ת"א - ב"ש - דרכי גישה

מצב
הנושא נעול.

haghag2

New member
ת"א - ב"ש - דרכי גישה

ת"א - ב"ש - דרכי גישה
רציתי בבקשה לשאול את חכמי הפורום כמה שאלות בעניין.

1. ברכבת ישראל הבטיחו, עוד לפני 3-4 שנים, שביום בו תושלם הכפלת המסילה בקו ב"ש-ת"א - תגדל תדירות הרכבות ל- 3 לשעה. בפועל, הכפלת המסילה הסתיימה, ולמעט "שעות השיא" המאוד נקודתיות, בהן יש 2 רכבות בשעה, קו ב"ש-ת"א ממשיך להתבסס על רכבת אחת לכיון בשעה. יש למישהו מושג אם פורסם משהו לגבי הנושא לאחרונה? אם אכן יש כוונות ותכנונים להגדיל את תנועת הרכבות בקו?

2. למנוסים שבפורום: החל מאיזה שעה, בשעות הבוקר, הופך קו 380 מב"ש לת"א ליעיל, מהיר ואפקטיבי ביחס או כמעט כמו הרכבת? באתר מטרופולין מוזכר שהנסיעה אורכת שעה וחצי, אני מניח שהחל משעות מסוימות לוקח פחות זמן.

3. אותו הדבר כמו 2, רק לכיון השני, ולשעות הערב, כלומר - החל מאיזה שעה בערב "משתלם" לקחת את 380 ולא את הרכבת?


תודה לכולם.
 

olli3

New member
מנהל
קו 380 לוקח שעה וחצי רק בנסיעה של 6 וחצי.

ת"א - ב"ש - דרכי גישה
רציתי בבקשה לשאול את חכמי הפורום כמה שאלות בעניין.

1. ברכבת ישראל הבטיחו, עוד לפני 3-4 שנים, שביום בו תושלם הכפלת המסילה בקו ב"ש-ת"א - תגדל תדירות הרכבות ל- 3 לשעה. בפועל, הכפלת המסילה הסתיימה, ולמעט "שעות השיא" המאוד נקודתיות, בהן יש 2 רכבות בשעה, קו ב"ש-ת"א ממשיך להתבסס על רכבת אחת לכיון בשעה. יש למישהו מושג אם פורסם משהו לגבי הנושא לאחרונה? אם אכן יש כוונות ותכנונים להגדיל את תנועת הרכבות בקו?

2. למנוסים שבפורום: החל מאיזה שעה, בשעות הבוקר, הופך קו 380 מב"ש לת"א ליעיל, מהיר ואפקטיבי ביחס או כמעט כמו הרכבת? באתר מטרופולין מוזכר שהנסיעה אורכת שעה וחצי, אני מניח שהחל משעות מסוימות לוקח פחות זמן.

3. אותו הדבר כמו 2, רק לכיון השני, ולשעות הערב, כלומר - החל מאיזה שעה בערב "משתלם" לקחת את 380 ולא את הרכבת?


תודה לכולם.
קו 380 לוקח שעה וחצי רק בנסיעה של 6 וחצי.
וגם זה לא בטוח. הרבה פעמים נסעתי בנסיעה של 6 וחצי וירדתי מהאוטובוס ב7:50.

הנסיעה הבאה של 7:15 מורידה אותך ב8:35, לפעמים קצת לפני. אחכ זמן הנסיע הוא סביב השעה ורבע.
 

haghag2

New member
כלומר - בתחנה המרכזית בב"ש?

קו 380 לוקח שעה וחצי רק בנסיעה של 6 וחצי.
וגם זה לא בטוח. הרבה פעמים נסעתי בנסיעה של 6 וחצי וירדתי מהאוטובוס ב7:50.

הנסיעה הבאה של 7:15 מורידה אותך ב8:35, לפעמים קצת לפני. אחכ זמן הנסיע הוא סביב השעה ורבע.
כלומר - בתחנה המרכזית בב"ש?
ב- 6 וחצי עוד אפשר לקחת רכבת אז כנראה שזה יהיה קצר יותר, עיקר הבעיה מתחילה החל מהשעה 7 ורבע למעשה.

ובכיוון השני, בבוקר?

תודה.
 

olli3

New member
מנהל
לא הבנתי אותך

כלומר - בתחנה המרכזית בב"ש?
ב- 6 וחצי עוד אפשר לקחת רכבת אז כנראה שזה יהיה קצר יותר, עיקר הבעיה מתחילה החל מהשעה 7 ורבע למעשה.

ובכיוון השני, בבוקר?

תודה.
לא הבנתי אותך
קו 380 היוצא ממרכזית באר שבע בשעה 6:30 מגיע לרכבת מרכז ב7:50-8:00.

בכיוון השני לא כזה פקוק, התנועה זזה לאט יותר אבל לא משהו בשמיים. זה גם לוקח סביב השעה ו20, שעה ו25 עד התחנה המרכזית בבאר שבע כי יש שעות שיש עומס בצומת להבים וברגר.
 

Ofekalef1

New member
פורסמה כאן בפורום תגובה

ת"א - ב"ש - דרכי גישה
רציתי בבקשה לשאול את חכמי הפורום כמה שאלות בעניין.

1. ברכבת ישראל הבטיחו, עוד לפני 3-4 שנים, שביום בו תושלם הכפלת המסילה בקו ב"ש-ת"א - תגדל תדירות הרכבות ל- 3 לשעה. בפועל, הכפלת המסילה הסתיימה, ולמעט "שעות השיא" המאוד נקודתיות, בהן יש 2 רכבות בשעה, קו ב"ש-ת"א ממשיך להתבסס על רכבת אחת לכיון בשעה. יש למישהו מושג אם פורסם משהו לגבי הנושא לאחרונה? אם אכן יש כוונות ותכנונים להגדיל את תנועת הרכבות בקו?

2. למנוסים שבפורום: החל מאיזה שעה, בשעות הבוקר, הופך קו 380 מב"ש לת"א ליעיל, מהיר ואפקטיבי ביחס או כמעט כמו הרכבת? באתר מטרופולין מוזכר שהנסיעה אורכת שעה וחצי, אני מניח שהחל משעות מסוימות לוקח פחות זמן.

3. אותו הדבר כמו 2, רק לכיון השני, ולשעות הערב, כלומר - החל מאיזה שעה בערב "משתלם" לקחת את 380 ולא את הרכבת?


תודה לכולם.
פורסמה כאן בפורום תגובה
ממנכ"ל הרכבת אם אני זוכר נכון, שאמר שהביקושים בקו לא הגיעו למה שהם מצפים ושהם מנסים להגדיל את כמות הנוסעים, אבל כרגע הקו לא בתפוסה מלאה ולכן אין צפי להגדלת התדירות.
 
צפוי לצאת לוז חדש אולי יהיה שינוי?

פורסמה כאן בפורום תגובה
ממנכ"ל הרכבת אם אני זוכר נכון, שאמר שהביקושים בקו לא הגיעו למה שהם מצפים ושהם מנסים להגדיל את כמות הנוסעים, אבל כרגע הקו לא בתפוסה מלאה ולכן אין צפי להגדלת התדירות.
צפוי לצאת לוז חדש אולי יהיה שינוי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה