Eclipsed By The Moon
New member
תרומה צנועה לתאורייה-של-הפואטיקה
שיר (1) הוא (2) דבר (3) שאני (4) קובע (5) שהוא (6) שיר (7) לאחר (8) שאני (9) כותב (10) אותו (11) כשיר (12) או (13) כלאשיר (14) אבל (15) מפרסם (16) אותו (17) כשיר (18) ועכשיו (19) תקבעו (20) מחדש (21) מזשיר (22) דוד אבידן אחד הדברים היותר מוצלחים בישראל, בתחום השירה. אז מה זה בעצם שיר? מי יהיה זה לקבוע מה זה שיר? ``הוא הולך בשקט אומרים, הוא בודאי מחבר שיר, הם לא אומרים אולי דמיו שותתים בפנים`` שיר של ארז ביטון. אז מה? מה זה שירה? שירה זה פיקציה, גבירותיי ורבותיי. אמנם אני כותבת שירה, כן, וזה קצת סותר, אבל אני נוטה להשתמש כמה שפחות במטאפורות. אני רוצה מטאפורות בתור צביעות. מצד אחד, יש רצון רב לפרוץ ברגשנות, אבל אני חושבת שמטאפורות אוצרות את זה, ומקשות על הבנת הנקרא, וכך יוצרות חוסר הזדהות. שלא תבינו לא נכון, אני חובבת שירה, מאד. אני פתוחה לקרוא כל דבר, אבל כל ההשוואות, וכל המטאפורות, וכל האוקסימורונים למיניהם ממש יכולים לגרום לאי הבנה לפעמים, וזה מטריד. זה גורם לי לחוסר הזדהות, להרגשת צביעות מסויימת. שירה זה פיקציה. ומה אתם חושבים?? THiNK FLOYD מיכל
שיר (1) הוא (2) דבר (3) שאני (4) קובע (5) שהוא (6) שיר (7) לאחר (8) שאני (9) כותב (10) אותו (11) כשיר (12) או (13) כלאשיר (14) אבל (15) מפרסם (16) אותו (17) כשיר (18) ועכשיו (19) תקבעו (20) מחדש (21) מזשיר (22) דוד אבידן אחד הדברים היותר מוצלחים בישראל, בתחום השירה. אז מה זה בעצם שיר? מי יהיה זה לקבוע מה זה שיר? ``הוא הולך בשקט אומרים, הוא בודאי מחבר שיר, הם לא אומרים אולי דמיו שותתים בפנים`` שיר של ארז ביטון. אז מה? מה זה שירה? שירה זה פיקציה, גבירותיי ורבותיי. אמנם אני כותבת שירה, כן, וזה קצת סותר, אבל אני נוטה להשתמש כמה שפחות במטאפורות. אני רוצה מטאפורות בתור צביעות. מצד אחד, יש רצון רב לפרוץ ברגשנות, אבל אני חושבת שמטאפורות אוצרות את זה, ומקשות על הבנת הנקרא, וכך יוצרות חוסר הזדהות. שלא תבינו לא נכון, אני חובבת שירה, מאד. אני פתוחה לקרוא כל דבר, אבל כל ההשוואות, וכל המטאפורות, וכל האוקסימורונים למיניהם ממש יכולים לגרום לאי הבנה לפעמים, וזה מטריד. זה גורם לי לחוסר הזדהות, להרגשת צביעות מסויימת. שירה זה פיקציה. ומה אתם חושבים?? THiNK FLOYD מיכל