•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237

מצב
הנושא נעול.
זה לא נכון לומר שהוא כמו זמן ההגעה לתל אביב

את 141 משלים קו 146 שפועל כל היום כל חצי שעה.
וגם אם קו עתידי דרך כביש הגיבורים יופעל רק בבוקר ואחר הצהריים, זה יהיה קו נהדר עבור תושבי הכרמל שעובדים בעיר התחתית ועבור סטודנטים שגרים בעיר התחתית. איך עיריית חיפה מצפה לשקם את העיר התחתית ולאלכס אותה בסטודנטים, אם זמן ההגעה ממנה לאוניברסיטה הוא כמו זמן ההגעה לתל אביב?!
זה לא נכון לומר שהוא כמו זמן ההגעה לתל אביב
גם לתחנת רכבת לוקח זמן להגיע וגם מתחנת רכבת לוקח זמן להגיע.
אף אחד לא גר בתחנות רכבת.

באותה מידה אפשר לומר שזמן ההגעה מנוה שרת למרכז תל אביב הוא כמו זמן ההגעה לחיפה.
זו לא הסתכלות נכונה.
נסיעות עירוניות בדרך כלל לוקחות זמן שהוא לא פרופורציונלי למרחק בקו אווירי.

ועבור חלק ניכר מתושבי הכרמל שעובדים בעיר התחתית יש אמצעי יעיל יותר להגיע לעיר התחתית (וגם להדר) מקו שיסע עד לגרנד קניון על מנת להיכנס לדרך נחל הגיבורים - קוראים לו: כרמלית.
קו שיסע דרך נחל הגיבורים יועיל בעיקר לחלק מתושבי נוה שאנן, לתושבי ציר חנקין, רוממה וציר חורב-אבא חושי. לגרים בכרמל צפונה יותר קו כזה לא יהיה יעיל יותר מהכרמלית.
 
בסדר, לא צריך להיות קטנוני עם ההשוואה לת"א,

זה לא נכון לומר שהוא כמו זמן ההגעה לתל אביב
גם לתחנת רכבת לוקח זמן להגיע וגם מתחנת רכבת לוקח זמן להגיע.
אף אחד לא גר בתחנות רכבת.

באותה מידה אפשר לומר שזמן ההגעה מנוה שרת למרכז תל אביב הוא כמו זמן ההגעה לחיפה.
זו לא הסתכלות נכונה.
נסיעות עירוניות בדרך כלל לוקחות זמן שהוא לא פרופורציונלי למרחק בקו אווירי.

ועבור חלק ניכר מתושבי הכרמל שעובדים בעיר התחתית יש אמצעי יעיל יותר להגיע לעיר התחתית (וגם להדר) מקו שיסע עד לגרנד קניון על מנת להיכנס לדרך נחל הגיבורים - קוראים לו: כרמלית.
קו שיסע דרך נחל הגיבורים יועיל בעיקר לחלק מתושבי נוה שאנן, לתושבי ציר חנקין, רוממה וציר חורב-אבא חושי. לגרים בכרמל צפונה יותר קו כזה לא יהיה יעיל יותר מהכרמלית.
בסדר, לא צריך להיות קטנוני עם ההשוואה לת"א,
זה היה סתם בשביל לתת פרופורציה ואכן לא לגמרי דייקתי.
והנה, במשפט האחרון שלך הצלחת למנות לפחות ארבע שכונות שהיו מרוויחות מקו כזה, ואתה עדיין חושב שהוא מיותר?
 
אני חושב שקו כזה יכול לשרוד רק עם מספר נסיעות

בסדר, לא צריך להיות קטנוני עם ההשוואה לת"א,
זה היה סתם בשביל לתת פרופורציה ואכן לא לגמרי דייקתי.
והנה, במשפט האחרון שלך הצלחת למנות לפחות ארבע שכונות שהיו מרוויחות מקו כזה, ואתה עדיין חושב שהוא מיותר?
אני חושב שקו כזה יכול לשרוד רק עם מספר נסיעות
בודדות ביום, כמו קווים 143 ו-273 (ובעצם כמו 224 ו-237).
לא רק שהוא לא יתקרב ל-101, הוא אפילו לא יתקרב ל-141.
האם את 224 ו-237 כדאי לשנות כך שיסעו דרך נחל הגיבורים? ייתכן.
 
מזה התחלתי


אני חושב שקו כזה יכול לשרוד רק עם מספר נסיעות
בודדות ביום, כמו קווים 143 ו-273 (ובעצם כמו 224 ו-237).
לא רק שהוא לא יתקרב ל-101, הוא אפילו לא יתקרב ל-141.
האם את 224 ו-237 כדאי לשנות כך שיסעו דרך נחל הגיבורים? ייתכן.
מזה התחלתי
 

tapuzo1

New member
איליה זה ממש לא נכון הנה תעשה חשבון

זה לא נכון לומר שהוא כמו זמן ההגעה לתל אביב
גם לתחנת רכבת לוקח זמן להגיע וגם מתחנת רכבת לוקח זמן להגיע.
אף אחד לא גר בתחנות רכבת.

באותה מידה אפשר לומר שזמן ההגעה מנוה שרת למרכז תל אביב הוא כמו זמן ההגעה לחיפה.
זו לא הסתכלות נכונה.
נסיעות עירוניות בדרך כלל לוקחות זמן שהוא לא פרופורציונלי למרחק בקו אווירי.

ועבור חלק ניכר מתושבי הכרמל שעובדים בעיר התחתית יש אמצעי יעיל יותר להגיע לעיר התחתית (וגם להדר) מקו שיסע עד לגרנד קניון על מנת להיכנס לדרך נחל הגיבורים - קוראים לו: כרמלית.
קו שיסע דרך נחל הגיבורים יועיל בעיקר לחלק מתושבי נוה שאנן, לתושבי ציר חנקין, רוממה וציר חורב-אבא חושי. לגרים בכרמל צפונה יותר קו כזה לא יהיה יעיל יותר מהכרמלית.
איליה זה ממש לא נכון הנה תעשה חשבון
אתה סטודנט שגר במעונות קמפוס הנמל. אתה יכול ללכת ברגל 5 דקות
לרכבת בדיוק לפני שהיא מגיעה ולנסוע איתה ללמוד באונ' תל אביב תוך 50 ד' אתה בתל אביב האוניברסיטה בלי פקקים
ומשם עוד 5 דק' אתה בקמפוס
אתה גם יכול ללמוד באוניברסיטת חיפה = 10 ד' המתנה לאוטובוס + 50 דקות נסיעה באוטובוס, עם פקקים במוריה אולי יותר.

זה הזוי שבחיפה אין כמעט קו אחד שלא לוקח לו שעה שלמה והוא מאריך לרוב הנוסעים בו את הדרך
אולי למעט תושבי הרכס לחורב ולמרכז הכרמל כי זה קו ישר אבל אם אגד היו יכולים היו עושים גם איתם כניסות לשכונות.
 

tapuzo1

New member
במעונות קמפוס הנמל יכלו לשכן אלפי סטודנטים

זה מה שאמרו גם על קו 101.
והנה, מאז שהוא הופעל התדירות שלו רק עולה ועולה.

ואני אשאל אותך את השאלה הנצחית: אם אין מספיק נוסעים שהיו משתמשים בקו הזה, איך זה שכביד הגיבורים לא ריק ממכוניות?

יש מספיק נוסעים מהעיר התחתית לאוניברסיטה כדי למלא לפחות קו יוממים, ולדעתי גם קו רגיל די תדיר.
במעונות קמפוס הנמל יכלו לשכן אלפי סטודנטים
וכבר היום יש שם כמה מאות פשוט אין להם רצון לגור שם אם אין שום קו נורמלי לכרמל
וזה שישנו לוקח שעה עם 50 עצירות...
כנראה שעיריית חיפה רוצה שהעיר התחתית תקרוס אחרת אין הסבר איך אישרו לנתק
אותה מכל קו של אגד מהכרמל ומהדר..
 

tapuzo1

New member
התשובה ממש פשוטה

אני לא מבין למה במקום 224 ו-237 לא מפעילים קו
דרך כביש הגיבורים החדש, שיקצר באמת את הדרך מהעיר התחתית לאוניברסיטה, ולא רק ידלג על כמה תחנות.
התשובה ממש פשוטה
והיא שלאגד לא אכפת.
סיבה נוספת כנראה שאין הרבה עצירות עליו = אגד מרויח הרבה פחות = אין אינטרס להציע קו כזה.
ולכן בקוים שעוברים במנהרות כמו 136 הם דחפו סיבובים בתוך רוממה..
 
"בקוים שעוברים במנהרות כמו 136 הם דחפו

התשובה ממש פשוטה
והיא שלאגד לא אכפת.
סיבה נוספת כנראה שאין הרבה עצירות עליו = אגד מרויח הרבה פחות = אין אינטרס להציע קו כזה.
ולכן בקוים שעוברים במנהרות כמו 136 הם דחפו סיבובים בתוך רוממה..
"בקוים שעוברים במנהרות כמו 136 הם דחפו
סיבובים בתוך רוממה"

136 אינו ממש קו חדש אלא הקו שמחליף את 23 כאשר כל הבדל ביניהם (לפני השינוי האחרון שבוצע ביום שישי האחרון ברחוב העצמאות) הוא הקטע שבין מרכזית המפרץ לצומת קרית אתא.
23, עוד לפני שנוסף לו הקטע שבין הגרנד קניון למרכזית המפרץ דרך המנהרות, עשה את הסיבוב ברוממה.
136 ירש את הסיבוב הזה מ-23 וממש לא דחפו לו את הסיבוב בגלל שהוא עובר במנהרות.
 

tapuzo1

New member
להיפך, דחפו לו סיבובים עוד בתור קו 23

"בקוים שעוברים במנהרות כמו 136 הם דחפו
סיבובים בתוך רוממה"

136 אינו ממש קו חדש אלא הקו שמחליף את 23 כאשר כל הבדל ביניהם (לפני השינוי האחרון שבוצע ביום שישי האחרון ברחוב העצמאות) הוא הקטע שבין מרכזית המפרץ לצומת קרית אתא.
23, עוד לפני שנוסף לו הקטע שבין הגרנד קניון למרכזית המפרץ דרך המנהרות, עשה את הסיבוב ברוממה.
136 ירש את הסיבוב הזה מ-23 וממש לא דחפו לו את הסיבוב בגלל שהוא עובר במנהרות.
להיפך, דחפו לו סיבובים עוד בתור קו 23
סיבוב מיותר בין קרית אליעזר למרכז הכרמל (קו יחיד!) דרך כל הדר,
רק כדי למלא אותו עוד קצת ולתקוע את כל הנוסעים עוד 10 דקות מיותרות לכיוון הכרמל.

סיבוב מיותר בתוך רוממה וסביב הגרנד קניון לבאים ממרכזית המפרץ ..

כדי שחלילה לא יצטרכו לעשות עוד קו נוסף מהדר לכרמל ומרוממה לחורב..
באמת אסון מה היה קורה אם היו משרתים 30 אלף תושבי השכונות האלו
בקוים נוספים.. אגד היה פושט רגל בודאי.
 
יש עוד קו מרוממה לחורב - 24

להיפך, דחפו לו סיבובים עוד בתור קו 23
סיבוב מיותר בין קרית אליעזר למרכז הכרמל (קו יחיד!) דרך כל הדר,
רק כדי למלא אותו עוד קצת ולתקוע את כל הנוסעים עוד 10 דקות מיותרות לכיוון הכרמל.

סיבוב מיותר בתוך רוממה וסביב הגרנד קניון לבאים ממרכזית המפרץ ..

כדי שחלילה לא יצטרכו לעשות עוד קו נוסף מהדר לכרמל ומרוממה לחורב..
באמת אסון מה היה קורה אם היו משרתים 30 אלף תושבי השכונות האלו
בקוים נוספים.. אגד היה פושט רגל בודאי.
יש עוד קו מרוממה לחורב - 24
ובין הדר לכרמל יש כמה וכמה קווים.

הסיבוב ברוממה היה לפני הקטע במנהרות בין מרכזית המפרץ לגרנד קניון.
 

tapuzo1

New member
וכמה האריכו סתם רואים בקוי אומני אקספרס

להיפך, דחפו לו סיבובים עוד בתור קו 23
סיבוב מיותר בין קרית אליעזר למרכז הכרמל (קו יחיד!) דרך כל הדר,
רק כדי למלא אותו עוד קצת ולתקוע את כל הנוסעים עוד 10 דקות מיותרות לכיוון הכרמל.

סיבוב מיותר בתוך רוממה וסביב הגרנד קניון לבאים ממרכזית המפרץ ..

כדי שחלילה לא יצטרכו לעשות עוד קו נוסף מהדר לכרמל ומרוממה לחורב..
באמת אסון מה היה קורה אם היו משרתים 30 אלף תושבי השכונות האלו
בקוים נוספים.. אגד היה פושט רגל בודאי.
וכמה האריכו סתם רואים בקוי אומני אקספרס
קוי אומני אקספרס במסגרת קוי לילה יוצאים מרכבת מרכז דרך המושבה, עולים בשד' הציונות ישירות לכרמל ולחורב..
כל הקו לוקח 15 דקות ולא 35...

במקום המסלול ההזוי שעשה קו 23 / 136 שעכשיו אפילו לא מגיע לרכבת מרכז...
בדיוק קו כזה היה צריך אגד להוציא בכל שעות היום כדי לחבר בין הכרמל לרכבת מרכז בצורה יעילה בלי כניסה
לא להדר ולא לקרית אליעזר ולא דרך צומת דולפין ודרך יפו. קו ישיר למרכז הכרמל מרכבת מרכז.
 
ומה רע בכרמלית על מנת ליסוע בין מרכז הכרמל

וכמה האריכו סתם רואים בקוי אומני אקספרס
קוי אומני אקספרס במסגרת קוי לילה יוצאים מרכבת מרכז דרך המושבה, עולים בשד' הציונות ישירות לכרמל ולחורב..
כל הקו לוקח 15 דקות ולא 35...

במקום המסלול ההזוי שעשה קו 23 / 136 שעכשיו אפילו לא מגיע לרכבת מרכז...
בדיוק קו כזה היה צריך אגד להוציא בכל שעות היום כדי לחבר בין הכרמל לרכבת מרכז בצורה יעילה בלי כניסה
לא להדר ולא לקרית אליעזר ולא דרך צומת דולפין ודרך יפו. קו ישיר למרכז הכרמל מרכבת מרכז.
ומה רע בכרמלית על מנת ליסוע בין מרכז הכרמל
לרכבת מרכז?
 

tapuzo1

New member
מאד פשוט

ומה רע בכרמלית על מנת ליסוע בין מרכז הכרמל
לרכבת מרכז?
מאד פשוט
א. אין כרטיס משותף זה עולה כפול, ואין לזה הצדקה.
ב. להמתין למטרונית, לנסוע לקרית הממשלה, ללכת מהתחנה לכרמלית, לרדת, להמתין לכרמלית + נסיעה
גם זה יכול לקחת 30 דקות..
ג. יש אנשים שיש להם חרדה במקומות כמו הכרמלית ורוצים קו אוטובוס
ד. לא כל אחד שצריך קו אקספרס למרכז הכרמל גר ליד תחנת כרמלית..
למשל עבור תושבי שד' הציונות, רמת התשבי - קו 23 / אקספרס כן ישרת אותם, הכרמלית ממש לא.
ה. קו למרכז הכרמל יכול להמשיך למוריה בעוד הכרמלית מתחייבת למעשה החלפת 3 קוים...
ו. ולמה לא גם וגם? תן למשתמשים לבחור ונראה האם הכרמלית תתמלא או הקו הישיר יתמלא.
יש לי תחושה שכמו קוים 224, 237 הקו הישיר מרכבת מרכז למרכז הכרמל ומשם לחורב
יהיה הקו הכי מלא וזאת רק מכמות התיירים שישתמשו בקו כזה בין כניסות הגנים הבאהיים..
 
יצא מכרז

מאד פשוט
א. אין כרטיס משותף זה עולה כפול, ואין לזה הצדקה.
ב. להמתין למטרונית, לנסוע לקרית הממשלה, ללכת מהתחנה לכרמלית, לרדת, להמתין לכרמלית + נסיעה
גם זה יכול לקחת 30 דקות..
ג. יש אנשים שיש להם חרדה במקומות כמו הכרמלית ורוצים קו אוטובוס
ד. לא כל אחד שצריך קו אקספרס למרכז הכרמל גר ליד תחנת כרמלית..
למשל עבור תושבי שד' הציונות, רמת התשבי - קו 23 / אקספרס כן ישרת אותם, הכרמלית ממש לא.
ה. קו למרכז הכרמל יכול להמשיך למוריה בעוד הכרמלית מתחייבת למעשה החלפת 3 קוים...
ו. ולמה לא גם וגם? תן למשתמשים לבחור ונראה האם הכרמלית תתמלא או הקו הישיר יתמלא.
יש לי תחושה שכמו קוים 224, 237 הקו הישיר מרכבת מרכז למרכז הכרמל ומשם לחורב
יהיה הקו הכי מלא וזאת רק מכמות התיירים שישתמשו בקו כזה בין כניסות הגנים הבאהיים..
יצא מכרז
להתקנת מערכת "רב-קו" בכרמלית.
ואז יהיה שיתוף בין כל החברות...
 

tapuzo1

New member
המטרונית התעכבה 4 שנים, למה לא יצא בהן?

יצא מכרז
להתקנת מערכת "רב-קו" בכרמלית.
ואז יהיה שיתוף בין כל החברות...
המטרונית התעכבה 4 שנים, למה לא יצא בהן?
פתאום נזכרו עכשיו, מה עשו בין 2009 ל-2013?
הרי את המטרונית התחילו בכלל ב-2007..
מה קרה 7 שנים...

וגם אחרי שיהיה כרטיס משותף, נניח - האם העלות תהיה באמת
כמו כרטיס אחד או שכמו בשני אזורי הנסיעה בין חיפה לקריות מישהו יחיליט
שאמנם תוכל לקנות כרטיס משותף אבל הכרמלית תחייב קוד אחר יקר יותר..

וגם אז כמו שהסברתי, הכרמלית זה לא אוטובוס, היא עוברת רק ב-6 נקודות
ולא משרתת אלפי נוסעים שצריכים קו אקספרס כזה בין מרכז הכרמל לרכבת מרכז.
היא לא נמצאת ליד רכבת מרכז אלא מחייבת המתנה לאוטובוס מטרונית, ואז ירידה,
ואז הליכה מיפו לכיכר פריז, ואז המתנה לכרמלית.. גם זה סתם בזבוז רבע שעה נוספת.
 
לכרמלית מחיר כמו תח"צ רגילה

המטרונית התעכבה 4 שנים, למה לא יצא בהן?
פתאום נזכרו עכשיו, מה עשו בין 2009 ל-2013?
הרי את המטרונית התחילו בכלל ב-2007..
מה קרה 7 שנים...

וגם אחרי שיהיה כרטיס משותף, נניח - האם העלות תהיה באמת
כמו כרטיס אחד או שכמו בשני אזורי הנסיעה בין חיפה לקריות מישהו יחיליט
שאמנם תוכל לקנות כרטיס משותף אבל הכרמלית תחייב קוד אחר יקר יותר..

וגם אז כמו שהסברתי, הכרמלית זה לא אוטובוס, היא עוברת רק ב-6 נקודות
ולא משרתת אלפי נוסעים שצריכים קו אקספרס כזה בין מרכז הכרמל לרכבת מרכז.
היא לא נמצאת ליד רכבת מרכז אלא מחייבת המתנה לאוטובוס מטרונית, ואז ירידה,
ואז הליכה מיפו לכיכר פריז, ואז המתנה לכרמלית.. גם זה סתם בזבוז רבע שעה נוספת.
לכרמלית מחיר כמו תח"צ רגילה
כעת אין מעבר בין כרמלית לאוטובוס,
או אפשרות לנסיעה נוספת בכרמלית בתוך 90 דקות.
קוד הנסיעה בכרמלית הוא חיפה = 6.90 ₪ ואין זה משנה מי מסיע את הציבור: אגד, דן בצפון או הכרמלית.
בזמנו ניתן היה לרכוש חופשי חודשי משולב אגד כרמלית למרחב חיפה,
התוספת עבור הכרמלית כיום היא 72 ₪ לעלות החופשי חודשי,
חופשי חודשי כרמלית בלבד עולה כמו חופשי חודשי אזור חיפה.
 

tapuzo1

New member
נכון, העלות כפולה

לכרמלית מחיר כמו תח"צ רגילה
כעת אין מעבר בין כרמלית לאוטובוס,
או אפשרות לנסיעה נוספת בכרמלית בתוך 90 דקות.
קוד הנסיעה בכרמלית הוא חיפה = 6.90 ₪ ואין זה משנה מי מסיע את הציבור: אגד, דן בצפון או הכרמלית.
בזמנו ניתן היה לרכוש חופשי חודשי משולב אגד כרמלית למרחב חיפה,
התוספת עבור הכרמלית כיום היא 72 ₪ לעלות החופשי חודשי,
חופשי חודשי כרמלית בלבד עולה כמו חופשי חודשי אזור חיפה.
נכון, העלות כפולה
אתה מכיר הרבה אנשים שישלמו 13.80 כשיש להם אופציה לנסוע באוטובוס בקו ישיר ומהיר
יותר עבור 6.90? אני לא. השאלה הגדולה מדוע לא מבצעים חיבור אחד, לא מבקש 10 קוים -
קו אחד אקספרס ישיר בלי לולאות בין רכבת מרכז, דרך המושבה ושד' הציונות ושד' הנשיא
אל מרכז הכרמל?
למה להתעלל בתושבים, בסטודנטים, בתיירים, במתנדבים הבאהיים, בקשישים?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
tapuzo1 היקר

•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237
יוזמה שבאה מסטודנטים בהדר שראו שקו 37 לוקח להם 50 דקות לאוניברסיטה (כמו נסיעת רכבת לת"א)
לבצע שני קוים מהירים "אקספרס" שעוצרים רק בכמה תחנות עיקריות, קו 224 + קו 237.
אז אגד הסכימו איכשהו, אבל בתדירות אפסית - שני קוים בבוקר ושניים בערב בלבד.

השבוע הקוים לא הגיעו. סטודנטים חיכו בתחנות, אפילו 15-20 דקות קודם כי אין לדעת מתי הקו באמת
בא, כל יום השעה שונה. חיכו, חיכו, חיכו... אין קוי אקספרס. לא 224, ולא 237.
למה אין????

אה אגד שכחו לבשר לנו שהם מבטלים את הקוים בחופשות של משרד החינוך כי הקוים משרתים גם את
בתי הספר כמו בית ספר הריאלי. רגע אז מה?
הרי הסטודנטים עדיין לומדים, אנשים עדיין נוסעים לעבודה איתם - למה לבטל את הקוים?
ואם החלטתם לבטל בהתאם לחופשות משרד החינוך, דבר הזוי לכשעצמו,

למה לא להודיע על זה בשום מקום מראש????????
כדי שאנשים לא יעמדו שעה לחכות לאוטובוס שלא מגיע?????????

אם מישהו רוצה תביעה ייצוגית - הזדמנות פז. אמן.
tapuzo1 היקר
אני מזהיר אותך שאם לא תרגיע את טון הדיבור שלך - תיחסם לצמיתות מיידית וללא אזהרה נוספת.
 

down under

New member
מדוע לא חוסמים אותו או חוסמים אותו +

•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237
יוזמה שבאה מסטודנטים בהדר שראו שקו 37 לוקח להם 50 דקות לאוניברסיטה (כמו נסיעת רכבת לת"א)
לבצע שני קוים מהירים "אקספרס" שעוצרים רק בכמה תחנות עיקריות, קו 224 + קו 237.
אז אגד הסכימו איכשהו, אבל בתדירות אפסית - שני קוים בבוקר ושניים בערב בלבד.

השבוע הקוים לא הגיעו. סטודנטים חיכו בתחנות, אפילו 15-20 דקות קודם כי אין לדעת מתי הקו באמת
בא, כל יום השעה שונה. חיכו, חיכו, חיכו... אין קוי אקספרס. לא 224, ולא 237.
למה אין????

אה אגד שכחו לבשר לנו שהם מבטלים את הקוים בחופשות של משרד החינוך כי הקוים משרתים גם את
בתי הספר כמו בית ספר הריאלי. רגע אז מה?
הרי הסטודנטים עדיין לומדים, אנשים עדיין נוסעים לעבודה איתם - למה לבטל את הקוים?
ואם החלטתם לבטל בהתאם לחופשות משרד החינוך, דבר הזוי לכשעצמו,

למה לא להודיע על זה בשום מקום מראש????????
כדי שאנשים לא יעמדו שעה לחכות לאוטובוס שלא מגיע?????????

אם מישהו רוצה תביעה ייצוגית - הזדמנות פז. אמן.
מדוע לא חוסמים אותו או חוסמים אותו +
אאוטינג מלא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה