ת"א:קו 40 הפך ללא רלוונטי עבור רבים
ת"א:קו 40 הפך ללא רלוונטי עבור רבים
לאחרונה בוצע שינוי בקו 40 שהפך אותו לקו לא רלוונטי עבור תושבי מעוז אביב וחלק מתושבי הדר יוסף.
טרם השינוי הקו עבור במסלול אחד רוקח>שטרית>ומשם המשיך לקניון איילון וז'בוטינסקי.
לאחר השינוי, אין מסלול אחד קבוע לקו, חלק מהאוטובוסים עוברים בשטרית וחלק בהדר יוסף.
המשתמשים בקו לא יודעים היכן הפעם יעבור האוטובוס, וכך כל המתנה לו הופכת להימור. המתנה בשטרית, או המתנה בבני אפרים?
בשבוע שעבר המתנתי לקו 40 ברח' שטרית חצי שעה, ובתסכול ראיתי את קו 40 חולף בבני אפרים ומדלג על רח' שטרית.
למחרת המתנתי לו בבני אפרים, והפעם חיכיתי שעה ועשר דקות! שעה ועשר דקות!!!
כל יום כשאני מגיע לצומת הדרכים ועליי לבחור בין התחנה ברח' שטרית לתחנה ברח' בני אפרים אני עושה אֶנְדֶנְדינו.
שיטת האֶנְדֶנְדינו היא לא אסטרגייה לתחבורה ציבורית, ומשרד התחבורה צריך להחליט על מסלול אחד לקו וזהו.
כולם סובלים, כולם שותקים. איך מייצרים חזית למאבק?
ת"א:קו 40 הפך ללא רלוונטי עבור רבים
לאחרונה בוצע שינוי בקו 40 שהפך אותו לקו לא רלוונטי עבור תושבי מעוז אביב וחלק מתושבי הדר יוסף.
טרם השינוי הקו עבור במסלול אחד רוקח>שטרית>ומשם המשיך לקניון איילון וז'בוטינסקי.
לאחר השינוי, אין מסלול אחד קבוע לקו, חלק מהאוטובוסים עוברים בשטרית וחלק בהדר יוסף.
המשתמשים בקו לא יודעים היכן הפעם יעבור האוטובוס, וכך כל המתנה לו הופכת להימור. המתנה בשטרית, או המתנה בבני אפרים?
בשבוע שעבר המתנתי לקו 40 ברח' שטרית חצי שעה, ובתסכול ראיתי את קו 40 חולף בבני אפרים ומדלג על רח' שטרית.
למחרת המתנתי לו בבני אפרים, והפעם חיכיתי שעה ועשר דקות! שעה ועשר דקות!!!
כל יום כשאני מגיע לצומת הדרכים ועליי לבחור בין התחנה ברח' שטרית לתחנה ברח' בני אפרים אני עושה אֶנְדֶנְדינו.
שיטת האֶנְדֶנְדינו היא לא אסטרגייה לתחבורה ציבורית, ומשרד התחבורה צריך להחליט על מסלול אחד לקו וזהו.
כולם סובלים, כולם שותקים. איך מייצרים חזית למאבק?