ButtercupA
New member
• יום שלישי פעמיים כי טוב../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif
• יום שלישי פעמיים כי טוב
ושוב הגיע יום שלישי ואנו בפינה שמיועדת לנושאים הנחמדים, הכייפים והנעימים, ליום טוב. זה המקום לכתוב כל דבר טוב שקרה, קורה או מתוכנן לכם ומשמח אתכם. אפשר גם לשלב המלצות על דברים שיעשו לנו כייף וטוב (ספרים, הצגות, ועוד כיד הדימיון הטובה
) אז קדימה, שימחו איתנו
• יום שלישי פעמיים כי טוב