תשימו לב מה קרה פה.

get low

New member
תשימו לב מה קרה פה.

הגוש של הפי שף+אורי+עוד כמה (אין לי כוח לפרט), תכנן כבר חודש את המלחמה הזאת. כנראה שהם ממש חיפשו סיבה לפתוח בה, לא מצאו, אז תקפו בלי סיבה, ובלי להודיע, כראוי להסכם שלום. עכשיו תחפשו מדינות של הפי שף לא בחופשה- אין כאלה. הם הותירו את השאר להלחם בזמן שהבנאים שלהם נמצאים בחופשות, ומרימים מתאבדות (כפולות כמובן) במקום להילחם בעצמם. לא רק שהם פתחו במלחמה ללא התרעה, הם אפילו מפחדים להשתתף בה!
בינתיים אלה ששילמו את המחיר הכבד ביותר על המלחמה (אני מדבר על ברית בודדת) הם אורי, שממכה קשה כמו שחטפו אתמול הם בחיים לא ישתקמו. שום דבר אישי נגד אורי, פשוט הם היחידים שלא היו בחופשות, ועל כך אני מברך כמובן! כך המלחמה הרבה יותר מעניינת, רק חבל שלא כולם חושבים כך. נקודה למחשבה.
 
התראה** ../images/Emo6.gif

חודש שלם? אנחנו מתכננים את זה כבר חודש שלם? למה אף אחד לא הזכיר את זה במהלך החודש הזה?
 

get low

New member
מי אתה בכלל?

עם כל הכבוד, אם היו מספרים לכל אחד כמוך, אז היינו יודעים על זה כבר. זה מהלך שתוכנן בין ראשי הבריתות, רק חבל שהמידע הגיע אלינו מאוחר מדי. מידע אמין ביותר, שאני לא מטיל ספק בנכונותו!
 

cohenman

New member
אורי שיחקו אותה !!!

באמת כל הכבוד הם תקפו עם המדינות האמיתיות שלהם.. ונלחמו כמו גדולים וחטפו על התעשיות :(
 
חחחחחחחח נכון

אתה צודק... השף הם חבורת פחדנים! אבל אני חייב לציין את ישראל ארמי שנלחמים בכבוד כמו גברים ולא מתאבדים בטיפשות עם מדינות כפולות שנוצרו למלחמה הזאת! הרבה כבוד אליכם! אני במחומש..... סתם לידע הכללי
 

FuckingShit69

New member
חחחחחחחחחחחחחחחח

אז אתה לא יודע !! ישראל ארמי השמידו כמה חברים שלי.. בדקנו את המספרים של המשמידים- כמה כוח תעשיה? 10.000 ==> מדינות כפולות
 

Wolfindale

New member
תקפו מישהו מאצלי

5 מדינות מIA לא הצליחו להשמיד... הרוב מס' מעל 235 אלף...
 
אם על הדיבורים האלה נכונים

אז כרגע כל כך נעלם לי כל הכבוד להפי שף ובא לי הכבוד לאורי ולישראל ארמי אני נייטרלי אבל אחרי הודעה שכזו בא לי שהשף יאכלו קצת מכות
 

moskoviz

New member
חשבנו שזו מלחמה ללא הכפשה...

טעיתי... אני מעדיף לשמור על השקט מאשר לפרט את הצעדים שביצעו בריתות המצולע.
 

get low

New member
אוי, הצביעות

אחרי תכנון של מהלך כזה, במשך חודש, להונות את עידן ולהגיד לו שהכל בסדר ולא תהיה מלחמה, ואז לתקוף? ביזיון, רק חבל שרק אתם אורי משלמים על זה. (בינתיים)
 
חודש?!

מה חודש? את התקיפה הזו תכננו כבר מלפני שנה... כשערן היה בן 3 יועד כבר התחיל לפוצץ צורות קטנות עם פאות מרובות...
 

yyooonn

New member
אם אני לא טועה,

אתה 11982 שהיה באפאק ונשאר בחופשה כל המלחמה.. פשוט תשתוק.
 

get low

New member
אני 11982

שהיה מנהל ב-RON, עבר לAFAC כשהברית התפרקה, וחזר כשהברית התאחדה. לדעתי זה עדיף מאשר להנהיג ברית במלחמה, כשהמדינה שלך בחופשה תמידית. והמבין יבין.
 

yyooonn

New member
כמעט כל המלחמה עם אפאק

לא הייתי בחופשה. אל תדבר על מדינות אחרות שנמצאות בחופשה כל עוד גם אתה היית כזה. אבל מה זה משנה :) בקרוב גם אתה לא תהיה פה.
 

get low

New member
לא דיברתי עליך

דיברתי על לירן אם לא הבנת. דווקא אותך אני מעריך כי בחרת להלחם...
 
למעלה