תרופות וכל מה שיש למניעת אלצהיימר

dinnnagod

New member
תרופות וכל מה שיש למניעת אלצהיימר

מתו במשפחתי אנשים עם אלצהיימר כמעט כל שנתיים וזה ממש תורשתי. הרופאים שלי אומרים שהכל תורשתי אבל גם ענין של מזל ושאין לי מה לעשות. לי כל הרפואה נראית כמחכה שמחלות יפרצו ואז אח"כ הם יודעים רק לחבר מכונות ואז לפנות את הגופה לקירור ומשם להגיד למשפחה להביא אוטו של קהילות יעקב של חברת קדישא.... בקיצור, אני רוצה תקווה שקיימות תרופות סבתא למניעת אלצהיימר בסך הכל זה כל מה שנשאר... אגב, אבא שלי חולה באלצהיימר והרפואה הקונבציונלית לא נותנת מענה. הרופאים שלו אומרים לנו, תנו לו כל מה שאתם מרגישים שירפא כי אין לו מיגבלות בלקחת תרופות סבתא. תרופות סבתא מותרות לו על פי הרשאה של הרופאים. אז אם אפשר, אשמח לדעת מידע על תרופות סבתא וכל מה שרק אפשר למניעת אלצהיימר בשבילי ומידע על תרופות סבתא וכל מה שאפשר לריפוי אלצהיימר לאבא שלי. תודה מראש ושבוע נהדר ובריאות טובה לכולם.
 
אלצהיימר

קודם כל, אני ממש מצטערת לשמוע על ההיסטוריה המשפחתית שלך. שנית, לצערי, אני מסכימה איתך לגבי זה שהרפואה הקונבנציונלית משקיעה פחות מדיי במניעה של מחלות ויותר מדיי בטיפול בשלבים מאוחרים. מצד שני, בשנים האחרונות ניכר שינוי משמעותי בעניין. אולי לאור הפריחה של תחומי הרפואה הטבעית, שמשקיעה הרבה במניעה. לגבי אלצהיימר, אחלק את התשובה לשני חלקים: 11) מניעה של המחלה, באדם שעדיין בריא 2) טיפול באדם שכבר חולה. מניעת אלצהיימר: אלצהיימר ("סניליות") זו מלה שנגרמת כנראה מניוון של כלי הדם במוח. לכן לצורך מניעה מתאימות כל השיטות של מניעת מחלות של כלי הדם והלב: - לא לעשן! חשוב מאוד! - פעילות גופנית - שומרת על בריאות כלי הדם - לשמור על משקל תקין - תזונה דלה בכולסטרול ועשירה בשומנים בלתי רוויים כמו אומגה 3 (ראה פירוט בהודעה אחרת בדף זה) - יין אדום או מיץ רימונים מועילים לכלי הדם - להימנע מעודף משקל! - להשתמש הרבה במוח - לדאוג שיהיו אתגרים בחיים תוספי תזונה: - אומגה 3 - גינקו בילובה- צמח שמועיל לזיכרון. בשני תוספים אלו יש להיזהר למי שמקבל תרופות לדילול דם (כמו אספירין). - קומפלקס ויטמיני B בעיקרון, כמעט כל מה שעוזר לשמור על בריאות כללית, עוזר בעקיפין גם למניעת אלצהיימר. טיפול באלצהיימר הטיפול הרבה יותר קשה מהמניעה. כאן צריך בעיקר תרופות -- שאני בטוחה שהנוירולוג רשם לאביך. תוספי התזונה יכולים במקרה הטוב להאט את ההדרדרות. לא כתבת באיזה שלך של המחלה אביך נמצא. יותר קל לעצור את ההדרדרות בשלב מוקדם מאשר בשלב מאוחר. למשל הצמח גינקו בילובה יכול לעזור בשלבים ראשונים. אבל אם אביך נוטל תרופות מדללות דם, יש לעשות זאת רק באישור הרופא. אני מכירה רופאה מסויימת שמטפלת באנשים שכבר חולים בשילוב של תזונה, ותרגילים מסויימים למוח, אבל אני לא יודעת מה היעילות של זה. בשורה התחתונה: לדעתי, לאחר שתפסת שאלצהיימר זו אצלכם מחלה משפחתית, הכיוון העיקרי שכדאי חהשקיע בו הוא שהצעירים במשפחה ישמרו על אורח חיים כזה שיפחית את הסיכון שלהם לחלות בעצמם.
 
נזכרתי בעוד תוסף

(אתה חושב שאני מתחילה לפתח אלצהיימר? חו"ח) כיום יש תוסף שנקרא פוספטידיל-סרין, שנראה מבטיח. הוא נמצא בפורמולות מיוחדות לזיכרון. אם כי הוא קצת יקר...
 
למעלה