• בגדי כלהו

jak44

New member
• בגדי כלהו

הי בנות ! רציתי ללמוד על העדפותכן לגבי שמלת כלה . הייתן מעדיפות לרכוש או להשכיר שמלה ב: 1. בסטודיו של מעצבת לכלות בלבד ? 2. בסטודיו שבו מעצבים בגדי כלה וערב לאירועים שונים ,במידות שונות . 3 איזה צבע פרט ללבן ושמנת הייתן לובשות ? 4. האם בחורות מלאות אוהבות מחוך צמוד וחסוף? גם במידה גדולה תודה אטי
 

DREAM111

New member
וואו שמלות כלה אחד מחלומותי ../images/Emo9.gif

לעמוד כך בלבן עם בן זוג אוהב שיסתכל במבט מזוגג ומאושר. טוב אז מספיק לחלום ולענות לשאלותיך. 1. קרוב לוודאי שהייתי מעדיפה בסלון כלות מכיוון שקרוב לוודאי הניסיון שלהם הוא עשיר יותר מכל חנות אחרת. 2. טוב שתיים זה כמו 1. 3. אני אישית הייתי הולכת על לבן/שמנת/קרם וכדומה עם בורדו לשבירה או כחול מיוחד סגול צבע מסויים שישבור את כל האחידות הזו. 4. כן בנות מלאות אוהבות מחוך ואוהבות חשוף. אני חושבת שיש בזה משהו סקסי ואני מניחה שכל כלה רוצה ביום חתונתה לא רק להיות יפה אלא גם סקסית ונשית. אני אישית הייתי הולכת על מחשוף שיבליט את החזה ומחוך שיאסוף אותי פחות או יותר.
 

DREAM111

New member
../images/Emo7.gif מה רק לפעמים../images/Emo35.gif

אני רוצה גם.
 

צפרדעית

New member
כלה לא קלה - העדפות

את שמלת הכלה שלי שכרתי ממעצבת אופנה שמתמחה דווקא בבגדי ערב ולא רק בעיצוב שמלות כלה. הבחירה היתה מוצלחת ביותר ואותה מעצבת עשתה עבודה נהדרת. בזמן חיפוש השמלה דוקא ביקרתי אצל כמה ממעצבי השמלות המפורסמים בארץ אך בחרתי לתפור את השמלה שלי אצל המעצבת הספציפית הזאת ומטעמי נוחות/מחיר ומשום היותה מעצבת בחסד. השמלה שלי היתה לבנה צחורה עם פרחים בורוד פוקסיה. אגב, הופתעתי מאוד לגלות במהלך ההכנות לחתונה שלבן דווקא הולם אותי ובטח ובטח לא משמין אותי. וכן, בהחלט שנשים מלאות אוהבות חשוף וצמוד, הרי אנחנו רוצות להיות נסיכות ליום אחד, לא?
 
אישית - לא אוהבת להשכיר!

לפני שנישאתי ערכתי סקר... השכרה יקרה יותר מתפירה ובסוף גם לא נשארת אצלך! תפירה - זה בדיוק איך שאת רוצה נשאר אצלך זול יותר... רק שצריך למצוא תופרת שבאמת באמת תהיה מקצועית. אני מצאתי אחת שכזאת....נהנתי מכל רגע שלבשתי את השמלה מחוך + חצאית נפוחה...מחמיאה מאוד יעידו על כך חלק מהנוכחות בפורום. חשוף אני אוהבת בגבול הנכון.
 
למעלה