"תרגומים ושירים" רק אצל רונן !

©Dangerous©

"תרגומים ושירים" רק אצל רונן !

רונןןןןן , אני צריך אותך דחוף ! תקשיב אם אתה יכול בבקשה תתרגם לי את השיר של "הספייס גירלס" חחח.. ספייס גירלס ! כן כן ! אם אתה זוכר הן היינו הלקהת הבנות הכי מצליחות בעולם ! ופי דעתי הן עדיין ! תקשיב , הינה המילים לשיר "להתראות" אתה יכול בבקשה לפרש לי את זה לעיברית ? Goodbye no no no no no no no no no no no no listen little child there will come a day when you will be able able to say never mind the pain all the aggravation you know there´s a better way for you and me to be look for the rainbow in every storm fly like an angel heaven sent to me goodbye my friend i know you´re going searching although i can still feel you here it´s not the end gonna keep it strong before the pain turns into fear so glad we made it time will never change it no no no no no no no just a little girl big imagination never letting no one take it away went into the world what a revelation she found there´s a better way for you and me to be look for the rainbow in every storm find out for certain love´s gonna be there for you you´ll always be someone´s baby goodbye my friend i know you´re going searching although i can still feel you here it´s not the end gonna keep it strong before the pain turns into fear so glad we made it time will never change it no no no no no no no you know it´s time to say goodbye no no no no the times when we would play about the way we used to scream and shout never dreamt you´d go your own sweet way look for the rainbow in every storm find out for certain love´s gonna be there for you you´ll always be someone´s baby goodbye my friend i know you´re going searching although i can still feel you here it´s not the end gonna keep it strong before the pain turns into fear so glad we made it time will never never ever change it no no no no you know it´s time to say goodbye no no no no and don´t forget you can rely no no no no you know it´s time to say goodbye no no no no and don´t forget on me you can rely no no no no i will help help you on your way no no no no i will be with you every day no no no no i will be with you every day

רונני2001

לא הייתי מתרגם, אבל זה שיר יפה!

הקשב ילד קטן - עוד יבוא היום כשתוכל לומר, תוכל לומר- עזבו את כל הכאב, וגם את כל הכעס ישנה דרך טובה יותר בשבילי ובשבילך תחפש את הקשת היפה בכל סופה עוף כמלאך שנשלח משמיים שלום חבר אני יודעת שאתה הולך לחפש, אך אני עדיין מרגישה שאתה איתי זה לא הסוף ואשמור על קור-רוח לפני שהכאב יהפוך לפחד אין לי חרטות, הזמן לא ישנה דבר לא, לא ילדה קטנה עם דמיון גדול ילדה שלא תתן לאף אחד לקחת את הזיכרון ממנה הגיעה לעולם, כמו תגלית מקסימה מצאה דרך טובה יותר בשבילי ובשבילך תחפש את הקשת היפה בכל סופה וכך תגלה שהאהבה עדיין קיימת תמיד תשאר הילד הקטן של מישהו פזמון... היו זמנים, איך ששיחקנו לנו איך שצעקנו וצרחנו בהנאה מעולם לא דימיינתי שתלך לדרכך פזמון... אין לי חרטות, הזמן לא ישנה דבר לא, לא אני יודעת שהגיעה העת לומר "שלום" לא, לא, לא ותמיד תדע שיש לך על מי לסמוך אני יודעת שהגיעה העת לומר "שלום" ותמיד תדע שיש לך על מי לסמוך ואני אעזור לך בדרך הקשה תמיד אהיה לידך תמיד אהיה לידך רונן. http://www.MJ.up.co.il

©Dangerous©

WOW רונן ! תודה ענקית לך !

תודה רבה רבה רבה רבה לך !!!!

למעלה