shemer shai
New member
ת"א-נתב"ג
ת"א-נתב"ג
מדוע רכבת ישראל רוצה לקנות קטרים וקרונות חדשים, לקו תל אביב-נתב"ג, ואינה רוצה להשתמש ברכבות הקומותיים והIC3 שברשותה. לפי מה שידוע לי לרכבות אלו ישנם קטרים בשני הצדדים והם אינם צריכים לבצע חיוג. ואם איני טועה ניתן להסב את המנוע של קטרי הJT42BW לשימוש באנרגיית חשמל.
ת"א-נתב"ג
מדוע רכבת ישראל רוצה לקנות קטרים וקרונות חדשים, לקו תל אביב-נתב"ג, ואינה רוצה להשתמש ברכבות הקומותיים והIC3 שברשותה. לפי מה שידוע לי לרכבות אלו ישנם קטרים בשני הצדדים והם אינם צריכים לבצע חיוג. ואם איני טועה ניתן להסב את המנוע של קטרי הJT42BW לשימוש באנרגיית חשמל.