תשלום הרב קו הרכבת ?

xlier1

New member
שלום,
ברשותי שאלה איך משלמים ברכבת בעזרת הרב קו? לא נסעתי זה מספר שנים ברכבת , מצטער על השאלה טיפשית.
ניתן לטעון את הרב קו בערך צבור ולשלם דרכו ברכבת כמו באוטובוס שהסכום יורד מהכרטיס?
או שצריך לקנות מראש את הכרטיס הרכבת דרך האפליקציה רב קו?
תודה.
 

yairp4

Active member
שלום,
ברשותי שאלה איך משלמים ברכבת בעזרת הרב קו? לא נסעתי זה מספר שנים ברכבת , מצטער על השאלה טיפשית.
ניתן לטעון את הרב קו בערך צבור ולשלם דרכו ברכבת כמו באוטובוס שהסכום יורד מהכרטיס?
או שצריך לקנות מראש את הכרטיס הרכבת דרך האפליקציה רב קו?
תודה.
קראתי שהתחילו פיילוט של שימוש בערך צבור ברב קו בשערים (כמו שמעבירים רב קו בכניסה לאוטובוס, בלי שיהיה צורך להטעין כרטיס נסיעה) אבל עוד לא יצא לי להשתמש בזה אז אני לא רוצה להגיד סתם.
האופציה שאני רגיל אליה היא להשתמש במכונות הכרטיסים בתחנה בשביל להטעין כרטיס נסיעה על הרב קו תוך שימוש בערך צבור. אחר כך מעבירים את הרב קו בשערי הכניסה והיציאה.
 

Ccyclist

Well-known member
שלום,
ברשותי שאלה איך משלמים ברכבת בעזרת הרב קו? לא נסעתי זה מספר שנים ברכבת , מצטער על השאלה טיפשית.
ניתן לטעון את הרב קו בערך צבור ולשלם דרכו ברכבת כמו באוטובוס שהסכום יורד מהכרטיס?
או שצריך לקנות מראש את הכרטיס הרכבת דרך האפליקציה רב קו?
תודה.
יש גם אופציה של להטעין חופשי יומי / שבועי / חודשי על הרב קו. יש חוזים כמו גוש - דן ירושלים או גוש דן - חיפה שנותנים לך לנסוע הלוך חזור בין הערים ואת כל התחבורה הציבורית בתחומן ותחום פרבריהן. זה יכול להשתלם יותר מנסיעות נפרדות בערך הצבור.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
קראתי שהתחילו פיילוט של שימוש בערך צבור ברב קו בשערים (כמו שמעבירים רב קו בכניסה לאוטובוס, בלי שיהיה צורך להטעין כרטיס נסיעה) אבל עוד לא יצא לי להשתמש בזה אז אני לא רוצה להגיד סתם.
האופציה שאני רגיל אליה היא להשתמש במכונות הכרטיסים בתחנה בשביל להטעין כרטיס נסיעה על הרב קו תוך שימוש בערך צבור. אחר כך מעבירים את הרב קו בשערי הכניסה והיציאה.
כפי שנכתב, אפשר כבר לעבור כמו באוטובוס בתנאי שיש יותר מ-30.00 יחידות ערך צבור ביתרה והתעריף לתחנת היעד פחות מכך, או אם התעריף יותר מכך בתנאי שיש מספיק יתרה לנסיעה
אם היתרה פחות מ-30 אך התעריף פחות מכך, יש לבצע טרום תיקוף דרך המכונה לפני המעבר בשער כניסה לרציף או להשתמש בחוזה אחר טעון מראש כאשר אופציה של טעינת חוזה נסיעה בודדת כיוון אחד אינה משתלמת כי אין עליה הנחת פרופיל
 
למעלה