תרופות לקשב וריכוז ומחירם כולל כאלו שלא בסל ויבוא אישי?

bennyhemo

New member
תרופות לקשב וריכוז ומחירם כולל כאלו שלא בסל ויבוא אישי?

אהלן,


רציתי לברר מעבר לריטלין, ריטלין עושה לי תופעות לוואי מחרידות ואין שום סיכוי שאני חוזר אליו.
איזה תרופות יש בסל ושאינם בסל קיימים לטיפול בהפרעות קשב וריכוז ומה מחירם אם אפשר לדעת, ואם יש החזרים וזה משנה יש לי מושלם בכללית. ומבחינת תרופות שבסל, מה מחירם של התרופות שבסל בכללית? איך מקבלים החזרים על תרופות אם ניסיתי את כל סוגי הריטלינים גם מיבוא אישי וגם כאלו שבסל?

, זה נראה שכללית מזלזלת באלו שיש להם את ההפרעה, או שאני טועה, כי מבחינתי לעבור לקופת חולים אחרת בעתיד גם יכולה לבוא בחשבון.


חוץ מזה איך עושים יבוא אישי במידת הצורך והאם צריך לעשות את זה כל חודש? ובאופן כללי איזו תרופה כדאי לי והאם עד כדי כך כדאי להסתבך עם יבוא אישי, זה מצריך הרבה התעסקות?
 

מיכל 06

New member
יבוא אישי - יותר פשוט ממה שחשבתי

לאחרונה רשמ לבן שלי פוקלין. פוקלין זו נגזרת של החומר הפעיל של רטלין - אבל בלי המרכיב של החומר שעושה את רוב תופעות הלוואי. נוירולוג פרטי נתן לו מרשם לי למלא לו טופס 29ג, אז חשבתי שזה יהיה סיפור. שאלתי בפורום המקביל ואמרו לי שאת הטופס יכל למלא רק הנוירולוג. בסוף רופא המשפחה שנתן את המרשם של מכבי נתן גם את הטופס, ובבית המרקחת של מכבי אמרו לי שאין להם שום בעיה עם זה ולא צריך דווקא מהנוירולוג, והתרופה הייתה להם במלאי - לא היה צורך בכלל להזמין ולחכות. קלי קלות. מאחלת לכולםשהכול ילך ככה בקלות...
 
למעלה