•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237

מצב
הנושא נעול.

tapuzo1

New member
•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237

•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237
יוזמה שבאה מסטודנטים בהדר שראו שקו 37 לוקח להם 50 דקות לאוניברסיטה (כמו נסיעת רכבת לת"א)
לבצע שני קוים מהירים "אקספרס" שעוצרים רק בכמה תחנות עיקריות, קו 224 + קו 237.
אז אגד הסכימו איכשהו, אבל בתדירות אפסית - שני קוים בבוקר ושניים בערב בלבד.

השבוע הקוים לא הגיעו. סטודנטים חיכו בתחנות, אפילו 15-20 דקות קודם כי אין לדעת מתי הקו באמת
בא, כל יום השעה שונה. חיכו, חיכו, חיכו... אין קוי אקספרס. לא 224, ולא 237.
למה אין????

אה אגד שכחו לבשר לנו שהם מבטלים את הקוים בחופשות של משרד החינוך כי הקוים משרתים גם את
בתי הספר כמו בית ספר הריאלי. רגע אז מה?
הרי הסטודנטים עדיין לומדים, אנשים עדיין נוסעים לעבודה איתם - למה לבטל את הקוים?
ואם החלטתם לבטל בהתאם לחופשות משרד החינוך, דבר הזוי לכשעצמו,

למה לא להודיע על זה בשום מקום מראש????????
כדי שאנשים לא יעמדו שעה לחכות לאוטובוס שלא מגיע?????????

אם מישהו רוצה תביעה ייצוגית - הזדמנות פז. אמן.
 

tapuzo1

New member
המשך הסיוט אגד + יפה נוף בחיפה: ביטולי קוים

•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237
יוזמה שבאה מסטודנטים בהדר שראו שקו 37 לוקח להם 50 דקות לאוניברסיטה (כמו נסיעת רכבת לת"א)
לבצע שני קוים מהירים "אקספרס" שעוצרים רק בכמה תחנות עיקריות, קו 224 + קו 237.
אז אגד הסכימו איכשהו, אבל בתדירות אפסית - שני קוים בבוקר ושניים בערב בלבד.

השבוע הקוים לא הגיעו. סטודנטים חיכו בתחנות, אפילו 15-20 דקות קודם כי אין לדעת מתי הקו באמת
בא, כל יום השעה שונה. חיכו, חיכו, חיכו... אין קוי אקספרס. לא 224, ולא 237.
למה אין????

אה אגד שכחו לבשר לנו שהם מבטלים את הקוים בחופשות של משרד החינוך כי הקוים משרתים גם את
בתי הספר כמו בית ספר הריאלי. רגע אז מה?
הרי הסטודנטים עדיין לומדים, אנשים עדיין נוסעים לעבודה איתם - למה לבטל את הקוים?
ואם החלטתם לבטל בהתאם לחופשות משרד החינוך, דבר הזוי לכשעצמו,

למה לא להודיע על זה בשום מקום מראש????????
כדי שאנשים לא יעמדו שעה לחכות לאוטובוס שלא מגיע?????????

אם מישהו רוצה תביעה ייצוגית - הזדמנות פז. אמן.
המשך הסיוט אגד + יפה נוף בחיפה: ביטולי קוים

עידן יוסף News1.co.il | תגובות הצטרפות ל- VIP

נוסעי קו 115 צפויים לסבול [צילום: שמואל וולף]
תחנות מבוטלות
פעימה בעייתית: אגד מתנתק מהמטרונית
ב-4.4 ישתנה מערך של 14 קווי אגד בקריות ובחיפה
קריית הממשלה מנותקת מהצ'ק פוסט חיבורים למעבר בין אגד למטרונית ינותקו

כך למשל, קווים 5, 10, 12 ו-136 של אגד לא יגיעו יותר לקריית הממשלה.
הרעיון לחלופה לקווים אלה באמצעות מעבר בקווי אגד חלופיים (16, 17, 24) עם תדירות משולבת של כל 3 דקות לא ישים,
בשל ריחוק תחנת הירידה מתחנת האיסוף של הקו הבא המצריך הליכה מרובה.

קריית הממשלה מנותקת מצומת הצ'ק פוסט, בשל ביטול הקווים 103 ו-108 ובין שתי הנקודות
החשובות האפשרות לעבור היא במעבר לא קל תחנת דרך גשר פז.

עד היום נסעו האוטובוסים בכבישים הרגילים, ובשל הפקקים נגרמו איחורים. ניתן היה לתקן את העניין באמצעות מתן אישור
לקווי אגד אלה לנסוע בנתיבי המטרונית, כפי שקיים בכמה מקומות (בשכונת הדר בחיפה, ברחוב יוספטל בקריית אתא,
בשדרות ירושלים בקריית ים - מסביוני ים עד מרכזית הקריות), אולם במשרד התחבורה ובחברה העירונית "יפה נוף"
לא אישרו לאגד לנסוע בנתיב המטרונית ולכן אושר לאגד לקצר את הקו כדי להימנע מפקקים.

כמו-כן ראוי היה לתגבר את הקשר מהקריות לבית חולים כרמל, לבני ציון ולעוד יעדים שאליהם המטרונית אינה מגיעה, באמצעות 132.
לנוסעים שיירדו מהמטרונית בתחנות דרך העצמאות לא יהיו אוטובוסים כדי להמשיך בהם את הנסיעה אל היעד, בשל ביטול נסיעת הקווים 10 ו-12 באזור זה.
באגד כנראה לא ממש מרוצים מהשינויים החדשים, ומפנים מראש נוסעים שמבקשים להתלונן לחברת יפה נוף. גם אותנו הפנו לקבל תשובות מחברת יפה נוף.

לשאלת News1, מדוע אגד לא ייסע לקריית הממשלה בקווים 5, 10, 12 ו-136 השיבו ביפה נוף כי "קווים אלה נוסעים מחוץ לתשתית המטרונית ברחוב העצמאות עד קריית הממשלה. מסקרים שביצעה חברת יפה נוף עולה כי רוב רובם של הנוסעים מעדיפים לבצע מעבר לקווי המטרונית 1 ו-2 כדי להגיע לקריית הממשלה. קווי אגד אלה נוסעים כמעט ריקים ברחוב העצמאות ללא הצדקה. הלכך הם יקוצרו עד לרכבת בת גלים. קו 10 יקוצר עד לשכונת הדר".

למרות ה"נוחות" של הנוסעים לבצע מעבר למטרונית, הם מפסידים לפחות כ-10 דקות בדרך ליעד שלהם. הסיבה לכך כפולה - יש תמיד מרווח של כמה דקות בין קו אגד כלשהו לקו המטרונית (במיוחד בקו מס' 1), וגם מסלול נסיעת המטרונית ארוך ב-500 מטרים לפחות עם 5 תחנות במקום 2 של אגד. לאחר כל תחנה יש רמזור ולרוב המטרונית מגיעה אליו כשהוא אדום, כי אין למטרונית עדיפות ברמזורים כפי שהובטח.
 

tapuzo1

New member
יפה נוף עושים הכל להבריח נוסעים מהתח"צ בחיפה

המשך הסיוט אגד + יפה נוף בחיפה: ביטולי קוים

עידן יוסף News1.co.il | תגובות הצטרפות ל- VIP

נוסעי קו 115 צפויים לסבול [צילום: שמואל וולף]
תחנות מבוטלות
פעימה בעייתית: אגד מתנתק מהמטרונית
ב-4.4 ישתנה מערך של 14 קווי אגד בקריות ובחיפה
קריית הממשלה מנותקת מהצ'ק פוסט חיבורים למעבר בין אגד למטרונית ינותקו

כך למשל, קווים 5, 10, 12 ו-136 של אגד לא יגיעו יותר לקריית הממשלה.
הרעיון לחלופה לקווים אלה באמצעות מעבר בקווי אגד חלופיים (16, 17, 24) עם תדירות משולבת של כל 3 דקות לא ישים,
בשל ריחוק תחנת הירידה מתחנת האיסוף של הקו הבא המצריך הליכה מרובה.

קריית הממשלה מנותקת מצומת הצ'ק פוסט, בשל ביטול הקווים 103 ו-108 ובין שתי הנקודות
החשובות האפשרות לעבור היא במעבר לא קל תחנת דרך גשר פז.

עד היום נסעו האוטובוסים בכבישים הרגילים, ובשל הפקקים נגרמו איחורים. ניתן היה לתקן את העניין באמצעות מתן אישור
לקווי אגד אלה לנסוע בנתיבי המטרונית, כפי שקיים בכמה מקומות (בשכונת הדר בחיפה, ברחוב יוספטל בקריית אתא,
בשדרות ירושלים בקריית ים - מסביוני ים עד מרכזית הקריות), אולם במשרד התחבורה ובחברה העירונית "יפה נוף"
לא אישרו לאגד לנסוע בנתיב המטרונית ולכן אושר לאגד לקצר את הקו כדי להימנע מפקקים.

כמו-כן ראוי היה לתגבר את הקשר מהקריות לבית חולים כרמל, לבני ציון ולעוד יעדים שאליהם המטרונית אינה מגיעה, באמצעות 132.
לנוסעים שיירדו מהמטרונית בתחנות דרך העצמאות לא יהיו אוטובוסים כדי להמשיך בהם את הנסיעה אל היעד, בשל ביטול נסיעת הקווים 10 ו-12 באזור זה.
באגד כנראה לא ממש מרוצים מהשינויים החדשים, ומפנים מראש נוסעים שמבקשים להתלונן לחברת יפה נוף. גם אותנו הפנו לקבל תשובות מחברת יפה נוף.

לשאלת News1, מדוע אגד לא ייסע לקריית הממשלה בקווים 5, 10, 12 ו-136 השיבו ביפה נוף כי "קווים אלה נוסעים מחוץ לתשתית המטרונית ברחוב העצמאות עד קריית הממשלה. מסקרים שביצעה חברת יפה נוף עולה כי רוב רובם של הנוסעים מעדיפים לבצע מעבר לקווי המטרונית 1 ו-2 כדי להגיע לקריית הממשלה. קווי אגד אלה נוסעים כמעט ריקים ברחוב העצמאות ללא הצדקה. הלכך הם יקוצרו עד לרכבת בת גלים. קו 10 יקוצר עד לשכונת הדר".

למרות ה"נוחות" של הנוסעים לבצע מעבר למטרונית, הם מפסידים לפחות כ-10 דקות בדרך ליעד שלהם. הסיבה לכך כפולה - יש תמיד מרווח של כמה דקות בין קו אגד כלשהו לקו המטרונית (במיוחד בקו מס' 1), וגם מסלול נסיעת המטרונית ארוך ב-500 מטרים לפחות עם 5 תחנות במקום 2 של אגד. לאחר כל תחנה יש רמזור ולרוב המטרונית מגיעה אליו כשהוא אדום, כי אין למטרונית עדיפות ברמזורים כפי שהובטח.
יפה נוף עושים הכל להבריח נוסעים מהתח"צ בחיפה
 

asmopil

New member
נכון רק בחלקו

המשך הסיוט אגד + יפה נוף בחיפה: ביטולי קוים

עידן יוסף News1.co.il | תגובות הצטרפות ל- VIP

נוסעי קו 115 צפויים לסבול [צילום: שמואל וולף]
תחנות מבוטלות
פעימה בעייתית: אגד מתנתק מהמטרונית
ב-4.4 ישתנה מערך של 14 קווי אגד בקריות ובחיפה
קריית הממשלה מנותקת מהצ'ק פוסט חיבורים למעבר בין אגד למטרונית ינותקו

כך למשל, קווים 5, 10, 12 ו-136 של אגד לא יגיעו יותר לקריית הממשלה.
הרעיון לחלופה לקווים אלה באמצעות מעבר בקווי אגד חלופיים (16, 17, 24) עם תדירות משולבת של כל 3 דקות לא ישים,
בשל ריחוק תחנת הירידה מתחנת האיסוף של הקו הבא המצריך הליכה מרובה.

קריית הממשלה מנותקת מצומת הצ'ק פוסט, בשל ביטול הקווים 103 ו-108 ובין שתי הנקודות
החשובות האפשרות לעבור היא במעבר לא קל תחנת דרך גשר פז.

עד היום נסעו האוטובוסים בכבישים הרגילים, ובשל הפקקים נגרמו איחורים. ניתן היה לתקן את העניין באמצעות מתן אישור
לקווי אגד אלה לנסוע בנתיבי המטרונית, כפי שקיים בכמה מקומות (בשכונת הדר בחיפה, ברחוב יוספטל בקריית אתא,
בשדרות ירושלים בקריית ים - מסביוני ים עד מרכזית הקריות), אולם במשרד התחבורה ובחברה העירונית "יפה נוף"
לא אישרו לאגד לנסוע בנתיב המטרונית ולכן אושר לאגד לקצר את הקו כדי להימנע מפקקים.

כמו-כן ראוי היה לתגבר את הקשר מהקריות לבית חולים כרמל, לבני ציון ולעוד יעדים שאליהם המטרונית אינה מגיעה, באמצעות 132.
לנוסעים שיירדו מהמטרונית בתחנות דרך העצמאות לא יהיו אוטובוסים כדי להמשיך בהם את הנסיעה אל היעד, בשל ביטול נסיעת הקווים 10 ו-12 באזור זה.
באגד כנראה לא ממש מרוצים מהשינויים החדשים, ומפנים מראש נוסעים שמבקשים להתלונן לחברת יפה נוף. גם אותנו הפנו לקבל תשובות מחברת יפה נוף.

לשאלת News1, מדוע אגד לא ייסע לקריית הממשלה בקווים 5, 10, 12 ו-136 השיבו ביפה נוף כי "קווים אלה נוסעים מחוץ לתשתית המטרונית ברחוב העצמאות עד קריית הממשלה. מסקרים שביצעה חברת יפה נוף עולה כי רוב רובם של הנוסעים מעדיפים לבצע מעבר לקווי המטרונית 1 ו-2 כדי להגיע לקריית הממשלה. קווי אגד אלה נוסעים כמעט ריקים ברחוב העצמאות ללא הצדקה. הלכך הם יקוצרו עד לרכבת בת גלים. קו 10 יקוצר עד לשכונת הדר".

למרות ה"נוחות" של הנוסעים לבצע מעבר למטרונית, הם מפסידים לפחות כ-10 דקות בדרך ליעד שלהם. הסיבה לכך כפולה - יש תמיד מרווח של כמה דקות בין קו אגד כלשהו לקו המטרונית (במיוחד בקו מס' 1), וגם מסלול נסיעת המטרונית ארוך ב-500 מטרים לפחות עם 5 תחנות במקום 2 של אגד. לאחר כל תחנה יש רמזור ולרוב המטרונית מגיעה אליו כשהוא אדום, כי אין למטרונית עדיפות ברמזורים כפי שהובטח.
נכון רק בחלקו
המעבר בין קווי אגד למטרונית אינו יעיל וזה משום שאין לנם תחנות משותפות, והצורך בחציית כבישים הוא מרחק הליכה של 500 מטר לעתים, מקטין מאד את יעילות קווי אגד והמטרונית גם יחד. וזה נכון ביותר.

יש קישור לקריית הממשלה עם הצ'ק פוסט באמצעות מטרונית 1 ו- 2 שעוצרות מול בניין הטיל וממנו יש מעלית למפלס העליון של קרית הממשלה. אם כי נכון וראוי היה להעביר את מטרונית 2 ברחוב פל ים.

אני לא חושב שיש צורך בקישור ישיר בין הקריות לבתי החולים בני ציון וכרמל. ולא ברור האם יש צורך כזה מהעיר התחתית ובטח שלא מרחוב העצמאות. אם כבר, אולי כדאי להוריד את 28 לבי"ח כרמל, ואז לוואדי יש קישור ישיר לבי"ח כרמל. ובכלל הנוסעים מהקריות לביה"ח האלו צריכים להחליף במרכזית המפרץ ולא בדרך העצמאות. ואם אתה מגיע ממערב חיפה יש לך את 12 החדש.
 

tapuzo1

New member
כי מה בסך הכל יש בעיר התחתית?

נכון רק בחלקו
המעבר בין קווי אגד למטרונית אינו יעיל וזה משום שאין לנם תחנות משותפות, והצורך בחציית כבישים הוא מרחק הליכה של 500 מטר לעתים, מקטין מאד את יעילות קווי אגד והמטרונית גם יחד. וזה נכון ביותר.

יש קישור לקריית הממשלה עם הצ'ק פוסט באמצעות מטרונית 1 ו- 2 שעוצרות מול בניין הטיל וממנו יש מעלית למפלס העליון של קרית הממשלה. אם כי נכון וראוי היה להעביר את מטרונית 2 ברחוב פל ים.

אני לא חושב שיש צורך בקישור ישיר בין הקריות לבתי החולים בני ציון וכרמל. ולא ברור האם יש צורך כזה מהעיר התחתית ובטח שלא מרחוב העצמאות. אם כבר, אולי כדאי להוריד את 28 לבי"ח כרמל, ואז לוואדי יש קישור ישיר לבי"ח כרמל. ובכלל הנוסעים מהקריות לביה"ח האלו צריכים להחליף במרכזית המפרץ ולא בדרך העצמאות. ואם אתה מגיע ממערב חיפה יש לך את 12 החדש.
כי מה בסך הכל יש בעיר התחתית?
רכבת מרכז? נמל? קרית ממשלה? רחובות מסחריים?
בתי מלון? מושבה?
למה שירצו להגיע אליהם מהכרמל ומהם לבי"ח כרמל?
ברור בו ננתק את כל העיר ואז נתהה למה כולם ברכב פרטי פוקקים את שד' הציונות כל בוקר שעתיים
 
הנסיעה לצ'ק פוסט / הנסיעה לקרית אתא

נכון רק בחלקו
המעבר בין קווי אגד למטרונית אינו יעיל וזה משום שאין לנם תחנות משותפות, והצורך בחציית כבישים הוא מרחק הליכה של 500 מטר לעתים, מקטין מאד את יעילות קווי אגד והמטרונית גם יחד. וזה נכון ביותר.

יש קישור לקריית הממשלה עם הצ'ק פוסט באמצעות מטרונית 1 ו- 2 שעוצרות מול בניין הטיל וממנו יש מעלית למפלס העליון של קרית הממשלה. אם כי נכון וראוי היה להעביר את מטרונית 2 ברחוב פל ים.

אני לא חושב שיש צורך בקישור ישיר בין הקריות לבתי החולים בני ציון וכרמל. ולא ברור האם יש צורך כזה מהעיר התחתית ובטח שלא מרחוב העצמאות. אם כבר, אולי כדאי להוריד את 28 לבי"ח כרמל, ואז לוואדי יש קישור ישיר לבי"ח כרמל. ובכלל הנוסעים מהקריות לביה"ח האלו צריכים להחליף במרכזית המפרץ ולא בדרך העצמאות. ואם אתה מגיע ממערב חיפה יש לך את 12 החדש.
הנסיעה לצ'ק פוסט / הנסיעה לקרית אתא
המעבר הכי קרוב הוא בתחנת ''גשר פז'',
אך מעבר החציה הקיים מרוחק מהתחנה לכיוון גשר פז,
בעוד שהתחנה לקווי אגד, נמצאת מערבית מתחנת המטרונית.
קו 1 של המטרונית רצוי שיעבור בדרך יפו כמו מסלול קו 103
ויש תחנת מטרונית הנמצאת לפני הצומת דרך העצמאות/שדרות בן גוריון.
האם הקמת התחנה הזו היא מיותרת?
גם שינוי מסלול קו 2 בפניה לקרית אתא במקום לפנות ימינה בצומת קרית חיים לרחוב העמקים בקרית ביאליק,
ובכך נוספת תחנה לקו 2 תחנת ''בן צבי'', אפילו הכינו מקום ל-2 מטרוניות בקו העצירה , ובשל כך נבנתה במהירות תחנת המטרונית ''הדשנים''
 

asmopil

New member
קו 1

הנסיעה לצ'ק פוסט / הנסיעה לקרית אתא
המעבר הכי קרוב הוא בתחנת ''גשר פז'',
אך מעבר החציה הקיים מרוחק מהתחנה לכיוון גשר פז,
בעוד שהתחנה לקווי אגד, נמצאת מערבית מתחנת המטרונית.
קו 1 של המטרונית רצוי שיעבור בדרך יפו כמו מסלול קו 103
ויש תחנת מטרונית הנמצאת לפני הצומת דרך העצמאות/שדרות בן גוריון.
האם הקמת התחנה הזו היא מיותרת?
גם שינוי מסלול קו 2 בפניה לקרית אתא במקום לפנות ימינה בצומת קרית חיים לרחוב העמקים בקרית ביאליק,
ובכך נוספת תחנה לקו 2 תחנת ''בן צבי'', אפילו הכינו מקום ל-2 מטרוניות בקו העצירה , ובשל כך נבנתה במהירות תחנת המטרונית ''הדשנים''
קו 1
מסכים עמך לחלוטין. אין שום סיבה להעביר את שתי המטרוניות ברחוב רוטשילד ושדרות המגינים.
 
קו 115

המשך הסיוט אגד + יפה נוף בחיפה: ביטולי קוים

עידן יוסף News1.co.il | תגובות הצטרפות ל- VIP

נוסעי קו 115 צפויים לסבול [צילום: שמואל וולף]
תחנות מבוטלות
פעימה בעייתית: אגד מתנתק מהמטרונית
ב-4.4 ישתנה מערך של 14 קווי אגד בקריות ובחיפה
קריית הממשלה מנותקת מהצ'ק פוסט חיבורים למעבר בין אגד למטרונית ינותקו

כך למשל, קווים 5, 10, 12 ו-136 של אגד לא יגיעו יותר לקריית הממשלה.
הרעיון לחלופה לקווים אלה באמצעות מעבר בקווי אגד חלופיים (16, 17, 24) עם תדירות משולבת של כל 3 דקות לא ישים,
בשל ריחוק תחנת הירידה מתחנת האיסוף של הקו הבא המצריך הליכה מרובה.

קריית הממשלה מנותקת מצומת הצ'ק פוסט, בשל ביטול הקווים 103 ו-108 ובין שתי הנקודות
החשובות האפשרות לעבור היא במעבר לא קל תחנת דרך גשר פז.

עד היום נסעו האוטובוסים בכבישים הרגילים, ובשל הפקקים נגרמו איחורים. ניתן היה לתקן את העניין באמצעות מתן אישור
לקווי אגד אלה לנסוע בנתיבי המטרונית, כפי שקיים בכמה מקומות (בשכונת הדר בחיפה, ברחוב יוספטל בקריית אתא,
בשדרות ירושלים בקריית ים - מסביוני ים עד מרכזית הקריות), אולם במשרד התחבורה ובחברה העירונית "יפה נוף"
לא אישרו לאגד לנסוע בנתיב המטרונית ולכן אושר לאגד לקצר את הקו כדי להימנע מפקקים.

כמו-כן ראוי היה לתגבר את הקשר מהקריות לבית חולים כרמל, לבני ציון ולעוד יעדים שאליהם המטרונית אינה מגיעה, באמצעות 132.
לנוסעים שיירדו מהמטרונית בתחנות דרך העצמאות לא יהיו אוטובוסים כדי להמשיך בהם את הנסיעה אל היעד, בשל ביטול נסיעת הקווים 10 ו-12 באזור זה.
באגד כנראה לא ממש מרוצים מהשינויים החדשים, ומפנים מראש נוסעים שמבקשים להתלונן לחברת יפה נוף. גם אותנו הפנו לקבל תשובות מחברת יפה נוף.

לשאלת News1, מדוע אגד לא ייסע לקריית הממשלה בקווים 5, 10, 12 ו-136 השיבו ביפה נוף כי "קווים אלה נוסעים מחוץ לתשתית המטרונית ברחוב העצמאות עד קריית הממשלה. מסקרים שביצעה חברת יפה נוף עולה כי רוב רובם של הנוסעים מעדיפים לבצע מעבר לקווי המטרונית 1 ו-2 כדי להגיע לקריית הממשלה. קווי אגד אלה נוסעים כמעט ריקים ברחוב העצמאות ללא הצדקה. הלכך הם יקוצרו עד לרכבת בת גלים. קו 10 יקוצר עד לשכונת הדר".

למרות ה"נוחות" של הנוסעים לבצע מעבר למטרונית, הם מפסידים לפחות כ-10 דקות בדרך ליעד שלהם. הסיבה לכך כפולה - יש תמיד מרווח של כמה דקות בין קו אגד כלשהו לקו המטרונית (במיוחד בקו מס' 1), וגם מסלול נסיעת המטרונית ארוך ב-500 מטרים לפחות עם 5 תחנות במקום 2 של אגד. לאחר כל תחנה יש רמזור ולרוב המטרונית מגיעה אליו כשהוא אדום, כי אין למטרונית עדיפות ברמזורים כפי שהובטח.
קו 115
זו התמונה מהכתבה.
 
כינוי חדש? יטופל.

•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237
יוזמה שבאה מסטודנטים בהדר שראו שקו 37 לוקח להם 50 דקות לאוניברסיטה (כמו נסיעת רכבת לת"א)
לבצע שני קוים מהירים "אקספרס" שעוצרים רק בכמה תחנות עיקריות, קו 224 + קו 237.
אז אגד הסכימו איכשהו, אבל בתדירות אפסית - שני קוים בבוקר ושניים בערב בלבד.

השבוע הקוים לא הגיעו. סטודנטים חיכו בתחנות, אפילו 15-20 דקות קודם כי אין לדעת מתי הקו באמת
בא, כל יום השעה שונה. חיכו, חיכו, חיכו... אין קוי אקספרס. לא 224, ולא 237.
למה אין????

אה אגד שכחו לבשר לנו שהם מבטלים את הקוים בחופשות של משרד החינוך כי הקוים משרתים גם את
בתי הספר כמו בית ספר הריאלי. רגע אז מה?
הרי הסטודנטים עדיין לומדים, אנשים עדיין נוסעים לעבודה איתם - למה לבטל את הקוים?
ואם החלטתם לבטל בהתאם לחופשות משרד החינוך, דבר הזוי לכשעצמו,

למה לא להודיע על זה בשום מקום מראש????????
כדי שאנשים לא יעמדו שעה לחכות לאוטובוס שלא מגיע?????????

אם מישהו רוצה תביעה ייצוגית - הזדמנות פז. אמן.
כינוי חדש? יטופל.
 

mister K

New member
אני מבין שהטרולים עדיין לא התייאשו...


•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237
יוזמה שבאה מסטודנטים בהדר שראו שקו 37 לוקח להם 50 דקות לאוניברסיטה (כמו נסיעת רכבת לת"א)
לבצע שני קוים מהירים "אקספרס" שעוצרים רק בכמה תחנות עיקריות, קו 224 + קו 237.
אז אגד הסכימו איכשהו, אבל בתדירות אפסית - שני קוים בבוקר ושניים בערב בלבד.

השבוע הקוים לא הגיעו. סטודנטים חיכו בתחנות, אפילו 15-20 דקות קודם כי אין לדעת מתי הקו באמת
בא, כל יום השעה שונה. חיכו, חיכו, חיכו... אין קוי אקספרס. לא 224, ולא 237.
למה אין????

אה אגד שכחו לבשר לנו שהם מבטלים את הקוים בחופשות של משרד החינוך כי הקוים משרתים גם את
בתי הספר כמו בית ספר הריאלי. רגע אז מה?
הרי הסטודנטים עדיין לומדים, אנשים עדיין נוסעים לעבודה איתם - למה לבטל את הקוים?
ואם החלטתם לבטל בהתאם לחופשות משרד החינוך, דבר הזוי לכשעצמו,

למה לא להודיע על זה בשום מקום מראש????????
כדי שאנשים לא יעמדו שעה לחכות לאוטובוס שלא מגיע?????????

אם מישהו רוצה תביעה ייצוגית - הזדמנות פז. אמן.
אני מבין שהטרולים עדיין לא התייאשו...
 

amitk83

New member
תשובה בנושא

•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237
יוזמה שבאה מסטודנטים בהדר שראו שקו 37 לוקח להם 50 דקות לאוניברסיטה (כמו נסיעת רכבת לת"א)
לבצע שני קוים מהירים "אקספרס" שעוצרים רק בכמה תחנות עיקריות, קו 224 + קו 237.
אז אגד הסכימו איכשהו, אבל בתדירות אפסית - שני קוים בבוקר ושניים בערב בלבד.

השבוע הקוים לא הגיעו. סטודנטים חיכו בתחנות, אפילו 15-20 דקות קודם כי אין לדעת מתי הקו באמת
בא, כל יום השעה שונה. חיכו, חיכו, חיכו... אין קוי אקספרס. לא 224, ולא 237.
למה אין????

אה אגד שכחו לבשר לנו שהם מבטלים את הקוים בחופשות של משרד החינוך כי הקוים משרתים גם את
בתי הספר כמו בית ספר הריאלי. רגע אז מה?
הרי הסטודנטים עדיין לומדים, אנשים עדיין נוסעים לעבודה איתם - למה לבטל את הקוים?
ואם החלטתם לבטל בהתאם לחופשות משרד החינוך, דבר הזוי לכשעצמו,

למה לא להודיע על זה בשום מקום מראש????????
כדי שאנשים לא יעמדו שעה לחכות לאוטובוס שלא מגיע?????????

אם מישהו רוצה תביעה ייצוגית - הזדמנות פז. אמן.
תשובה בנושא
היי,
הנושא הועבר לבדיקה שלנו - ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בחיפה
 
אני לא מבין למה במקום 224 ו-237 לא מפעילים קו

•"אגד" = חברה של פסיכופטים: ביטול קוי 224/237
יוזמה שבאה מסטודנטים בהדר שראו שקו 37 לוקח להם 50 דקות לאוניברסיטה (כמו נסיעת רכבת לת"א)
לבצע שני קוים מהירים "אקספרס" שעוצרים רק בכמה תחנות עיקריות, קו 224 + קו 237.
אז אגד הסכימו איכשהו, אבל בתדירות אפסית - שני קוים בבוקר ושניים בערב בלבד.

השבוע הקוים לא הגיעו. סטודנטים חיכו בתחנות, אפילו 15-20 דקות קודם כי אין לדעת מתי הקו באמת
בא, כל יום השעה שונה. חיכו, חיכו, חיכו... אין קוי אקספרס. לא 224, ולא 237.
למה אין????

אה אגד שכחו לבשר לנו שהם מבטלים את הקוים בחופשות של משרד החינוך כי הקוים משרתים גם את
בתי הספר כמו בית ספר הריאלי. רגע אז מה?
הרי הסטודנטים עדיין לומדים, אנשים עדיין נוסעים לעבודה איתם - למה לבטל את הקוים?
ואם החלטתם לבטל בהתאם לחופשות משרד החינוך, דבר הזוי לכשעצמו,

למה לא להודיע על זה בשום מקום מראש????????
כדי שאנשים לא יעמדו שעה לחכות לאוטובוס שלא מגיע?????????

אם מישהו רוצה תביעה ייצוגית - הזדמנות פז. אמן.
אני לא מבין למה במקום 224 ו-237 לא מפעילים קו
דרך כביש הגיבורים החדש, שיקצר באמת את הדרך מהעיר התחתית לאוניברסיטה, ולא רק ידלג על כמה תחנות.
 
מאותה סיבה שלא מפעילים קו מחוף הכרמל לטכניון

אני לא מבין למה במקום 224 ו-237 לא מפעילים קו
דרך כביש הגיבורים החדש, שיקצר באמת את הדרך מהעיר התחתית לאוניברסיטה, ולא רק ידלג על כמה תחנות.
מאותה סיבה שלא מפעילים קו מחוף הכרמל לטכניון
דרך מנהרות הכרמל ומאותה סיבה שלא מפעילים קו מנהריה ומעכו למרכזית המפרץ דרך כביש עוקף קריות.
 

asmopil

New member
כביש הגיבורים

מאותה סיבה שלא מפעילים קו מחוף הכרמל לטכניון
דרך מנהרות הכרמל ומאותה סיבה שלא מפעילים קו מנהריה ומעכו למרכזית המפרץ דרך כביש עוקף קריות.
כביש הגיבורים
אני הייתי מציע להפעיל קו שייסע מזיו לעיר התחתית דרך הגרנד קניון וכיש הגיבורים
 

tapuzo1

New member
אין הרבה עצירות = אגד מרויח פחות = אין אינטרס

כביש הגיבורים
אני הייתי מציע להפעיל קו שייסע מזיו לעיר התחתית דרך הגרנד קניון וכיש הגיבורים
אין הרבה עצירות = אגד מרויח פחות = אין אינטרס
אין להם שום אינטרס להציע קוים מהירים כאלה שייעלו את הנסיעה לעשרות אלפי תושבי
נו"ש או הסטודנטים בקמפוסים כי דרך המנהרות יש פחות עצירות = פחות רווח = ככה הם חושבים במונחי שקל בקופה פר מטר קו..
 
כמה אנשים רוצים להגיע מהעיר התחתית

אני לא מבין למה במקום 224 ו-237 לא מפעילים קו
דרך כביש הגיבורים החדש, שיקצר באמת את הדרך מהעיר התחתית לאוניברסיטה, ולא רק ידלג על כמה תחנות.
כמה אנשים רוצים להגיע מהעיר התחתית
לאוניברסיטה?

רוב היוממים מגיעים מהכרמל או נווה שאנן או מחוץ לחיפה ולהם הקו הזה לא יועיל
 
זה מה שאמרו גם על קו 101.

כמה אנשים רוצים להגיע מהעיר התחתית
לאוניברסיטה?

רוב היוממים מגיעים מהכרמל או נווה שאנן או מחוץ לחיפה ולהם הקו הזה לא יועיל
זה מה שאמרו גם על קו 101.
והנה, מאז שהוא הופעל התדירות שלו רק עולה ועולה.

ואני אשאל אותך את השאלה הנצחית: אם אין מספיק נוסעים שהיו משתמשים בקו הזה, איך זה שכביד הגיבורים לא ריק ממכוניות?

יש מספיק נוסעים מהעיר התחתית לאוניברסיטה כדי למלא לפחות קו יוממים, ולדעתי גם קו רגיל די תדיר.
 
כביד -> כביש

זה מה שאמרו גם על קו 101.
והנה, מאז שהוא הופעל התדירות שלו רק עולה ועולה.

ואני אשאל אותך את השאלה הנצחית: אם אין מספיק נוסעים שהיו משתמשים בקו הזה, איך זה שכביד הגיבורים לא ריק ממכוניות?

יש מספיק נוסעים מהעיר התחתית לאוניברסיטה כדי למלא לפחות קו יוממים, ולדעתי גם קו רגיל די תדיר.
כביד -> כביש
 
קו 101 הוא קו שמשלים חוליה חסרה במבנה מערכת

זה מה שאמרו גם על קו 101.
והנה, מאז שהוא הופעל התדירות שלו רק עולה ועולה.

ואני אשאל אותך את השאלה הנצחית: אם אין מספיק נוסעים שהיו משתמשים בקו הזה, איך זה שכביד הגיבורים לא ריק ממכוניות?

יש מספיק נוסעים מהעיר התחתית לאוניברסיטה כדי למלא לפחות קו יוממים, ולדעתי גם קו רגיל די תדיר.
קו 101 הוא קו שמשלים חוליה חסרה במבנה מערכת
התח"צ של חיפה. בגלל שיש שתי מרכזיות - אחת עם הפנים לדרום והשניה עם הפנים לצפון ולמזרח.
לכן קו 101 שימושי גם למגיעים מחוץ לחיפה שיעדם מעבר לחיפה.
לעומת זאת קווים מהירים מתוך חיפה לאוניברסיטה מתאימים בעיקר ליוממים. לקווים כאלה לא תהיה זכות קיום כקווים הפועלים במשך כל היום.
תראה כדוגמה את 141 שהוא קו עם פוטנציאל וגם לו יש שעות בהן הוא לא פעיל.
לקווים דרך דרך הגיבורים יש הרבה פחות פוטנציאל מאשר ל-141.
אז יפעילו קו כזה עם נסיעה או שתיים ביום בכל כיוון (כפי שיש למשל ל-143). הרבה זה לא יתן.
 
את 141 משלים קו 146 שפועל כל היום כל חצי שעה.

קו 101 הוא קו שמשלים חוליה חסרה במבנה מערכת
התח"צ של חיפה. בגלל שיש שתי מרכזיות - אחת עם הפנים לדרום והשניה עם הפנים לצפון ולמזרח.
לכן קו 101 שימושי גם למגיעים מחוץ לחיפה שיעדם מעבר לחיפה.
לעומת זאת קווים מהירים מתוך חיפה לאוניברסיטה מתאימים בעיקר ליוממים. לקווים כאלה לא תהיה זכות קיום כקווים הפועלים במשך כל היום.
תראה כדוגמה את 141 שהוא קו עם פוטנציאל וגם לו יש שעות בהן הוא לא פעיל.
לקווים דרך דרך הגיבורים יש הרבה פחות פוטנציאל מאשר ל-141.
אז יפעילו קו כזה עם נסיעה או שתיים ביום בכל כיוון (כפי שיש למשל ל-143). הרבה זה לא יתן.
את 141 משלים קו 146 שפועל כל היום כל חצי שעה.
וגם אם קו עתידי דרך כביש הגיבורים יופעל רק בבוקר ואחר הצהריים, זה יהיה קו נהדר עבור תושבי הכרמל שעובדים בעיר התחתית ועבור סטודנטים שגרים בעיר התחתית. איך עיריית חיפה מצפה לשקם את העיר התחתית ולאלכס אותה בסטודנטים, אם זמן ההגעה ממנה לאוניברסיטה הוא כמו זמן ההגעה לתל אביב?!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה