תרקוד כאילו אף אחד לא רואה אותך..

תרקוד כאילו אף אחד לא רואה אותך..

קטע נחמד.. ``אנחנו משכנעים את עצמנו שחיינו יהיו טובים יותר רק אחרי שנתחתן. רק אחרי שיהיו לנו ילדים. אנחנו מתוסכלים, כי הילדים לא מספיק גדולים, ו`נהיה מאושרים יותר` כשהם יגדלו. אחר-כך אנחנו מתוסכלים כי הם מתבגרים, וקשה איתם. אנחנו בטוחים שנהיה מאושרים יותר לאחר שהם יעברו את השלב הזה. אנחנו אומרים לעצמנו שחיינו יהיו מושלמים כשבן/בת-הזוג שלנו יצליחו יותר, כשתהיה לנו מכונית יותר טובה או בית יותר גדול, כשנוכל לנסוע לחופש, כשנהיה בפנסיה. האמת היא שאין זמן טוב יותר להיות מאושרים מעכשיו, כי אם לא עכשיו - אז מתי? החיים תמיד מלאים אתגרים ומכשולים. עדיף לקבל את זה ולהחליט להיות מאושרים בכל מקרה. משהו אמר פעם: `במשך הרבה זמן היה נדמה ש`החיים האמיתיים` היו אמורים להתחיל עוד מעט. אבל תמיד היה מכשול אחד - בעיה שעליי להתמודד אתה, פקס לא פתור, חוב שצריך לשלם - ורק אז החיים היו אמורים להתחיל. עד שהבנתי שהמכשולים האלה הם-הם החיים שלי. הפרספקטיבה הזאת עזרה לי להבין שאין דרך לאושר. האושר הוא הדרך לאושר. יהיה טוב אם תשמור ותנצור כל רגע טוב שקורה לך לבד, או עם מישהו מספיק מיוחד ששווה לך לבלות אתו את זמנך - כי תזכור, הזמן לא מחכה לאף אחד. לכן תפסיק לחכות עד סוף הלימודים, עד שתרד במשקל, עד שתתחתן, עד שהילדים שלך יעזבו את הבית. עד שתתגרש, עד יום שישי בערב או עד יום ראשון בבוקר, עד הקיץ, עד הסתיו, עד החורף או עד האביב, או עד שתמות, כדי להחליט שאין לך זמן יותר טוב להיות מאושר. האושר הוא דרך לא גורל. תעבוד כאילו אתה לא זקוק לכסף. תאהב כאילו אף פעם לא פגעו בך ותרקוד כאילו אף אחד לא רואה אותך``. סוף ציטוט. ותחשבו על זה.. ליטון
 
ליט .......

זה נכון מאוד והלוואי שכולם היו מיישמים את זה....... גם שבוע שעבר Fרוחית הביאה את זה בראשי פרקים רק..... מעכשיו אני מתחיל ליישם את זה......
 
למעלה