תשלום ביטוח לאומי לסטודנטית נשואה+ילד

t h e c a t

New member
תשלום ביטוח לאומי לסטודנטית נשואה+ילד

שלום רב, אני סטודנטית, ולא שילמתי ביטוח לאומי מאז שעזבתי את העבודה והתחלתי ללמוד (גם לא קיבלתי איזושהי דרישה לתשלום). הבנתי שעקרת בית פטורה מתשלום ביטוח לאומי - האם כלל זה תופס במקרה של סטודנטית? בנוסף, כרגע בתלוש של בעלי עדיין מופיע שאני עובדת (עוד לא עדכן מאז שעזבתי). האם בשביל שאני לא אשלם צריך שיהיה מעודכן אצלו שאני לא עובדת? האם זה נכון שבמקרה של עקרת בית הבעל משלם מעט יותר, אבל פחות ממה שהיא היתה צריכה לשלם בעצמה? תודה!
 
כעקרת בית זכותך ללמוד ולכן דאגי שבעלך ידווח

עליך ואת פטורה מתשלום דמי ביטוח,אכן התוספת פחותה ממה שסטודנטית משלמת בעצמה אך מה זה שייך?.
 
למעלה