תרומת מח עצם

תרומת מח עצם

אני רוצה לבצע תרומת מח עצם כדי להכנס למאגר הארצי. מישהו יודע איפה אפשר לעשות את זה ובמה זה כרוך (מה הפרוצדורה מבחינת התרומה עצמה?)
 

Yakuza

New member
התרומה היא בעצם כמו בדיקת דם רגילה

לוקחים ממך דם לכמה מבחנות ומכניסים את הנתונים למאגר הארצי. עשיתי את זה לפני כשנה. לדעתי זו מצווה.
 

Yakuza

New member
שכחתי לענות לך איפה עושים את זה...

ביד. סתם. לדעתי עושים את זה בכל בית חולים שבו אפשר גם לתרום דם, למרות שאני לא בטוח. הכי טוב להתקשר לבית חולים הקרוב למקום מגורייך ולברר.
 
עוד שאלה אם תדע לענות...

עד עכשיו מדא לא אישרו לי לתת תרומת דם כי משקלי מתחת ל-50 קילו. גם בתרומה הזאת יש קריטריון משקל?
 

moran f

New member
הבדיקה עצמה היא כמו בדיקת דם

ולא כמו תרומת דם - מוציאים כמות של מבחנה קטנה. אני את הבדיקה עשיתי כשכנראה הייתי אנמית ולא הייתה בעיה, אז אני מניה שגם לך לא תהיה. מצד שני, עלולה להיות בעיה עם התרומה עצמה (במקרה שימצאו שאת מתאימה למישהו שצריך תרומה).
 

אסופית02

New member
בד"כ יש מבצעים יזומים

שמישו מממן, כיוון שמדובר בבדיקה מאוד יקרה (לקיחת הדם אינה הבעיה, אלא הבדיקה המבוצעת בדם במעבדה). אני לא יודעת אם ככה סתם ניתן לעשות זאת ללא תשלום על הבדיקה.
 

be_roo

New member
נסי להתקשר למספר הבא:

הוא רשום על הכרטיס שקיבלתי כאשר ביצעתי את הבדיקה, וערונית רשום שהוא מיועד לעדכון כתובות וטלפונים. אני משערת שאין בעיה לפרסמו כי הם מעוניינים שיצרו איתם קשר ולא מדובר בטלפון פרטי, אך אם יש בעיה וההודעה תמחק, אשמח לשלוח אותו במסר: 03-9376747
 

Levinzone

New member
נצל"ש - תרומת איברים...

(נושא נחמד, לא?
) לפני כמה זמן קיבלתי בדואר ספח לחידוש הרישיון (אגב, לא נראה לכם שקצת מוגזם לקחת על זה 300 ש"ח?!) והיה מצורף לו עוד ספח שאפשר לסמן בו שבמידה ואתה מת אתה רוצה לתרום X Y Z איברים... אתם בטח יודעים על מה אני מדברת... בכל מקרה, אבא שלי זרק לי את הספח השני ואני דווקא מעוניינת להוציא תעודה כזאת. אז איך?
תודה -יעל-
 

אלון פ

New member
אגודת "אדי" לקידום השתלות בישראל

כאן. יש שם טופס שצריך להדפיס ולשלוח אליהם, ואז הם שולחים לך בחזרה את כרטיס התורם. ככה אני הוצאתי את התעודה שלי... אלון.
 
למעלה