תשובות, עזרה, יעוץ והדרכה של החברים

כלה של

New member
חייבת דחוף עזרה מהפורום הנכבד !!!

לחמתי יש אוטוטו יומהולדת.. . אני יודעת שהיא שרופה על אלביס. מה אני יכולה לקנות לה או איך אני יכולה להפתיע אותה ליום הולדתה ??? אשמח לרעיונות יצירתיים..תודה (-:
 

vvizard

New member
שלום. צריך עזרה.

שלום לכם. אני חדש שפורום ואני מקווה שהשאלה שלי לעניין. אני מחפש ללמוד לרקוד או מקומות שרקודים בהם רוקנרול באיזור הצפון. אשמח לקבל ממשהו עזרה. תודה.
 
ריקודיי רוקנרול ושנות -60..

תתעניין במת"נס באיזור מגורייך.יש בחוברת "עכבר העיר"המון הצעות ללמוד ולרקוד...או שפשוט בבית תזמין כמה חברים(ות) ותלמדו..ככה אני עשיתי בנערותי..אני לימדתי אז את אחיי הבוגרים וחבריהם..בהצלחה...רוקנרול לנצח...
 
כמה רעיונות למתנה בשליפה מהשרוול

יש חדש על המדפים בטאואר רקורדס: ELVIS BY THE PRESLEYS DVD וגם דיסק. ב DVD יש ראיונות עם בני משפחה וחברים של אלביס שמספרים עליו בליווי קטעי וידאו ביתיים נדירים ותמונות מחייו שמעולם לא נחשפו עד היום ושירים בקולו של אלביס ברקע. בדיסק, אותו ראיתי ממש היום אבל לא קניתי, יש שירים של אלביס מתוך ה DVD וכן קטעים שהוקלטו ולא שודרו מעולם לפני כן. ה DVD עולה 150 ש"ח, הדיסק 100 ש"ח. כמו כן ברשת טאואר רקורדס ניתן למצוא עשרות דיסקים של אלביס מהופעות שונות, הקלטות שונות, אוספים ועוד. יש גם DVD של סרטים בהם השתתף אלביס כמו הארום סקארום, SPINOUT, SPEEDWAY ועוד. רק לגשת לרשת טאואר רקורדס ולשאול אותם מה יש להם של אלביס פרסלי. וזה רק ככה בשליפה. היום אני קניתי לעצמי את ה DVD של ELVIS BY THE PRESLEYS.
לחמתך
ונשמח לראות אותה בין גולשי הפורום
 
../images/Emo140.gif לכלה של! תעשי לה יום של כיף

קחי אותה למשל לפונדק ההרים באבו גוש(נווה אילן)אפשר לאכול שם ולספוג אלביס..בקיצור תני לה המון תשומת לב..ותבוא עלייך הברכה..
 

levron11

New member
שלום לך כלה של

היי אני חושב שאת יכולה להפתיע אותה עם פריטים של אלוויס כמו למשל: תמונה נדירה,תקליט נדיר או דיסק dvd של אלוויס יש כל כך הרבה. או שתביאי לה את אלוויס פרסלי בסייאנס אבל הזהרי לך הוא מאוד שובב. זה ההצעות שלי בשבילך שלך ערן לברון.
 
למעלה