תשובי זכרון יעקב מצדיעים ל"יום

אלדר50

New member
לאתי אברהמי לגדי ולכל מי שעזר

כל הכבוד לכם על ארגון הארוח אמש.בהחלט יוזמה ברוכה למרות שכרגיל השורה התחתונה בעיקר הבטחות של הממסד ולא בשורות.
 
אלדר50

היכן האופטימיות? זאת התחלה. חכה לפרק ב. כבר מתוכנן. לידיעתך, הנציבות בזמן הקצר שהיא מתפקדת השיגה רבות עבורינו. אז מעט קרדיט. ההענות לציבור הגולשים היא פתח לדרך שונה ואחרת מזו שהייתה נהוגה עד כה. המטרה שהציבה לעצמה הנציבות היא לחבור אל הציבור, להפיק לקחים וליישם בעזרת הציבור את ההחלטות שתתקבלנה על דעת כולם. אני רואה בארוח שהיה אתמול פתח לדרך שונה של הידברות ושיתוף פעולה הדדי שיביא בסופו של דבר להצלחת המשימה החלת חוק שיוויון זכויות על כל סעיפיו בזכות ולא בחסד. תודה על הברכה. היא בהחלט מגיעה לנציבות שנרתמה למבצע מורכב זה. אני שמחה שבעזרת תפוז אנשים הצלחנו במשימה.
 

swfm

New member
כן. יש בעיה בסקר.

תשובות 2 ו- 4 אינן סותרות אך אי אפשר לסמן את שתיהן. ההערה לא סותרת, כמובן, את הערכתי הרבה לארגון המפגש. ולעניין - הקשר הזה חשוב כדי (בין השאר) לכוון את העוסקים בזכויות הנכים ובנגישות לנושאים החשובים באמת. בעקבות הארוח נפתחו התכתבויות ישירות שאני מקווה שלפחות חלקן יניבו פירות לטובת כולנו. והערה לא קשורה - יש שוב קצת יותר מדי פרסומות קופצות, כולל אחת שמפחידה בנושא וירוסים.
 
טקס מטעם סגן יו”ר הכנסת ויו”ר השדול

טקס (מטעם סגן יו”ר הכנסת ויו”ר השדולה לאנשים עם מוגבלות מאתר הכנסת 13/1/2004 , יום שלישי, בשעות: 14:00-15:30, באודיטוריום טקס (מטעם סגן יו”ר הכנסת ויו”ר השדולה לאנשים עם מוגבלות, חה”כ נסים דהן בשיתוף עמותת ”נא לגעת”) לציון היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות בהשתתפות: יו”ר הכנסת, חה”כ ראובן (רובי) ריבלין, שר הרווחה, חה”כ זבולון אורלב, שר הבריאות, חה”כ דני נווה,סגן יו”ר הכנסת ויו”ר השדולה לאנשים עם מוגבלות, חה”כ נסים דהן, ראש העיר ירושלים, מר אורי לופליאנסקי ביום זה יהיו גם דיונים חשובים. לידיעתכם.
 
טקס סיום קורס חיילי אתגרים

עמותת אתגרים בשיתוף צה"ל גייסה שבעה חיילות וחיילים לתפקידים משמעותיים בתחום ההדרכה . ביום רביעי 3.12.2003 יתקיים טקס סיום הקורס. לא דווח היכן יתקיים הטכס החשוב. נשמח לקבל עוד פרטים.
 

צלף

New member
האירוח של הנציבה היה חשוב ../images/Emo45.gif

גם לאזרחים עם מוגבלויות וגם לנציבה פשוט כל מימסד ציבורי מפתח נטיה להסתגר במגדל שן (אינני בא להאשים אף אחד זה פשוט טבעי) ומגעים כאלו פותחים את שני הצדדים לתיקשורת. לנציבה הייתי מציע איזה מדור כלשהו ובו תמסור אחת לשבוע מה הולך בנציבות וגם תענה לשאלות השוטפות שימסרו במדור הזה... המדור יכול להיות למשל באתר הגג.. חוץ מזה בנוגע לכמות אירוחים, אני סבור שחשוב שיהיה אירוחים מפעם לפעם, מניסיוננו בפורום חרשים וכבדי שמיעה בתפוז התרשמנו שפעם בחודש מספיק, היות ואם זה תכוף מידי אז מתעיפים מידי, לפורום הזה שישום האירוח הוא חדש יחסית, הייתי מציע בהתחלה לארח פעם בשלוש שבועות ואחר כך פעם בחודש...
 

tipid

New member
לאתי יישר כוח !../images/Emo25.gif

ובהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לכל חברי הפורום ברכת שבת שלום שיהיו מלווים בשלווה בריאות נחת בטחון ובשורות טובות מתמר.
 

אלדר50

New member
אני בהחלט אופטימי

אפילו קניתי לחמותי כרטיס טיסה הלוך לבגדד:) וברצינות אכן יוזמה מבורכת ואשמח מאד אם יהיה המשך כפי שציינת.
 

noam_ma

New member
תשובי זכרון יעקב מצדיעים ל"יום

הבינלאומי לזכויות האדם עם המוגבלויות". מועצת זכרון יעקב תקיים ארועים לאורך כל יום זה שיסתיים בערב באירוע קהילתי שיתקיים במלון "עדן אין" בשעה 19:30. בתכנית: ברכת ראש המועצה. דורי בן זאב בהופעה. חבורת הזמר "אחרים ושרים" - 16 בני נוער החברים במועדון אקי"ם בכפר סבא. גילי ליבר - סולן להקת גאיה.
 
למעלה