עמוד השדרה
New member
זה לא נכון לומר שהוא כמו זמן ההגעה לתל אביב
גם לתחנת רכבת לוקח זמן להגיע וגם מתחנת רכבת לוקח זמן להגיע.
אף אחד לא גר בתחנות רכבת.
באותה מידה אפשר לומר שזמן ההגעה מנוה שרת למרכז תל אביב הוא כמו זמן ההגעה לחיפה.
זו לא הסתכלות נכונה.
נסיעות עירוניות בדרך כלל לוקחות זמן שהוא לא פרופורציונלי למרחק בקו אווירי.
ועבור חלק ניכר מתושבי הכרמל שעובדים בעיר התחתית יש אמצעי יעיל יותר להגיע לעיר התחתית (וגם להדר) מקו שיסע עד לגרנד קניון על מנת להיכנס לדרך נחל הגיבורים - קוראים לו: כרמלית.
קו שיסע דרך נחל הגיבורים יועיל בעיקר לחלק מתושבי נוה שאנן, לתושבי ציר חנקין, רוממה וציר חורב-אבא חושי. לגרים בכרמל צפונה יותר קו כזה לא יהיה יעיל יותר מהכרמלית.
זה לא נכון לומר שהוא כמו זמן ההגעה לתל אביבאת 141 משלים קו 146 שפועל כל היום כל חצי שעה.
וגם אם קו עתידי דרך כביש הגיבורים יופעל רק בבוקר ואחר הצהריים, זה יהיה קו נהדר עבור תושבי הכרמל שעובדים בעיר התחתית ועבור סטודנטים שגרים בעיר התחתית. איך עיריית חיפה מצפה לשקם את העיר התחתית ולאלכס אותה בסטודנטים, אם זמן ההגעה ממנה לאוניברסיטה הוא כמו זמן ההגעה לתל אביב?!
גם לתחנת רכבת לוקח זמן להגיע וגם מתחנת רכבת לוקח זמן להגיע.
אף אחד לא גר בתחנות רכבת.
באותה מידה אפשר לומר שזמן ההגעה מנוה שרת למרכז תל אביב הוא כמו זמן ההגעה לחיפה.
זו לא הסתכלות נכונה.
נסיעות עירוניות בדרך כלל לוקחות זמן שהוא לא פרופורציונלי למרחק בקו אווירי.
ועבור חלק ניכר מתושבי הכרמל שעובדים בעיר התחתית יש אמצעי יעיל יותר להגיע לעיר התחתית (וגם להדר) מקו שיסע עד לגרנד קניון על מנת להיכנס לדרך נחל הגיבורים - קוראים לו: כרמלית.
קו שיסע דרך נחל הגיבורים יועיל בעיקר לחלק מתושבי נוה שאנן, לתושבי ציר חנקין, רוממה וציר חורב-אבא חושי. לגרים בכרמל צפונה יותר קו כזה לא יהיה יעיל יותר מהכרמלית.