה על צה"ל וזרועות-הבטחון האחרות שהיו ממליצים לבעלי-הסמכות להחליט (ראש-הממשלה ושרי ה'קבינט' המדיני-בטחוני) על מבצע-חילוץ צבאי שכזה ! אין המלצה כזאת, כי לעניות הבנתי וידיעתי - אין אופציה כזאת ! (על התשובה לשאלה 'מדוע', ראוי שננסה להתחקות אחרי שגלעד יחזור הביתה חי) נשאר ל'מחליטים' להכריע בין נטישת גלעד שליט, לבין שחרורו במקביל לשחרור אסירים פלשתינים. לצערי ההחלטה כיום, כמו בכל 3 וחצי השנים האחרונות, היא לא להחליט, וכך להוסיף על הסבל של השבוי ועל החרדה של הוריו. זאת החלטה אומללה של שני ראש-ממשלה בישראל, אולמרט ונתניהו. לא לשם כך הם נבחרו. תום.
 

jonap

New member
בדבר אחד אתה ב100% צודק: שיחליטו כבר!

זהו סבל גדול מאוד לכל הצדדים! אין טעם למרוח את זה! אם יהיה היום עסקה אז יהיה מגיע לנו הרבה תשובות ללמה זה לקח 3.5 שנים!!!! מה כל המקצוענים יודעים היום נדע רק עוד שנים ארוכות! נ.ב אם תיהיה עיסקה אני ירקוד אם כל עם ישראל אפילו שאני נגד עיסקה.
 
את התשובות אתה יכול לדרוש כבר עכשיו

אבל אין לך מה לדרוש אותן מנתניהו - פנה ישר לאולמרט.
 
לרקוד עם כולם על הצלחת המעשה שלו אתה מתנגד ?

יש מי שאוהבים 'להכות על חטא' על החזה של זולתם, ויש מי שממהרים להצטרף לריקודי ה'מה יפית' בעקבות ההצלחה של משהו שהם לחמו נגדו בשצף-קצף. מה זה אם לא צביעות, אופורטוניזם, מזוייפות, וניצול מאמציהם של אחרים שנאלצו לא רק לטובת-הענין, אלא לא פחות נגד מכשיליהם שעכשיו רוקדים איתם 'ריקודי-השמחה'. אם לא תצטרף, לפחות מעכשיו, למשתדלים למען שחרור של גלעד שליט, אין זכות לך לרקוד ולא - להבא - לחרוץ דין ולהשתלח במי שכן מנסה לעזור.
 

jonap

New member
שמעת על אידס?

העיסקה מבחנתי זה כמו סקס עם חולת אידס! בזמן המעשה אתה נהנה אח"כ אכלת אותה! השמחה תיהיה על חזרתו של גלעד, העצב יבוא אח"כ.....
 

jonap

New member
אתם חושבים שיש אנשים ששונאים את גלעד

ובגלל זה מתנגדים לעיסקה?? אני מתנגד כי אני אמות מזה! בניגוד לדעה של נועה שרוצה שאנשים ימותו בשביל גלעד (כי הם מתנחלים). אין פה זכויות לא לך ולא לגלעד שליט בכבודו ובעצמו!
 
למעלה