ת"א צפון - שקט מאוד, אביך מאוד

supercellstorm

New member
ת"א צפון - שקט מאוד, אביך מאוד

והרבה ריח של מנגלים....
וכבר לא חם כל כך. חג שמח לכולם!
 

horfaN42

New member
גם כן צפונבונים, הפיליפנים מנפנפים?

גם אצלנו בכל פינה עם דשא או עץ, יש מנגלים.
 

horfaN42

New member
אהה חשבתי שהריח מגיע ממדשאות

הענק של הווילות המפוארות שמה... זלזול? מה פתאום! אחרי הכל גם בדלתת הקישון יש מדשאות ופיליפינים: המדשאות על איי תנועה, והפיליפינים גרים כאן בסביבה.
 

supercellstorm

New member
חחחח- בדלתה יש מדשאות?? אז אני

מניח שלפיליפינים שם (או ההופיס) יש 3 עיניים .... לא הייתי רוצה למנגל שם כל כך....חחחחח
 
למעלה