’פירסט ייצוג אמנים’ בדומה לרייטינג
לפני כשנה נרשמתי ב'פירסט ייצוג אמנים' . שילמתי 500 ש"ח בפריסה של 12 תשלומים, כביכול בשביל אתר האינטרנט שם מופיעה התמונה שלי:www.model4u.co.il בנוסף היה לי "חוב" לחברה בסכום של לערך עוד 750 ש"ח ולכן עבדתי בחינם בסרטים "להיות כוכב" ו"תיאום כוונות". אני מציע שסוכנויות שעוסקות בניצבים יהיו מורשות לעבוד אך ורק באישור של משרד העבודה והרווחה ומשרד החינוך התרבות והספורט. בכל אופן - לעולם לעולם אל תשלמו בשביל לעבוד !!!!!!!
לפני כשנה נרשמתי ב'פירסט ייצוג אמנים' . שילמתי 500 ש"ח בפריסה של 12 תשלומים, כביכול בשביל אתר האינטרנט שם מופיעה התמונה שלי:www.model4u.co.il בנוסף היה לי "חוב" לחברה בסכום של לערך עוד 750 ש"ח ולכן עבדתי בחינם בסרטים "להיות כוכב" ו"תיאום כוונות". אני מציע שסוכנויות שעוסקות בניצבים יהיו מורשות לעבוד אך ורק באישור של משרד העבודה והרווחה ומשרד החינוך התרבות והספורט. בכל אופן - לעולם לעולם אל תשלמו בשביל לעבוד !!!!!!!