תרופה נגד נזלת - הידעתן?

כנראה בכף שלך ../images/Emo13.gif

בספרות המקצועית, בכל אופן, יש התייחסות ברורה להבדל בין tsp= teaspoon=5cc לבין Tbsp= Tablespoon= 15cc ובגלל זה עדיף לציין כמות בCC ולא לפי כפיות/כפות וכו. ובמדינות הלטיניות, מציינים את המ"ג ולא בCC, מכיון שתכשירים שונים עלולים להיות בריכוזים שונים... לפחות ממה שנתקלתי בארה"ב, יש יותר הקפדה בצורת רישום המירשמים- מסיבה זו בדיוק.... ושוב- ב ע י ק ר בילדים(אבל לא רק)-
חשוב מאד להקפיד על מינון נכון, כי הבדלים 'קטנים' יכולים לעורר תופעות לואי 'גדולות'...וזה נובע גם מהעובדה שהם מקבלים את רוב התרופות בצורת נוזל, ולא בגלולות.
 

catנוע

New member
בארה"ב אסור כיום לתת את התרופות

האלה לילדים בגלל השפעה על קצב לב. אני מעדיפה בנושא הזה לטעות לכיוון הזהירות ולכן הפסקתי לתת אפלפי ודומיו. מה שאני כן נותנת זה מי מלח, או בצל, אדים וטיפות אקליפטוס לימוני או קרבול.
 

ליביתי

New member
למבוגרים אני מאד בעד סינופד שבאהביתה הזכירה

עושה נפלאות. פותח את האף עם טווח השפעה מאד ארוך. אבל בגלל אפקט המעוררות שיש לו פוטנציאל להיות, מומלץ לא לפני שנת הלילה. ולגבי האפלפי, בזמנו רופא הילדים שהיה לנו אמר שהוא לא ממליץ על זה כי יכולה להיות לזה השפעה של המרצת קצב הלב. כשהילדים מאד מנוזלים, ולאחרונה זה היה, אני מטפטפת להם על הכרית/חולצה קצת אקליפטוס לימוני. עובד טוב מאד.
 
למעלה