תשבוחת ובצידה תלונה לחברת דן

מצב
הנושא נעול.

ElFabuloso

New member
תשבוחת ובצידה תלונה לחברת דן

תשבוחת ובצידה תלונה לחברת דן
הלוואי שיכלתי פעם להקדיש פוסט שכולו יהיה רק מילים טובות לתחבורה בארץ, כנראה שזה לא יקרה בדור שלי כבר (ואני בסך הכל בן 30...)
לפני כמה ימים שכחתי שקית באוטובוס קו 39, למחרת בבוקר עשיתי כמה טלפונים ל"דן" והגעתי למסוף רידינג ושם שמרו לי את השקית עד שבאתי לאסוף אותה, כל הכבוד לחבר'ה על האחריות ולנהגת של אותו קו כמובן שאחראית על כל התהליך.

והתלונה: עליתי לקו הזה בשעה 23:20 בלילה מאזור הירדן פינת נגבה כדי להגיע לדיזנגוף. במקור, חיכיתי משעה 22:40 בנגבה פינת הירדן לקו 61 שעוצר גם הוא שם, אבל הקו שאמור בשעה הזאת לצאת ממסוף עמידר ולהגיע תוך 10 דק' גג (22:48 לפי מוביט, והשלט האלקטרוני הגדול בתחנה גם) בושש להגיע, בפועל ראיתי אותו מגיע רק בשעה 23:20 כשהייתי כבר בקו 39 והוא חלף על פנינו בהמשך הירדן...

בשנה שעברה זה קרה לי פעמיים עם שני קווים של דן באזור ת"א ור"ג שפשוט "לא הגיעו" בשעה הקבועה בלילה כשהתדירות היא כבר ממש לא כל עשר דקות לאוטובוס ואני ונוסעים נוספים חיכינו (גם הפעם כמובן) לשווא במשך חצי שעה במזג האוויר הלא סימפטי בלילה בחורף. בעבר עוד היה לי כוח להתלונן, אחרי שהבנתי שאין על זה באמת פיקוח ובקרה מצד משרד התחבורה ובטח שלא מצד דן עצמם שבמקרה הטוב שולחים ומסתפקים בתשובה "קיבלנו את תלונתך" התייאשתי והרמתי ידייים.
מאוד מתסכלת המחשבה שאם אתה לא נייד אתה סוג של תלוי בחסדיהם של משרד התחבורה וחברות האוטובוסים השונות שלא תמיד מספקות שירות ראוי לאזרח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה