ת"א - ב"ש - דרכי גישה
ת"א - ב"ש - דרכי גישה
רציתי בבקשה לשאול את חכמי הפורום כמה שאלות בעניין.
1. ברכבת ישראל הבטיחו, עוד לפני 3-4 שנים, שביום בו תושלם הכפלת המסילה בקו ב"ש-ת"א - תגדל תדירות הרכבות ל- 3 לשעה. בפועל, הכפלת המסילה הסתיימה, ולמעט "שעות השיא" המאוד נקודתיות, בהן יש 2 רכבות בשעה, קו ב"ש-ת"א ממשיך להתבסס על רכבת אחת לכיון בשעה. יש למישהו מושג אם פורסם משהו לגבי הנושא לאחרונה? אם אכן יש כוונות ותכנונים להגדיל את תנועת הרכבות בקו?
2. למנוסים שבפורום: החל מאיזה שעה, בשעות הבוקר, הופך קו 380 מב"ש לת"א ליעיל, מהיר ואפקטיבי ביחס או כמעט כמו הרכבת? באתר מטרופולין מוזכר שהנסיעה אורכת שעה וחצי, אני מניח שהחל משעות מסוימות לוקח פחות זמן.
3. אותו הדבר כמו 2, רק לכיון השני, ולשעות הערב, כלומר - החל מאיזה שעה בערב "משתלם" לקחת את 380 ולא את הרכבת?
תודה לכולם.
ת"א - ב"ש - דרכי גישה
רציתי בבקשה לשאול את חכמי הפורום כמה שאלות בעניין.
1. ברכבת ישראל הבטיחו, עוד לפני 3-4 שנים, שביום בו תושלם הכפלת המסילה בקו ב"ש-ת"א - תגדל תדירות הרכבות ל- 3 לשעה. בפועל, הכפלת המסילה הסתיימה, ולמעט "שעות השיא" המאוד נקודתיות, בהן יש 2 רכבות בשעה, קו ב"ש-ת"א ממשיך להתבסס על רכבת אחת לכיון בשעה. יש למישהו מושג אם פורסם משהו לגבי הנושא לאחרונה? אם אכן יש כוונות ותכנונים להגדיל את תנועת הרכבות בקו?
2. למנוסים שבפורום: החל מאיזה שעה, בשעות הבוקר, הופך קו 380 מב"ש לת"א ליעיל, מהיר ואפקטיבי ביחס או כמעט כמו הרכבת? באתר מטרופולין מוזכר שהנסיעה אורכת שעה וחצי, אני מניח שהחל משעות מסוימות לוקח פחות זמן.
3. אותו הדבר כמו 2, רק לכיון השני, ולשעות הערב, כלומר - החל מאיזה שעה בערב "משתלם" לקחת את 380 ולא את הרכבת?
תודה לכולם.