תשמעו סיפור

תשמעו סיפור

יום רביעי לפני שבוע, פנתה אלי בחורה באחד מאתרי ההכרויות. לאחר כמה דקות של התכתבויות במסנג'ר, עברנו לשלב הטלפון שגם הוא עבר בהצלחה. בסיום השיחה שאלתי אותה אותה אם מתאימה לה להיפגש, אמרה כן, שאלתי אם למחרת נוח לה, אמרה לא. בקיצר קבענו להפגש ביום שבת. יום שבת בצהריים, אני מקבל הודעה ממנה הודעה שהיא יצאה יום קודם עם בחור והיא יוצאת איתו שוב היום ובנתיים לא נוכל להפגש. אמרתי לה סבבה ושיהיה בהצלחה. היום, פתאום אני מקבל ממנה פניה במסנג'ר , שואלת מה הענינים ומספרת לי שהבחור מתחיל לשעמם אותה והיא הולכת לגמור איתו. שאלתי אותה אם אני הבא בתור ב WAITING LIST. קבענו להיפגש היום באיזה בית קפה. לפני שאני אמשיך בסיפור, קצת עובדות יבשות על המראה החיצוני שלי. אני יחסית גבוה, 1.83 בלי עקבים, אתלטי, פנים נאות, לא דודי בלסר, אבל גם לא נראה תאונת דרכים, אפילו רחוק מזה. אני חושב שאני נראה טוב ולא עושה מזה עניין. בקיצור, איך שאני מגיע, מחייך כהרגלי, אומר שלום ונותן לה נשיקה בלחי, אני שומע אותה אומרת לי "תראה, אתה חמוד, ואם בא לך לשבת בתור ידידים אז סבבה". כמובן שאמרתי לה שאני מוותר והלכתי הביתה. מילא היתה איזה יפיפיה, אבל היא ממש רחוקה מזה.
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חוצפה שיש לאנשים בימינו... (מה ז"א בלי עקבים?? וכמה על עקבים?
)
 

billc

New member
Your not her type, its Ok

don't take it personally You can be cute to one girl, and not to another for example, some women like dark skin man others like white skin ?Do you get the point
 
I got the point

רק למה עברת לאנגלית תפאום ב 1 בלילה? משהו קטן שלא הזכרתי, היתה לה תמונה ברורה לגמרי שצולמה לפני שבועיים. לא כמו סיפורים שאני שומע מכמה ידידות שלי על גברים ששלחו תמונה שלהם מתקופת התיכון והיום הם בלי חצי מהשיערות. אצלי זה What you see, is what you get. Do you get that?
 
לפי דעתי

בכלל לא היית צריך להסכים לצאת איתה כשהיא התקשרה מה זה צריך להיות, שמה אותך ברשימת ממתינים ועוד מודיעה לך על זה, מה זה קח מספר ותחכה?? יש גבול לחוצפה.
 

bvb6

New member
גם אם יש רשימת המתנה לבחורה ....

היא לא צריכה להגיד את זה למרות שלרוב הבחורות באתרי ההיכרויות יש רשימות המתנה איך זה באמת בפורום - למי יש פה רשימות המתנה?
 
לא לא!

יש אנשים שתופסים ת*ת וזה מרגיז! אפילו אם היא היתה נראית סוף הדרך! אז מה?! זה נותן לה רשות לפגוע ברגשות של מישהו אחר שכל חטאו הוא שרצה לצאת איתה לדייט??? גם אני יוצאת לדייטים ועדיין לא קרה שנפלתי מרוב תדהמה מיופיו של הבחור.ועדיין,מעבירה איתו איזה שעתיים ומנסה כמה שיותר להיות נחמדה ולזרום! יש דברים פשוט מרגיזיםםםםםםםםםםםםם!!!
 
פחחחחחחחחחחחחח....

עזבי. עוד היא העזה ל-ה-ג-י-ד לו את זה! לפחות תשתקי!!! אין גבול...
 
ה Waiting List היה בדיחה שלי

היא לא אמרה שאני הבא בתור ברשימה, אני שאלתי אותה את זה בתור בדיחה. מה, לא מצחיק?
 

billc

New member
../images/Emo88.gifHe said that, not her

But I agree with shoko, she should have spent with him at least two hours
 
לא הסתכלתי על זה ככה

מאד לגיטימי שהיא הכירה מישהו והיא יוצאת איתו ומאחר ולא מסתדר לה היא חזרה אלי, גם אני עושה את זה ולא רואה בזה משהו רע, נהפוך הוא, אז עדיף על לצאת עם שניים במקביל. זאת לא הנקודה. ככה מהר את שופטת מישהו רק ממבט. גם אני לא התעלפתי כשראיתי אותה, אבל אמרתי לעצמי, יאללה, בוא נראה איך יזרום. זה המינימום לא?
 
למעלה