תרשו לי...

רקפת7

New member
מזעזע ונורא...חשוב למחות!!!

התעללות ביצור חי במטרה "אמנותית" ליצור תגובות אצל הקהל, נראית לי מזעזעת ומבחילה. היוצר/ת, שטוען לאטימות הקהל, צריך לבחון את האטימות והאכזריות שלו, לפני שהוא מציג "פוזה אמנותית" של מטיף בשער. היכן המיצג? האם הוא נתמך ע"י קרן אמנותית כלשהי? האם ניתן למחות ולעשות משהו כדי לעצור את הזוועה? רקפת
 

רקפת7

New member
בקריאה פחות מרפרפת הבנתי...

בהצצה נוספת הבנתי שזה אינו מיצג נתמך אמנותית, אלא נסיון מבחיל ואכזרי של "אמנית" חדשה. הבחילה והכעס מופנים אם כך אליה. איני מבינה את המשתתפים שחשבו שזה מיצג אמנותי לגיטימי, ולא הביעו את מחאתם. אגב, נתקלתי כבר בהתעללות בכלב במסגרת "דרך ביטוי אמנותית" ליצור מודעות לאטימותו של הקהל. הזכרון ההוא קצת הקפיץ אותי כאשר חשבתי שאני שוב נתקלת באותו סוג של "טרנד" אמנותי. רקפת
 

מקודה

New member
איזו אכזריות!!! ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

פעם ראשונה (ואני מקווה שגם אחרונה!) שאני שומעת על דבר כזה! איזו רשעות!!! ואיך הקהל יכל להמשיך להתבונן בהתעללות הזאת?!?
אני המומה לא פחות מהאטימות של הקהל.
ובכלל, מה זה אמור להביע??? מזעזע! פשוט מזעזע!!!
מקודה.
 

GAUDI

New member
האמת

שאני לא מוצא הרבה הבדל בין זה לבין קרבות כלבים -שנהם נועדו לעורר את היצרים וע"י כך להרוויח כסף . האומנית=עברינית הזו היתה צריכה להאסר , מה גם שאם זה הוצג בגלריה אז גם בעלי הגלריה . אבל מעבר לזה מה שבאמת מפחיד הוא שקרוב לוודאי צפו בזאת הרבה "יפי נפש" שבכל הזדמנות צועקים נגד התעללויות וכ"ו אבל אני לא יודע אם אולי היה מישהו שדרש להפסיק זאת אבל מה שבטוח שהיה רוב גדול שפשוט שתק . הנושא הוא אותו נושא כמו השירשור שהיה בקשר לשאלת האכזריות בגידול דגים - מה שלא רואים לא מפריע ! חבל רק שלא פירסמו את שם ה"אומנית" כך שנדע לא לקנות בעתיד מוצרים מימנה.
 

Doggi

New member
ללא ספק מזעזע ../images/Emo46.gif

עד איפה הגענו? איזו אטימות יכולה להיות לקהל? להשתעשע מ"מופע" התעללות בדגי קרפיון מסכנים על מנת לראות אומנות? אין דרכים אחרות "קצת" יותר מוסריות?
 

לילךLilach

New member
מזעזע ומרגיז ../images/Emo123.gif

בעיני זה לא אמנות ,אלה פשוט אנשים סדיסיטים שנהנים לראות התעללות. מה ההבדל בין פסיכופט שנהנה מהסבל של מי שהוא גורם לו כאב לבין מעלי המיצג ומי שמגן על המיצג? לדעתי אין הבדל ! הם עשו מעשה פרובוקטיבי כדי למשוך תגובות ,אפילו תגובות שליליות, יש אנשים שלמרבה הגועל מוכנים לעשות הכל ,כדי לקבל תשומת לב, הם עשו בכוונה מה שעשו כדי לקבל את התגובות הכועסות שלנו. אני אישית מנסה לברר מה השמות של מעלי המיצג ,כדי שאוכל להחרים אותם ולהגיד לכל מי שאני מכירה לא להתקרב אי פעם למשהו שהם מיצגים. חשוב שמי שראה את המיצג יתלונן במשטרה אצל השוטר שאול מימון ויפה לאתי אלטמן מ"תנו לחיות לחיות".
 

שרית(^_^)

New member
בחילה אחת אחרי השנייה../images/Emo67.gif

בררררררררר.... זה עושה לי צמרמורת
 

ד ו ר י ס

New member
פעם שניה שאני שמה ../images/Emo5.gif בכותרת היום

וגם ככה אני במצברוח דפוק... אני אפילו לא יודעת מאיזה זווית להתתיחס לעובדה שיש אנשים מספיק חולים בשביל לחשוב שיש משהו אומנותי בבע"ח שמת בייסורים קשים, שלא לדבר על כמה וכמה כאלה אחד אחרי השני. ושוב, הדגים המקופחים - אילו היתה ה"אמנית" עושה מיצג זהה עם כלב במקום דג, הידיעה הזו היתה מופיעה באתרי האקטואליה הגדולים ברשת ולא רק בפורום בתפוז. כמה קל לנו, בני האדם, להתאכזר למי שלא יכול השמיע זעקה. במחשבה שניה, אנחנו די טובים גם בלהתאכזר למי שיכול לזעוק.
 

rubber duck

New member
מי שעשה את זה צריך לפרפר

קצת ואלי הרבה כדי להבין אתצ מה שעשה שרון
 

אלגריה

New member
גועל נפש!

מי שהיה עד לזה: אנא שלח מכתב מחאה לעיתון מקומי, והוקע בו את המנוולת האחראית לכך!
 

Light woman

New member
עם כל הכבוד לפישפוביה (המצאה שלי)

פחד מדגים.... אוקי... עם כל הכבוד לפישפוביה שלי, אני חושבת שלראות דג מסכן מפרפר למוות- זה שיא התעללות! זה גרוע כמו החיטה של התרנגולות שתולים אותם הפוך ומשחיזים את גרונם, או פיטום אווזים לכבד אווז. אני די שונאת דגים, למרות שיש לי את כיפל´ה- דג הכיפה האדומה שלי, אבל זה ממש מחליא!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה