תרגום לעברית באקס בוקס בסרטים

cobrabomb

New member
תרגום לעברית באקס בוקס בסרטים

אהלן יש לי אקס בוקס one ופתחתי לו משתמש אמריקאי כי זה הכי טוב מן הסתם והכי זול לקניית המשחקים דרך החנות באקס בוקס...עכשיו שמתי לב לפני כמה ימים שיש אפשרות לקנות סרטים וסדרות גם באופן דיגיטלי דרך התוכנה movies & tv באותו אופן שאני קונה את המשחקים...אבל הבעיה היא שאיך עושים שיהיה לזה כתוביות בעברית?...כי יש רק באנגלית...זה לא כזה בעיה מבחינתי כי אני יודע לדבר ולקרוא ולהבין באנגלית אבל בכל זאת האם יש אפשרות של עברית גם?...אשמח למי שיעזור לי תודה
 
אין לך אפשרות לשים כתוביות עברית לסרטים שקנית

האקסבוקס והPS4 יציגו לך כתוביות עברית רק אם צרבת את הכתוביות לתוך הסרט בצורה כזו שהן הפכו לחלק מהתמונה בסרט. זה תהליך שלוקח איזה רבע שעה לכל סרט וזה הופך את זה לממש לא משתלם.

תחבר את המחשב לטלווזיה או שתקנה איזשהו מיני PC כזה ותחבר אותו.
זה הפיתרון הכי טוב לסרטים וסדרות.
 

cobrabomb

New member
לא הבנתי

לא הבנתי...איך אני עושה אז שהכתוביות יהיו בעברית?...איך אני צורב אותן לאקס בוקס בדיוק?...
 
תחפש בגוגל יש המון הסברים איך לצרוב כתוביות לסרט.

אתה צריך שיהיה לך את הסרט בנפרד והכתוביות בנפרד, זה המקסימום שאני הולך לעשות בשבילך אז אל תטרח לשאול עוד שאלות.
 

cobrabomb

New member
אוקיי אבל

יש לי את הסרט באקס בוקס שנמצא בו באופן דיגיטאלי...ואת הכתוביות עכשיו מצאתי באתר שבו מורידים כתוביות ונאמר לי שאני צריך לפתוח אותו ב note pad ולשמור אותו כ utf 8 וכל עשיתי...עכשיו את הקובץ הזה להעביר בדיסק און קי או בעזרת ה one drive לאקס בוקס one?...כי לצרוב כתוביות אני יודע ועכשיו עשיתי זאת...אבל איך להעביר זאת לאקס בוקס בשביל הסרט?
 

מישהו 2

New member
אני לא חושב שזה משנה

ברגע שצרבת את הכתוביות על הסרט. ואני מדבר על צריבה אמיתית ומלאה - הכתוביות הפכו לחלק בלתי נפרד מהתמונה של הסרט - זה כאילו הסרט "צולם" עם הכתוביות בעברית למטה (כבר אין צורך בקובץ של הכתוביות) - ולא אמורה להיות דרך חזרה מפעולה שכזו- כבר לא ניתן יהיה 'לפרק' את הכתוביות מהסרט.

במקרה כזה כל מה שנשאר לך זה פשוט להעביר אותו לאקסבוקס אם דרך USB או בענן זה לא משנה.

האקסבוקס וואן אבל לא קורא כתוביות בעברית?
 

cobrabomb

New member
נראה לי שלא הבנתם אותי

זה לא סרט שאני מעלה לאקס בוקס בדיסק או ב usb...זה סרט שאני מוריד מהחנות הדיגיטלית ויש לי משתמש אמריקאי אז החנות היא אמריקאית אז הוא מן הסתם יראה את הכתוביות באנגלית לא?...וניסיתי להחליף את המשתמש לישראלי אבל עדיין הוא מראה את הכתוביות רק באנגלית כי גם כשמחליפים למשתמש ישראלי אז אין תמיכה בשפה העברית באפשרויות
 

מישהו 2

New member
הבנתי עכשיו. זה סרט מקורי, דיגיטלי

אז אין לי ממש ניסיון עם זה, אני לא יודע לעזור לך. אבל נשמע לי קצת מוזר להוסיף שפה לסרט מקורי. זה כמו שתזמין סרט מחו"ל DVD, או בלוריי , השפות שיש עם הממשק זה מה שיש לדעתי.
&nbsp
אבל אולי זה אפשרי ואני לא יודע
 

cobrabomb

New member
כן חח

כן חח שאלתי גם בפורום אחר והם אמרו לי שלפי מה שידוע להם אין אפשרות...אז אולי באמת אין מה לעשות עם זה....אבל לאקס בוקס one יש אפשרות בכלל להעביר לו סרטים שהורדתי למחשב?...כי צרובים הוא לא קורא אם איני טועה
 

עטלפוני

New member
=>

סרטים שרכשת בחנות של אקס-בוקס דיגיטלית מגיעים כמו שהם. מן הסתם אין כתוביות בעברית לסרטים מהחנות האמריקאית, וגם אין דרך הגיונית להוסיף.
&nbsp
ע"מ לראות סרטים עם כתוביות צד ג' כרגע האפשרות היחידה שלך היא plex. זה נושא שלם בפני עצמו, ולא קשור לפורום אבל אתה יכול לקרוא במקומות המתאימים - plex מכיל תוכנת "שרת" שמתקינים על המחשב, ותוכנת "לקוח" שמותקנת על האקס בוקס. שתיהן בחינם. plex גם תומך בכתוביות חיצוניות. כדי לנגן בלי כתוביות יש לך את התוכנת מדיה פלייר המובנית באקס בוקס (לדעתי צריך להוריד אותה, חפש media player בחנות) או פשוט לעשות מהמחשב cast to/play to xbox על הקובץ. אם תחבר יו.אס.בי עם קבצים, כולל mkv, הוא ינגן לך (אבל בלי כתוביות כרגע, תמיכה תתווסף בהמשך).
 

cobrabomb

New member
האם...

כן התקנתי plex באקס בוקס וגם את השרת שלו במחשב...אבל אתה אומר שלגבי הסרט שהורדתי דיגיטאלית מהחנות הדיגיטאלית של האקס בוקס אז ה plex לא יעזור לי בזה לגבי כתוביות בעברית?...הוא יעזור רק לגבי סרטים שאני צרבתי או הורדתי והעברתי לאקס בוקס??
 

עטלפוני

New member
כן, לשתי השאלות ששאלת

אבל אתה אומר שלגבי הסרט שהורדתי דיגיטאלית מהחנות הדיגיטאלית של האקס בוקס אז ה plex לא יעזור לי בזה לגבי כתוביות בעברית?
&nbsp
כן, פלאקס לא יעזור
&nbsp
הוא יעזור רק לגבי סרטים שאני צרבתי או הורדתי והעברתי לאקס בוקס??
&nbsp
כן, הוא יעזור רק בזה
 

רוב הזמן נח

Well-known member
השאלה היא אם באמת יש לך קובץ סרט אמיתי

או קובץ שהוא בעצם מוגן DRM.
אם קנית סרט בצורה הזאת אז רוב הסיכויים שיש לך קובץ עם הגנת DRM.
&nbsp
&nbsp
 

cobrabomb

New member
אז בעצם...

בעצם אתה אומר שהסרטים שהורדתי מהחנות הדיגיטאלית של אקס בוקס הם מוגנים כי הם מקוריים?...ואז לא ניתן להעביר אלייהם תרגום בעברית?...מה גם שניסיתי להעביר תרגום לאקס בוקס ואין לי כל כך מושג איך עושים זאת
 

רוב הזמן נח

Well-known member
ככה זה בדרך כלל עובד בשירים וסרטים שקונים בחברות האלה

תעתיק את הקובץ לדיסק און קי ותנסה להפעיל אותו במחשב בנגן MPC שאתה לא מחובר לאינטרנט.
&nbsp
אם עובד, אז זה קובץ רגיל.
&nbsp
 

cobrabomb

New member
לא הבנתי

להעתיק איזה קובץ?...את הקובץ של התרגום? או מה למה?
 

רוב הזמן נח

Well-known member
להעתיק את הקובץ של הסרט.

קובץ מוגן DRM בהפעלה שלו יוצר קשר דרך האינטרנט. אז אם אין אינטרנט הוא לא יפעל.

אם הפעלת כבר את הקובץ אז אולי קיבלת הרשאה להשתמש בו מספר פעמים או לתקופת זמן מסויימת, גם אם אין חיבור לאינטרנט.

אבל בגלל שהמטרה של הגנת DRM היא שלא תצפה בסרט איפה שבא לך, אלא רק במכשיר/ נגן ייעודי, אז יתכן שהסרט לא יפעל לך שתפעיל אותו על המחשב עם נגן רגיל כמו MPC או VLC.
 

cobrabomb

New member
הבנתי אבל...

ואיך אני מעביר את הקובץ של הסרט?....כי כשאני נכנס לאפליקציה שהיא בעצם החנות הדיגיטאלית שנקראת movies & tv אז אין לי שום אפשרות לגעת בו בכלל...רק להפעיל אותו ולהפסיק ולשחק אחורה קדימה אם אני רוצה חח...
 
למעלה