הי ניריתי ../images/Emo24.gif
בר עדיין יונק אבל בצורה "ידידותית" ומתחשבת מאד. לפעמים הוא מבקש, בדרך כלל אני מציעה, ואם הוא לא רואה אותי אין לו שום בעיה להסתדר בלי, ככה שאני לא מוגבלת בכלל, ולא אכפת לי להמשיך ככה עוד שנים... עדיין זו הדרך הכי טובה להרדים אותו בחזרה כשהוא מתעורר בלילה, למרות שזה לא קורה הרבה. אני מניחה שרק אם נרצה לנסוע לחופש בלעדיו זו תהיה בעיה, אבל מאחר ואנחנו בחו"ל ואין אצל מי להשאיר אותו זה ממילא יורד מהפרק. הרי כשההורים יבקרו אותנו לא נשאיר אותם עם הילדים וניסע לחופש. באמת גם אצלנו יומולדת בקרוב - ואנחנו נוסעים לחגוג בדיסני! איזה כיף לנו.